نکات استفاده از ایموجی‌ در پیامک تبلیغاتی با سامانه پیامک – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

 

مقایسه متن پیامک‌ها با استفاده از ایموجی

تعامل بهتر با مشتریان در سه موقعیت زیر از ایموجی استفاده کنید:

  1. برای افزایش خوانایی متن پیامک، برجسته ، کلیدواژه‌ها و هدایت مشتریان به بخش‌های مهم پیامک از ایموجی استفاده کنید.
  2. برای تنوع در تاکتیک‌های فراخو، به اقدامات (CTA) و زم، که از مخاطبان خود می‌خواهید روی لینک‌ها کلیک کنند، ایموجی در متن پیامک‌ها خود قرار دهید.
  3. در ابتدای پیامک و برای خطاب ، به مشتریان به کمک ایموجی‌ها از زبان‌های عامیانه برند استفاده کنید تا ارتباط گرم‌تری برقرار شود.

انتقال احساسات وقتی شکلک‌ها و ایموجی‌ها را در پیام‌های متنی ،ب و کار خود استفاده می‌کنید، این اعتبار خواهد داد که مشتریان احساس می‌کنند که از یک شخص واقعی دریافت پیام کرده‌اند و نه یک ربات بی‌احساس! به وسیله ایموجی، می‌تو،د به برند خود شخصیت بدهید و پیامک‌هایتان را بر اساس شخصیت برند به مخاطبان ارسال کنید.

بیش از 90% کاربران اینترنت در تعامل‌های خود با دیگران از ایموجی‌ها استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که استفاده از ایموجی‌ها در کمپین‌های بازاریابی ،ب و کارها بسیار ضرور است. در واقع، استفاده از ایموجی‌ها یکی از ترندهای پرطرفدار در سال جاری برای بازاریابی است.

برای استفاده از ایموجی در متن پیامک تبلیغاتی که در سامانه پیامک تایپ می‌کنید، می‌تو،د از دو روش مختلف استفاده کنید:

  1. استفاده از موبایل یا اپلیکیشن اندروید: اگر با موبایل وارد سامانه پیامکی شوید و یا از اپلیکیشن اندروید برای ارسال پیامک فراز اس‌ام‌اس استفاده کنید، استفاده از ایموجی‌ها بسیار ساده است. به دلیل وجود صفحه کلید موبایل، می‌تو،د به راحتی ایموجی‌ها را در متن پیامک تبلیغاتی‌تان اضافه کنید.
  2. استفاده از ویندوز (لپ‌تاپ): اگر از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، می‌تو،د از کیبورد ویندوز برای وارد ، ایموجی‌ها استفاده کنید. برای این کار، کلید ویندوز و نقطه (.) را همزمان فشار دهید (win + .) تا ایموجی‌ها در ویندوز برای شما نمایش داده شود. سپس می‌تو،د از ایموجی‌ها در متن پیامک‌تان استفاده کنید.

 

۲۰۰,۰۰۰ ریال اعتبار به شما تقدیم می‌شود

استفاده بهینه از ایموجی‌ها در پیامک‌های تبلیغاتی می‌تواند به افزایش نرخ کلیک، تعامل و بازخورد کمپین‌های پیامکی شما کمک کند. ایموجی‌ها یک ابزار کلان در افزودن تنوع به متن‌ها و ابراز احساسات در پیام‌ها هستند و می‌توانند موفقیت کمپین‌های شما را تقویت کنند.

استفاده از ایموجی‌ها در چند سال اخیر به شکل قابل توجهی رشد کرده است. سادگی و جذابیت این شکلک‌ها از ویژگی‌های مهم آنهاست و به افراد با زبان‌های مختلف امکان فهم آنها را می‌دهد.

راهنمای مطالعه

با رعایت این نکات و اصول، می‌تو،د از ایموجی‌ها بهره‌وری کنید و پیامک‌های تبلیغاتی خود را به یک سطح بالاتر برده و تاثیر بیشتری در مخاطبان خود داشته باشید. استفاده بهره‌وری از ایموجی‌ها در استراتژی تبلیغاتی شما می‌تواند به رشد و موفقیت ،ب و کار شما کمک کند.

شناخت مخاطبان قبل از استفاده از ایموجی‌ها، مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که 43% از مصرف‌کنندگان 25 تا 44 ساله، پیام‌هایی را ترجیح می‌دهند که شامل ایموجی باشند. اطمینان حاصل کنید که ایموجی‌های انتخابی با نیازها و متوجهی مخاطبان همخو، داشته باشند.

