بک لینک چیست ؟ وبنا-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

ثبت کامنت در وب سایت‌های دیگر نمی‌تواند به طور مستقیم در سئو سایت شما تاثیر گذار باشد. همین کامنت گذاری‌ها در بسیاری از مواقع موجب می‌شود تا مدیران بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها به مرور به سایت شما سر بزنند و مطالب شما را تعقیب کنند و این در افزایش سئو شما موثر است. این روش لینک سازی یعنی ایجاد یک بک لینک در میان صفحات یک سایت.

تاثیر بک لینک در سئو سایت

اگر از چنین صفحه‌ای بک‌لینک بگیرید تاثیر بیشتری خواهد داشت. به طور کلی وبسایت‌های دولتی، دانشگاهی، مراکز و سازمان‌های مشهور، برندها و شرکت‌های بزرگ بک‌لینک‌های قوی‌تری دارند. برای مثال، اگر یک وبسایت مهم دولتی با بازدید میلیونی بک‌لینک دهد، تاثیر آن خیلی بیشتر از یک وبلاگ ناشناخته، بی‌محتوا و بدون بازدید‌کننده است. خدمات لینک سازی گلدلینک داستان را خلاصه کنیم از بین موتورهای جستجو گوگل بر تخت پادشاهی نشست و رقابت بزرگی بین وبسایت‌‌ها برای رسیدن به نتایج بالاتر در نتایج جستجو شروع شد. وبسایت‌های دایرکتوری لیستی از تمام وبسایت‌ها به صورت دسته‌بندی شده داشتند. دهه ۹۰ میلادی چندین وبسایت دایرکتوری و با فاصله کمی چندین موتور جستجو در اینترنت راه افتاد.

در بعضی از این ها اجازه لینک دادن به صفحه را دارید ولی در بعضی دیگر باید هزینه ای را پرداخت کنید. با این وجود همین که شماره تماس تان را قرار می دهید ویژگی بسیار خوبی است. سایت های Web2 مدل دیگری برای بک لینک سازی رایگان در گوگل است. شما در این سایت ها تنها یک ثبت نام انجام میدهید و پس از آن شروع به درج گذاری محتوا می کنید. هر چه محتواهایی که در سایت قرار می دهید یونیک باشند بهتر است و سریع تر ایندکس می شوند. با این حال شما می توانید، در صورتی که وقت زیادی ندارید از حالت اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید.

۹- دریافت بک لینک از سایت‌سازها

Ahrefs یک نسخه سایت خرید رپورتاژ آگهی رایگان ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد که از هر ده بک لینک و دو دامنه را کنترل کنید. اگر در ماه مبلغی را بپردازید می توانید یک تجزیه و تحلیل جامع از پروفایل بک لینک های تصاویر و متن های سایت خود دریافت کنید. هم چنین با این ابزار اگر از الگوریتم های گوگل اخطار دریافت کنید، مطلع خواهید شد. تعداد زیادی سایت بک لینک به صورت رایگان وجود دارد اما همه این سایت بک لینک رایگان با کیفیت بالا ارائه نمی دهند به همین خاطر باید بدانیم از چه سایتی بک لینک می گیریم.

ویکی پدیا امکان لینک سازی را به شما می دهد

استراتژی‌های خرید پی بی ان امن سازی و بایدها و نبایدهای آن نیز در این مقاله بررسی خواهند شد. در رپورتاژ آگهی یک متن و مقاله در مورد موضوع فعالیت و کلمات کلیدی نوشته شده و در سایتهای مربوطه منتشر میشود، ولی اهمیت رپورتاژ در این است که در داخل مقاله کلمات کلیدی مورد نظر به سایت شما لینک داده میشود. از آنجاییکه بک لینکِ رپورتاژ از داخل یک متن کاملا مرتبط با کلمات کلیدی می آید لذا میتواند اهمیت زیادی داشته باشد. ما معمولا در کمپینهای اجرایی برای مشتریان سرویسهای بک لینک و رپورتاژ را بصورت ترکیبی اجرا میکنیم. می‌توانید وبلاگ بسازید، مرتب در آن محتوا منتشر کنید و لینک سایت خود را، به روشی طبیعی و هوشمندانه در آن جای دهید.

