افراد دریافت کننده پیامک، میتوانند با ارسال عدد 11 به آن خط اختصاصی، دریافت پیامک از آن سرشماره را قبل از اقدام به شکایت، مسدود کنند. ممکن است بپرسید که چطور میتوان مجدداً دریافت پیامک سیمکارت را از آن سرشماره فعال کرد؟ راهکار آن، ارسال عدد 12 به همان سرشماره است.
سخن آ،
بسیاری از شهروندان از پیامهای تبلیغاتی که برایشان ارسال میشود، راضی نیستند. از آن طرف بسیاری از ،بوکارها هم بدون توجه به اصول بازاریابی پیامکی در ساعات نامن، یا حتی بدون تمایل مشتری برای او مکرر پیام میفرستند. اگرچه اصول اس ام اس مارکتینگ همیشه روی ارسال پیامک با تمایل مشتری آن هم در ساعات من،ی از روز تاکید دارد، اما همچنان تعدادی از کاربران به این مسئله مهم بیتوجه هستند و در چنین شرایطی راهی جز شکایت از پیامک تبلیغاتی آنها نیست.
ارسال پیامهای تبلیغاتی از طرف ،بوکارهاست و هزینهای برای مشتری ندارد. در واقع همانطور که از نامش پیداست، این پیامک کاملا جنبه تبلیغاتی دارد و تنها کالا یا خدماتی را معرفی میکند.
پیامکهای خدماتی و اطلاع رس،
دسته سوم پیامکهای ارزش افزوده هستند که با ،ر هزینه از مشتری ارسال میشود و معمولا برای آموزش، ارسال پیامک انگیزشی یا اخبار استفاده میشود. با توجه به اینکه اس ام اس های ارزش افزوده هزینه دارد، شاید برخی از کاربران تمایلی به دریافت این پیامکها نداشته باشند. برای حذف و غیرفعالسازی این پیامها کافیست #800* را با موبایلتان بگیرید، سپس عدد 2 را بفرستید تا خدمات ارزش افزوده یا همان محتوایی مسدود شود.
نحوه شکایت از پیامک های تبلیغاتی
یکی از سریعترین راههای شکایت از پیامکهای تبلیغاتی، استفاده از کد دستوری است. برای این کار میتو،د #800* را شمارهگیری کنید. بعد از شمارهگیری، گزینه قطع تبلیغات را انتخاب کنید تا دیگر برایتان پیام تبلیغاتی ارسال نشود. به همین راحتی!
شکایت از سامانه های اس ام اس از طریق 195
همه ما روزانه اس ام اس های تبلیغاتی زیادی دریافت میکنیم. اگر تعداد این پیامها زیاد باشند و طبق اصول بازاریابی پیامکی ارسال نشوند، ممکن است مخاطب از شما شکایت کند و یا پیامکهای شما را مسدود کند. برای جلوگیری از این کار باید بر اساس اصول بازاریابی پیامکی عمل کنید تا نتیجه مطلوبی دریافت کنید.