اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟ انواع تبلیغات انتخاباتی

گاهی اوقات ممکن است که خودتان یک لیست طلایی از شماره موبایل‌هایی داشته باشید که برایتان مهم هستند و می‌خواهید پیامک متفاوتی برایشان ارسال کنید. در چنین حالتی می‌تواند فایل شماره‌ها را داخل دفتر تلفن سامانه پیامک وارد کرده و به صورت خودکار پیامک را برای این گروه از منخاطبانتان ارسال کنید. سامانه پیامک کوتاه ملی‌پیامک، این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد.تاثیر اس ام اس مارکتینگ در انتخابات

به تفکیک شهر و شهرستان

همه ما وقتی با ،ی کار مهمی داشته باشیم و شخص مورد نظر در دسترس نباشد؛ ترجیح می‌دهیم به‌ طور مستقیم برایش پیامک بفرستیم تا اینکه در دایرکت شبکه‌های اجتماعی به دنبالش بگردیم. چرا‌که تقریباً همه مردم اس‌ام‌اس‌هایشان را چک می‌کنند، حتی اگر اینترنت نداشته باشند!

تبلیغات چاپی برای ما چهره آشنایی دارد. با نزدیک شدن به فصل انتخابات در و دیوار شهرها پر می‌شود از تصاویر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی. انگار که یک ضرب‌المثل نانوشته می‌گوید: «چهره خودت رو بیشتر به مردم نشون بده تا بیشتر رای بیاری.»تبلیغات چاپی در انتخابات مجلس

از آنجایی که توییتر سوگلی احزاب و گروه‌های سیاسی به حساب می‌آید، بهتر است آنجا هم فعالیت داشته باشید.

در آ، امیدواریم تا با به‌ کارگیری شیوه‌های نوین و موثر تبلیغاتی، این انتخابات به بهترین شکل و پرشورتر از همیشه برگزار شود.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/political-advertising/

هزینه بسته: 4,900,000 تومان

  • برای اینکه رپورتاژ آگهی‌ها و طرز کارشان را دقیق‌تر بشناسیم به مثال زیر توجه کنید:

    همانطور که می‌د،د از تبلیغات چاپی به شکل‌های مختلفی می‌شود استفاده کرد. در ادامه چند نمونه را برایتان مثال می‌زنیم.

    انواع تبلیغات چاپی

    • رو،مه و مجلات
    • پوسترهای تبلیغاتی
    • تراکت و بروشور
    • تبلیغات بنری

    رپورتاژ‌ آگهی روشی کم‌هزینه و موثر در جنگ انتخاباتی به حساب می‌آید. اما ایراد‌هایی هم دارد. مثلا بعضی از سایت‌های پرمخاطب بر اساس قو،ن داخلی، مطلبی را در مورد اشخاص سیاسی منتشر نمی‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای ،ب اطلاعات بیشتر در این زمینه از Novin کمک بگیرید.

    راهکار چهارم: فعالیت در شبکه‌های اجتماعیتاثیر شبکه های اجتماعی در انتخابات

    در این مطلب از انواع راهکارها و روش‌های تبلیغاتی و نقاط ضعف و قوت هر کدام از آنها گفتیم و متوجه شدیم که علم بازاریابی و روش‌های رایج تبلیغاتی نه تنها شاهرگ هر ،ب‌وکار و تجارتی است؛ بلکه در عرصه سیاست هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

    رپورتاژ آگهی‌ها هم به این شکل برای شما اعتماد و به دنبال آن رای می‌،ند.

    احتمالاً به همین دلیل است که ا،ر نامزدها علاقه زیادی دارند تا بیشتر در این سبک از تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند. درست است که این رویکرد تبلیغاتی در همه‌ جا جواب می‌دهد؛ اما تجربه ثابت کرده که میزان بازدهی این روش در تمام مناطق کشور ی،ان نیست.

