آهن آلات منصورزاده عرضه مستقیم میلگرد نیشابور | fooladiha

شرکت فولاد خراسان با نام انحصاری KSC یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد در ایران است که محصولات آن همچون میلگرد ۱۴  این کارخانه‌ی بزرگ در استان خراسان رضوی، شهرستان نیشابور به ثبت رسیده است. مجتمع فولاد خراسان نیشابور در سال ۱۳۶۹ در منطقه‌ای به مساحت ۱۴۰۰ هکتار در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان نیشابور تأسیس شد و در سال ۱۳۸۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. گفته شده هدف از تأسیس این مجتمع بزرگ، تولید سالانه ۵۵۰ هزار تنی مقاطع ساختمانی است. کارخانه میلگرد نیشابور با همت بالای مدیران و کارکنان مجهز به واحد ریخته‌گری و ذوب شده و در سال ۸۸ واحد ذغال سنگ را با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال به بهره‌برداری رساند. همچنین فاز دوم این مجموعه‌ی فولادی سال‌های اخیر با هدف تولید ۷۲۰ هزار تن در سال به بهره‌بهرداری رسید. یکی از مهم‌ترین محصولات فولادی در ایران میلگرد است که در ساخت‌وساز و سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • پیوان ثمره بیش از پنجاه سال فعالیت مستمر و اعتباری درخشان در زمینه‌ تأمین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و خرید آهن شیراز تخته نراد است.
  • شما عزیزان می‌توانید میلگرد نیشابور را با بهترین قیمت، از آهن آنلاین خریداری نمایید.
  • در سایت مجموعه می‌توانید علاوه بر بررسی قیمت آهن عمده، به قیمت هر شاخه از مقاطع موردنظر خود نیز دسترسی داشته باشید.

واحد ذوب
واحد ذوب و احیای فولاد خراسان با ظرفیت تولید ۱.۴ میلیون تن شمش فولادی در سال یکی از مهم‌ترین تأمین کنندگان مواد اولیه آهنی و فولادی در کشور است. استفاده از کوره‌های قوس الکتریکی پیشرفته و دمش استاندارد سوخت و هوا به کوره باعث شده که شمش‌های تولیدی، آهن اسفنجی‌ و آهن قراضه‌ها در مجتمع فولاد خراسان نیشابور کیفیت بسیار بالایی را دارا باشند. میلگرد نیثشابور به‌واسطه کیفیت بسیار خوب و مثال‌زدنی‌اش به کشورهای همسایه و دیگر کشورها هم صادر می‌شود و به همین جهت قیمت میلگرد صادراتی نیشابور از جمله مواردی است که مورد توجه خریداران و تاجران فولاد قرار می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت میلگرد صادراتی نیشابور، بهترین راه مشاهده لیست قیمت در آهن رسان و ارتباط با کارشناسان ما در تیم فروش است. یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فولاد در کشور ما، فولاد خراسان است که در سال 1368 پایه‌گذاری شد و در سال 1381 فعالیت خود را شروع کرد. این کارخانه، تولیدکننده میلگرد و بسیاری از مقاطع فولادی با بهترین کیفیت است و در حال حاضر، محصولات تولیدی آن علاوه بر داخل، برای صادرات هم کاربرد دارد.

این مقطع در سایز 14، یکی از کاربردی‌ترین محصولات موجود در بازار است و جزء مقاطع فولادی متوسط بازار محسوب می‌شود. قیمت میلگرد ۱۴ نیشابور هم مانند سایر مقاطع فولادی، نوسان‌های بسیاری را تجربه می‌کند. گاهی این نوسان‌ها عادی و مطابق با روال‌های بازار هستند، اما گاهی یک عامل غیرقابل پیش‌بینی به یکباره باعث تغییر روند نرخ می‌شود. به‌همین‌دلیل، اینکه قیمت امروز میلگرد نیشابور با قیمت فردای این محصول تفاوت چشم‌گیری داشته باشد،‌ دور از انتظار و غیرممکن نیست. کارخانه فولاد خراسان دو مدل میلگرد با نام های میلگرد کارخانه نیشابور آجدار و میلگرد نیشابور ساده را تولید می کند. میلگرد کارخانه نیشابور خراسان از جمله محصولات تولیدی مجتمع فولاد نیشابور خراسان است که در سال 1369فعالیت خود را آغاز کرد.

میلگرد آجدار گرید A4 در دسته ی فولاد سخت قرار می گیرد و سازه های مستحکم تر و سبک تری به ما تحویل می دهد. برجستگی هایی که توسط آج در میلگرد آجدار ایجاد می شود باعث می شود که میلگرد اصطکاک بیشتری ایجاد کند و بیشتر با بافت بتن درگیر شود. بنابراین میلگرد آجدار سازه های مستحکم تری نسبت به میلگرد ساده به ما تحویل می دهد. کاربرد میلگردهای آجدار نیمه سخت که با گرید A2 و A3 ساخته میشوند در ساخت خاموت و سازههای ساختمانی است. درنهایت نیز برای سرمایه گذاری در شرکت های آهنی بورس باید به شاخص های کلان و تأثیرگذار در این صنعت،تحلیل های تکنیکال و بنیادی به کار گرفته شده توجه داشته باشید تا ریسک سرمایه گذاری خود را تا جای ممکن کم کنید.

آهن 724 ارائه انواع میلگرد نیشابور به قیمت روز

آهن آلات منصورزاده عرضه مستقیم میلگرد نیشابور | fooladiha مجتمع نیشابور توانست با استفاده از به کارگیری تکنولوژی جدید تولید محصولات ساختمانی خود را به 550هزارتن در سال برساند. قیمت میلگرد نیشابور توسط کارشناسان آهن ملل به صورت روزانه و پس از استعلام از کارخانه تولیدکننده در جدول زیر درج می گردد. علاوه بر قیمت روز میلگرد نیشابور، شما می توانید قیمت دیروز و نوسانات چند روز گذشته این میلگرد را نیز در جدول مشاهده نمایید. میلگرد نیشابور، کاربرد زیادی در صنعت ساخت‌وساز دارد؛ به‌طوری که اجرای پروژه‌ها در شهرهای شمال شرقی کشور به آن وابسته است و با بررسی نمودار قیمت آهن آلات و میلگرد، می توانید این نوسانات در بهای آن را بررسی نمایید.

همه چیز در مورد میلگرد نیشابور (فولاد خراسان)