آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin

آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin

به همین دلیل، در حال حاضر این روش، بهترین روش ممکن برای کاربران ایرانی است. انتخاب ثبت نام با ایمیلدر فرم ثبت نام امکان وارد کردن ایمیل و یا شماره‌ تلفن همراه وجود دارد. با توجه به اینکه کشور ایران در میان کشورهای مجاز به فعالیت در این صرافی وجود ندارد لازم است از طریق گزینه ایمیل مراحل افتتاح حساب کوکوین را شروع کنید.

ویس توضیحات و آشنایی با آموزش صرافی کوکوین

رمزی که برای ایمیل تان ارسال شده است را در قسمت Email Verification code وارد کنید. قدرت نقدشوندگی سفارشات در صرافی کوکوین به علت زیاد بودن سرمایه موجود در این صرافی بیشتر است. در صفحه اصلی موس کامپیوتر خود را روی گزینه trade نگه می دارید و از منویی که برای شما باز می شود گزینه spot trading را انتخاب می نمایید. ✔ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، ثبت نام در سایت صرافی kucoin.com به صورت اینترنتی انجام می شود.

پنل معاملات مارجین در صرافی کوکوین تا حد زیادی مشابه بخش اسپات است. تنها تفاوت مربوط به انتخاب اهرم معاملاتی مورد نظر است. رو به روی نماد معاملاتی مورد نظر ضریب اهرم معاملاتی وجود دارد. باید میزان اهرم مورد نظر خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

رفرال گیری در صرافی کوکوین

از طریق نمودار‌ ها و چارت های این صرافی می تونید همه ۲۰۰ ارز دیجیتال موجود در صرافی رو مورد تحلیل و بررسی قرار بدید. ثبت‌نام اولیه در این صرافی، فقط نیازمند آدرس ایمیل شما است. کاربرانی که با سطح احراز هویت نشده اقدام به ثبت نام در صرافی کوکوین می‌کنند؛ محدودیت‌هایی برای برداشت و خرید خواهید داشت.

با فعال کردن این گزینه امنیت ایمیل‌های ارسالی از طرف کوکوین بالاتر رفته و از شما در برابر حملات فیشینگ حفاظت می‌کند. در این صفحه شما باید ابتدا یکی از برنامه‌های Authenticator (برای کاربران iOS) یا Google Authentication را برای کاربران Android دانلود کنید و سپس از طریق بارکدخوان اپلیکیشن، QR کد سایت را اسکن کنید. در مرحله بعد از کلیک بر روی Send Code ایمیل تاییدی برای شما ارسال می‌شود که باید کد ارسالی را در اینجا وارد کنید. در این صفحه امکان ثبت نام به دو روش ایمیل و تلفن برای شما در دسترس است. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید. به دلیل نبودن کد کشور ایران نمی‌توانید از طریق تلفن اقدام به ثبت نام کنید.