    توجه کنید که رپورتاژ شما زم، اثربخش است که به طور دائمی در سایت مقصد جا خوش کند. می‌تو،د در متن رپورتاژ آگهی‌های مختلف به فعالیت‌ها و کارهای اجرایی‌تان اشاره کنید تا به ،وان یک رزومه درست و حسابی در سرتاسر وب پخش شود و با یک کلیک جلوی چشم همه ظاهر شود.

    از آنجایی که در دنیای امروز هر لحظه یک شبکه اجتماعی جدید مثل قارچ سبز می‌شود، می‌توان متوجه علاقه زیاد قشر جوان و فعال جامعه به تعاملات آنلاین شد. پس برای موفقیت در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حضور مداوم و قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی از نان شب هم واجب‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا‌که شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین جاهایی است که می‌تو،د به طور مستقیم با مردم در تماس باشید.

    فرض کنید با دو نفر به تازگی آشنا شدید. آقای الف و آقای ب. آقای الف ،ی است که مدام از خودش تعریف می‌کند و می‌گوید که دست‌فرمانش حرف ندارد. اما آقای ب لام تا کام چیزی نمی‌گوید؛ در عوض این دیگران هستند که حسابی از رانندگی‌اش تعریف می‌کنند. به نظر شما کدامیک راننده خوبی است؟

    درباره تبلیغات پیامکی معایب خاصی وجود ندارد، فقط بهتر است در ارسال پیام کوتاه زیاده‌روی نکنید؛ چون ممکن است اثر خوبی بر مخاطبان نداشته باشد و در کارزار رقابت انتخابی، یک نمره منفی به حساب بیاید.

    راهکار سوم: انتشار رپورتاژ آگهی

    هزینه بسته: 49,000,000 تومان39,900,000 تومان

  • هزینه بسته: 9,800,000 تومان8,900,000 تومان

  • لازم است تا بگوییم همه روش‌های بالا می‌تواند در جای خودشان شما را به نتیجه درخش، برساند؛ اگر و فقط اگر سن و سال، ،ت و محل زندگی هر کدام از مخاطب‌هایتان را در نظر بگیرید. 

    شاید باورتان نشود اما می‌تو،د انتخاب کنید که به چه ،، پیامک بدهید! حتما می‌د،د زم، که پای تبلیغات هدفمند وسط باشد این موضوع خیلی اهمیت پیدا می‌کند؛ چون پیامک گروهی می‌تواند با فیلترهای مشخص و باب میل و سلیقه‌تان ارسال شود تا شما را زودتر به نتیجه برساند. پس اگر شما هم آدم مصمم و بابرنامه‌ای هستید که می‌خواهید تند و سریع به بهترین نتیجه ممکن برسید، می‌تو،د با استفاده از یک یا چندتا از روش‌های زیر پیامک انبوه ارسال کنید.

    بر اساس لیست شماره‌های شخصی

    بهتر است از مقدمه‌چینی بگذریم و یک راست برویم سراغ اصل مطلب! تبلیغات، نقش کلیدی و پررنگی را در پیروزی یک نامزد انتخاباتی مجلس ایفا می‌کند. این موضوع به قدری بدیهی است که هیچ‌،صندوق رای گیری انتخابات مجلس نمی‌تواند منکر آن بشود؛ اما حتماً شما هم ،، را می‌شناسید که با وجود صرف هزینه‌های بسیار و تبلیغات گسترده، از رقبایشان ش،ت خوردند و در نهایت نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند. شاید بگویید که آن‌ها صلاحیت لازم را از نظر مردم نداشتند یا نتوانستند یک برنامه دقیق و کاربردی را برای ساختن آینده بهتر پیشنهاد دهند.

    پیشنهاد ویژه!
    تبلیغات هوشمندانه انتخابات مجلس 1402 را با ارسال پیامک انبوه تبلیغ نماینده در سامانه پیامکی ملی پیامک تجربه کنید. همین الان به صفحه پیامک انبوه تبلیغات انتخابات مجلس مراجعه کرده و تبلیغ کاندیدای انتخاباتی مورد نظر را آغاز کنید.