کوتاه‌، محتوا از ایموجی‌ها برای کوتاه‌، محتوا استفاده کنید. پیامک‌های متنی طول، توانایی جلب توجه مخاطبان را کاهش می‌دهند. برای جلب توجه و انتقال احساسات، از ایموجی‌ها استفاده کنید تا تعداد کاراکترها را کاهش دهید. به ،وان مثال:

استفاده از ایموجی‌ها به شما این قابلیت را می‌دهد که محتوای پیامک‌هایتان را کوتاه کنید و در عین حال احساسات و مفاهیم را به طرز جذابی انتقال دهید. این ابزار کمک می‌کند تا پیام‌هایتان جذاب‌تر و کوتاه‌تر باشند و توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

ایموجی‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانند در بهبود متن پیامک تبلیغاتی شما مؤثر باشند. ایموجی‌ها به ،وان نمادهای بصری، احساسات، اشیا و مفاهیم مختلف را منتقل می‌کنند. این ویژگی‌ها باعث شده است که ایموجی‌ها به یک زبان جه، تبدیل شوند و برای ارتباط در فرهنگ‌ها و زبان‌های مختلف بسیار مؤثر باشند.

 

با این نکات و اصول در نگارش پیامک‌های تبلیغاتی با استفاده از ایموجی‌ها، می‌تو،د ارتباط موثر‌تری با مشتریان برقرار کرده و پیامک‌های جذاب‌تری ارسال کنید. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند به ارتقاء کمپین‌های پیامکی شما کمک کند و تعامل بیشتری با مخاطبان را به دنبال داشته باشد. به ،وان یک ،ب و کار، ایموجی‌ها را به ،وان ابزاری ارزشمند در استراتژی تبلیغاتی‌تان در نظر بگیرید.

… عزیز

به طور خاص، ایموجی‌ها می‌توانند در ساختار پیامک‌های خود از آنها بهره‌برید. از تاکتیک‌های فراخو، تا هنگامی که از مخاطبان می‌خواهید روی لینک‌ها کلیک کنند، از ایموجی در متن پیامک‌ها خود استفاده کنید. همچنین می‌تو،د در ابتدای پیامک‌ها از ایموجی‌ها برای خطاب ، به مشتریان استفاده کنید تا ارتباط گرم‌تری برقرار شود.

پیامک، ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان خود برقرار کنید. ایموجی‌ها می‌توانند به ،ب و کار شما رنگ و شخصیت اضافه کنند و پیامک‌های شما را جذاب‌تر کنند.

در کمپین‌های تبلیغاتی، ما باید از تمامی ابزارهای ممکن برای بهبود نتایج استفاده کنیم. استفاده از ایموجی‌ها می‌تواند انگیزه مخاطبان را برای مطالعه پیامک‌ها افزایش دهد. امروزه، امکان ارسال پیامک با استفاده از ایموجی‌ها بدون نیاز به جملات طول، و پیچیده وجود دارد. اگر به دنبال ارتقاء کمپین‌های پیامکی خود هستید، از ایموجی‌ها برای بهبود کیفیت متن پیامک‌های خود استفاده کنید. بازاریابی با استفاده از ایموجی یک روش عالی برای افزایش نرخ کلیک، تعامل و بازخورد در کمپین‌های پیامکی شماست.

روش استفاده از ایموجی در پنل اس ام اس فراز اس ام اس

حداقل مبلغ سفارش ۲۰۰,۰۰۰ تومان

می‌تو،د حدا،ر تا تاریخ 1401/01/07 ⏳

از ایموجی‌ها می‌تو،د در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کرده و تاثیر مثبتی بر نرخ کلیک، تعامل مخاطبان و بازخورد کمپین‌های پیامکی خود داشته باشید. اطلاعات آماری نشان می‌دهد که پیامک‌های حاوی ایموجی‌ها به نسبت بیشتری باز می‌شوند و توجه بیشتری از مخاطبان را جلب می‌کنند. بنابراین، اگر به بهبود کمپین‌های پیامکی خود علاقه دارید، ایموجی‌ها را به ،وان یک ابزار مؤثر در نگارش پیامک‌های تبلیغاتی در نظر بگیرید.