1- معمولا لینک ها را به صورت مرحله ای به گوگل اعلام میکنیم و هر زمان که مشکلات مربوط به جریمه و از دست رفتن جایگاه برطرف شد این فرآیند را متوقف میکنیم. لینک رو کوتاه میکنه، اما وقتی لینک رو کپی میکنی که در سایت خودت بذاری یا share کنی، اون خاصیت لینک داشتن و آبی بودن رو نداره. به دلیل کمی بالا بودن Spam Score توصیه می‌شود از روش‌های PBN از این سایت استفاده شود.

این صفحات از سایت دیجی کالا، هم از شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال های زیادی گرفتند و هم سایت های مختلف در سطح وب (از جمله خود من در سایتم) بارها به آن بک لینک دادند. پیشنهاد میکنم برای اینکه متوجه شوید دقیقا منظورم از انتشار گزارش چیست، به این گزارش دیجی کالا از سال 99 سر بزنید و کیفیت و جذابیتش را بررسی کنید. این صفحه یکی از همان گزارش هایی است که بک لینک های خیلی زیادی دریافت کرده.

  • مثل مقاله‌ای در وبلاگ خودتان، پست مهمان یا رپرتاژ در رسانه‌ها، برای تاثیر سریع‌تر و بهتر بک‌لینک‌ها می‌توانید محتوای آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • از نظر گوگل، اعتبار بک لینکی که در میان یک محتوا یا همان بدنه وب سایت باشد، بیشتر از بقیه بخش هاست است.
  • محتوای یک وبسایت آشپزی و وبسایت آموزش بورس ربطی به هم ندارند.
  • در این سرویس سایت شما بصورت 100 درصدی از نظر سئوی داخلی بهینه شده و شما سایتی با سئوی کامل هم از نظر کد ، سرعت سایت و هم از نظر قالب تحویل خواهید گرفت.

برای دیدن جادوی این ابزار فقط باید دامنه یکی رقبایتان یا یک URL خاصی وارد کنید، Moz تمام لینک های برگشتی خود را به شما نشان می دهد. برای هر بک لینک، برخی از معیارها را می توانید ببینید، از جمله این شاخص ها می توان به نمایه اقتدار دامنه، تعداد دامنه های پیوند دهنده، نمره هرزنامه و لیستی از پیوندهای برتر اشاره کرد. یکی از این ابزارهای به نام که کاربر این امکان را می دهد که سایت و پیوند های رقبایش را کشف کند “Link Intersect” است. زیرا اگر آگاه شوید که رقیبانتان با چه سایت هایی پیوند دارند، این احتمال وجود دارد که شما هم با دریافت بک لینک موفق شوید.

بک لینک چیست ؟ وبنا-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک وقتی تعداد این رأی‌ها زیاد شود، از نظر گوگل شما در انتخابات توانسته‌اید با اکثریت آراء پیروز شوید و به جایگاه نمایندگان سایت‌های برتر دست یابید. حالا اگر در این میان گوگل متوجه شود شما این جایگاه را با خرید رأی به دست آورده‌اید چه خواهد شد؟ آن جایگاه را از شما می‌گیرد یا به عبارت دیگر رتبه سایتتان به طور جدی افت خواهد کرد. سعی میشه در آینده ای نزدیک، پکیج هایی جهت خرید خرید بک لینک پرقدرت پروفایلی و کامنتی به سایت اضافه بشه. نوع بک لینک ها در این صفحه به طور شفاف توضیح داده شدند و اغلب به صورت رپورتاژی هستند و برای اکثر موضوعات قابل استفاده اند و دائمی بودن یا نبودن هر مورد هم در جداول قیمتی مشخص شده.