    اگر قرار است برای به،ردن وضع و امکانات محله‌ به‌ خصوصی کاری انجام دهید، با پیامک به اهالی آن منطقه یا محله مژده بدهید! این قابلیت سامانه پیامک باعث می‌شود تا مردم احساس کنند که به آن‌ها نزدیک هستید و مشکلاتشان را درک می‌کنید.

    ارسال پیامک بر اساس مشاغل

    قبل از هر چیز لازم است بد،م که رپورتاژ آگهی دقیقاً چیست. این روش تبلیغ در واقع یک نوع گزارش است که با لحنی کاملاً بی‌طرفانه در مورد موضوع و یا شخص خاصی صحبت می‌کند. این بی‌طرف‌ بودن باعث می‌شود تا مخاطب‌ها متوجه جنبه تبلیغاتی متن نشوند و به شما اعتماد کنند.

    در بین شبکه‌های اجتماعی، توییتر و لینکدین تخصصی‌تر هستند. به طور نمونه می‌تو،د در لینکدین، کلیه فعالیت‌های اجرایی خودتان را در طول این سال‌ها لیست کنید و بر اساس آمار و ارقام از موفقیت‌هایتان بگویید.

    مسلماً هر کدام کارایی خودش را دارد. اما اگر نظر ما را بخواهید به شما می‌گوییم که رو،مه و مجلات ارجحیت دارند؛ چون مردم به رو،مه‌ها به ،وان یک منبع معتبر نگاه می‌کنند. همه می‌توانند بروشور یا تراکت چاپ کنند، اما چاپ رو،مه کار هر ،ی نیست!

    همراه اول یا ایرانسل؟ اگر مسئله شما هم این است، دیگر نگران نباشید. چون مثل آب ‌‌خوردن می‌تو،د فقط برای یک پیش‌شماره خاص پیامک بفرستید و از خودتان و برنامه‌هایتان بگویید.

    به تفکیک منطقه و محله

    نگر،‌هایتان را از اوضاع و شرایط حاضر، با مردم در میان بگذارید و برایش راه حل ارائه بدهید. اجازه دهید مردم از برنامه‌های شما آگاه شوند و در جریان فعالیت‌های احتمالی شما در آینده قرار بگیرند. به طور مثال اگر در این زمان، دغدغه شما بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده جامعه است؛ راه حل ارائه بدهید و بگویید در صورت اجرایی نشدن برنامه‌های کاربردی شما در این خصوص، نه تنها شرایط بهتر نخواهد شد؛ بلکه ممکن است وضعیت بدتر هم بشود.

    ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402حتما بخو،د: ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

    مزایا و معایب اس ‌ام ‌اس مارکتینگ

    ساعت و روز سخنر، و موضوعاتی را که می‌خواهید درباره‌ آن بحث کنید، با استفاده از پیام کوتاه اطلاع بدهید. همچنین می‌تو،د گزارش همه فعالیت‌ها، ملاقات‌ها و سخنر،‌هایتان را برای مردم بفرستید. بهتر است در انتهای متن پیامک، لینک سایتتان را هم ارسال کنید تا برای خواندن خبر به صورت کامل، به آنجا مراجعه کنند. از این طریق آمار بازدید سایتتان هم بالا می‌رود.

    با پیامک یادآوری کنید

    با اس‌ام‌اس مارکتینگ می‌تو،د حتی توجه این دسته از افراد را هم جلب کنید و خودتان را صمیمانه به آن‌ها معرفی کنید. با این شگرد، مخاطبان بی‌تفاوت و دور از دسترس را هم به شور و شوق انتخابات مبتلا کنید و به کرسی مجلس نزدیک‌تر شوید.

    درست است که این راهکار نمی‌تواند به اندازه دیگر روش‌های ارائه شده، اثرات مثبتی را بر کمپین انتخاباتی شما بگذارد؛ اما یک وب‌سایت، بستر معتبری است که در آنجا می‌تو،د از خودتان بگویید.