چگونه و متى از ایموجی‌ها در پیامک‌های تبلیغاتی استفاده کنیم؟

آیا شما هم برای ابراز احساسات خود در متن پیامک از ایموجی‌ها استفاده می‌کنید؟ این شکلک‌های کوچک تاثیر بزرگی را در نحوه ارتباط ما از طریق نوشتار به وجود می‌آورند. ایموجی‌ها ابزاری عالی برای ایجاد تنوع در متن و بیان احساسات ما در پیام‌ها هستند، به لحن پیام شما زنده‌ایی می‌بخشند و متن‌ها را جذاب می‌کنند. عمدتاً از این شکلک‌ها برای مکالمات روزمره و ارسال پیام به دوستان استفاده می‌کنیم، اما آیا می‌د،د که این ایموجی‌ها چه تاثیری می‌توانند در ارتباطات شما با مشتریان از طریق محتوای متنی داشته باشند؟! در این مقاله به اهمیت استفاده از ایموجی‌ها در پیامک‌های تبلیغاتی و نکات مهم در ارسال آنها به مشتریان می‌پردازیم.

اهمیت استفاده از ایموجی در متن پیامک تبلیغاتی

نکات مهم

    1. قبل از استفاده از ایموجی‌ها، اطمینان حاصل کنید که با مع، و کاربردهای آنها آشنا هستید تا درست و در مکان من، از آنها استفاده کنید.
    2. شخصیت برند خود را مشخص کنید و از ایموجی‌هایی استفاده کنید که با شخصیت برند همخو، داشته باشند.

درک بهتر اهمیت استفاده از ایموجی‌ها در متن پیامک تبلیغاتی با دو نمونه پیامک زیر:

  1. وقتشه آفتاب بگیری!
  2. وقت آبی‌تنی و آفتاب گرفتن رسیده ☀️

 

  1. از ایموجی‌ها با اندازه‌ی من، استفاده کنید. متن شما نباید پر از ایموجی یا خالی از آن باشد.
  2. پیش از ارسال به مشتریان، پیامک خود را برای خودتان ارسال کنید تا از خوانایی آن مطمئن شوید.

جمع‌بندی در این مقاله به اهمیت استفاده از ایموجی در پیامک‌های تبلیغاتی و نکات ارسال آنها پرداختیم. ایموجی‌ها یک ابزار قدرتمند برای افزودن جذابیت و شخصیت به پیامک‌های ،ب و کار شما هستند. با استفاده از ایموجی‌

پس، اگر آماده‌اید، بروید و ایموجی‌ها را به استراتژی تبلیغاتی‌تان اضافه کنید و تبلیغات خود را با جلب توجه بیشتر و تعامل بهتر ارتقاء دهید.


منبع: https://farazsms.com/emoji-sms/

با این دو روش، می‌تو،د به راحتی ایموجی‌ها را به متن پیامک‌های تبلیغاتی‌تان اضافه کرده و ارتباط با مشتریان خود را جذاب‌تر کنید. ایموجی‌ها می‌توانند به تبلیغات شما رنگ و جذابیت بیشتری بدهند.

سال نو مبارک

در نهایت، برای بهره‌برداری بهتر از ایموجی‌ها در پیامک‌های تبلیغاتی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. دانش کافی از مع، و کاربردهای ایموجی‌ها داشته باشید.
  2. شخصیت برند خود را مشخص کرده و ایموجی‌هایی انتخاب کنید که با شخصیت برند همخو، داشته باشند.
  3. میزان استفاده از ایموجی‌ها را من، نگه دارید. متن شما نباید از ایموجی‌ها غرق شده یا خالی از آنها باشد.
  4. قبل از ارسال به مشتریان، پیامک خود را برای خودتان ارسال کنید تا از خوانایی آن مطمئن شوید.

در پیامک اول، با استفاده از ایموجی‌ها و شکلک‌ها، پیام جذابیت بیشتری را به مخاطب منتقل می‌کند. ایموجی‌های خنداننده و ساحلی همراه با متن، تعاملی‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌آید. در پیام دوم، عدم استفاده از ایموجی باعث کمتر جلب توجه مخاطب می‌شود.

ها می‌تو،د به ،ب و کار خود احساس بیشتری بدهید. این شکلک‌ها به شما امکان می‌دهند که با مخاطبان خود به طرز شخصی‌تری ارتباط برقرار کنید.