انواع مختلف سیم آرماتوربندی | foulka

سیم آرماتور 1.5 فابریک در ساخت قفسه ، توری ، میخ و پیچ ، الکترود ، پرچ ، سیم خاردار، پانل ، مش و همچنین آماتور بندی ، قالب سازی ، بسته بندی وصدها محصول دیگر کاربرد دارد. وزن هر متر سیم مفتول سیاه 2 میلیمتر 0.025 کیلوگرم است و این به این معناست که هر کیلوی آن 40 متر است. اغلب این دستگاه‌ها دارای تنظیماتی هستند که چند نوع متفاوت از گره‌زنی را ممکن می‌کنند.

اغلب تجهیزات و ابزار دستی گره میلگرد نیاز به نگهداری خاصی ندارند. جهت اتصال و تثبیت میلگردها از 4 نوع گره مفتول استفاده می شود که هر کدام مصارف مختص به خود را دارند . در خصوص سدسازی، پل‌سازی، ساخت قفسه، ساخت پیچ و پرچ، تولید الکترود جوشکاری ، تولید توری مرغی ، بسته‌بندی، وسایل تزئینی منزل و مواردی از این قبیل از این محصول استفاده می‌گردد. بسیار ساده است، تنها باید میلگردها را روی یکدیگر قرار داده و سیم را از زیر و روی میلگردها به شکل ضربدر رد کنید و به کمک یک انبردست سیم ها را به یکدیگر گره بزنید و محکم کنید و گره ایجاد شده را به طرف داخل خم کنید. تنها دو روش برای بستن میلگردها در گره ها وجود دارد، روش ضربدری و روش کراواتی. همان‌طور که گفتیم از با یک حساب سرانگشتی می‌توان مقدار سیم موردنیاز برای اتصال میلگردها را تخمین زد.

گره مفتول اصطحکاکی

انواع مختلف سیم آرماتوربندی | foulka

بنابراین به سبب رنگی سیاهی که به خود گرفته است به آن “سیم سیاه” نیز گفته می‌شود. مفتول آرماتوربندی تسمه در فرآیند نورد و طی یک مجموعه عملیات حرارت دهی و کششی تشکیل می‌‌شوند. سیم آرماتوربندی تسمه مقاومت بالایی ندارد اما در دسترس‌تر و ارزان‌تر می‌باشد و به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید مفتول سیاه از کلاف میلگرد یا مفتول صنعتی را فابریک می‌گویند.همچنین در بازار مفتول‌های دیگری به نام تسمه هستند که از ورق ساخته می شوند، این محصولات کیفیت پایین‌تری دارند و استفاده از این مفتول‌ها توصیه نمی‌شود.

در نتیجه مطالب گفته شده می توان گفت یکی از کاربرد های مهم مفتول سیاه در شبکه آرماتوربندی جهت بستن و مهار آرماتورها می مفتول باشد. در آخر سعی کنید که بهترین نوع سیم آرماتوربندی را برای کار خود انتخاب کنید. می‌توانید با مشاورین ما به صورت رایگان مشورت کرده و نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید به آسانی مفتول آرماتوربندی و مفتول قالب بندی خود را از سایت آهن تخفیف هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کنید. سپس هنرمند با افزودن موم یا خاک رس بر روی سیم، مجسمه‌سازی را شروع می‌کند. بسته به مواد و تکنیک، ممکن است سیم آرماتوربندی در داخل مجسمه باقی بماند.

  • بله ، امکان خرید سیم آرماتور بندی ، مفتول سیاه و مفتول آرماتوربندی به صورت اعتباری ، چکی و … در مجموعه فولادین مهیا شده است ، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .
  • در گذشته به دلیل استفاده از چوب برای قالب‌بندی، بستن قالب‌های چوبی توسط نجاران حرفه‌ای انجام می‌شد که به نام سیم نجاری هم معروف شد.
  • این مفتول ها دارای دوام بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی هستند که این امر به استحکام سازه کمک می کند .
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آهن سازان آرکا (فروشگاه اینترنتی آهن تخفیف) می باشد.
با توجه به اینکه قیمت سیم آرماتوربندی امروز چندبار دچار تغییر شده است، نیاز است جهت اطلاع از شرایط دقیق خرید و دریافت پیش فاکتور با ما تماس بگیرید. مشاورین فروش فولاد توفیقی در دپارتمان مفتول فلزی و سیم مفتول قالب بندی شما را جهت خرید به‌صرفه با کاهش قیمت سیم مفتولی به واسطه حذف واسطه‌ها و ارائه مستقیم کالا از کارخانه با قیمت فروش عمده راهنمایی خواهند کرد. میزان نرمی اولین فاکتور تعیین‌کننده قیمت سیم مفتول آرماتوربندی است. به طور کلی هر چقدر میلگرد مورد استفاده مرغوب‌تر باشد قیمت سیم مفتول آرماتوربندی نیز بیشتر می‌شود.

استعلام قیمت