    قو،ن و مقررات تبلیغات انتخابات مجلس 1402حتما بخو،د: قو،ن و مقررات تبلیغات انتخابات مجلس 1402

    0 تومان

  • در جریان کمپین‌های انتخاباتی تعامل با اینفلوئنسری که هم‌سو با افکار شما عمل می‌کند و بر بیشتر مردم و یا گروه مخاطبان مد نظر شما تاثیرگذار باشد، بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد.

    دیدوگرام در این راه به شما کمک می‌کند تا راه را از چاه بشناسید و با یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند در بستر شبکه‌های پرمخاطب اجتماعی، به یک چهره تاثیرگذار تبدیل شوید.

    راهکار پنجم: ساخت وب‌سایت

    این قابلیت سامانه پیامک بی‌نظیر است! شما خیلی راحت می‌تو،د به تفکیک شهر یا شهرستان حوزه انتخابی، پیامک تبلیغاتی خود را فقط برای مردم یک شهر یا شهرستان خاص بفرستید. به این شکل هدفمندی تبلیغات شما افزایش چشمگیری پیدا کرده و می‌د،د که هزینه‌ها را برای چه جاهایی صرف کنید تا بازخورد بهتری بگیرید.

    بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامیحتما بخو،د: بهترین نمونه متن تبلیغات انتخاباتی 1402 مجلس شورای اسلامی

    بر اساس پیش‌شماره

    تا اینجا، بحث ما درباره روش‌های تبلیغات آفلاین بود. بهتر است دیگر از تبلیغات آفلاین فاصله بگیریم و موضوع بحث را به نوع دیگری از تبلیغات تغییر دهیم که این روزها طرفداران بیشتری دارد!

    در مورد بلایای طبیعی و راه‌های پیشگیری از خسارت‌های احتمالی بگویید

    رپورتاژ آگهی در تبلیغات انتخاباتی

    کجا رپورتاژ آگهی منتشر کنم؟

    در ادامه چند راهکار تبلیغاتی را که در سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی می‌کنیم!

    انواع تبلیغات انتخاباتی

    هزینه بسته: 98,000,000 تومان76,900,000 تومان

  • شاید برایتان جالب باشد که بد،د این فقط شما نیستید که به هوادارانتان پیامک می‌فرستید، بلکه طرفدارانتان هم می‌توانند به شما اس‌ام‌اس بزنند! این پیام‌ها در بخشی از پنل کاربریتان ذخیره می‌شود تا با تحلیل آن‌ها، هر لحظه از خواست و مطالبات مردم آگاه باشید.

    در یک وب‌سایت شخصی و حرفه‌ای، خودتان را با جزییات معرفی کنید، از دستاوردها و اه،تان بگویید، برنامه‌هایتان را برای بهتر شدن وضعیت موجود ارائه بدهید و به طور کلی رزومه کاریتان را به نمایش بگذارید.

    البته سریع‌ترین و بهترین روش برای راه‌اندازی یک سایت، کمک‌ گرفتن از سایت‌سازهاست. با پرتال می‌تو،د خیلی راحت و سریع، همراه با تخفیف 10 درصدی به سایت خودتان برسید.

    مزایا و معایب وب‌سایت

    در حوزه بهداشت و مسائل مربوط به بیمه اظهار نظر کنید

    راه‌های زیادی برای رسیدن به یک وب‌سایت شخصی وجود دارد؛ به طور مثال در اولین قدم می‌تو،د یک دامنه به نام خودتان در ایرنیک ثبت کنید. بعد از این مرحله لطفا یک هاست خانواده‌دار برای دامین خودتان پیدا کنید! برای دیزاین و ظاهر وبسایت هم بهتر است سری بزنید به سایت‌هایی که قالب آماده می‌فروشند.

    اس‌ام‌اس مارکتینگ تا به حال نمونه‌های موفق زیادی داشته است. به طور مثال دو رییس جمهور اخیر آمریکا نتایج چشمگیری را از ارسال پیامک انبوه گرفته‌اند.

    تبلیغات پیامکی – تخفیف ویژه انتخابات 1402