سیستم تلفن گویا هوشمند چیست؟ به‌همراه مزایا

احتمالا در تماس با سیستم‌های هوشمند تلفن گویا و تلفن ابری شما نیز اطلاعاتی خاصی از شرکت در ابتدای تماس شنیده‌اید. به‌طورکلی یکی از اه، استفاده از سیستم تلفن گویا و ابری اطلاع‌رس، و معرفی ،ب‌وکار به‌صورت خودکار است. در ابتدای تماس معمولا توضیح مختصری از اه، شرکت، خدمات و واحدهای سازم، در اختیار فرد تماس‌گیرنده قرار می‌گیرد. البته زمان این معرفی نباید طول، باشد؛ زیرا ممکن است مخاطب را خسته کند.

بهبود سرعت پاسخگویی؛ یکی از مزیت‌های استفاده از تلفن گویا

بهبود سفر مشتری؛ مهم‌ترین هدف هوشمندسازی تلفن

یک سیستم تلفن گویا هوشمند موثر و با طراحی خوب بدون نیاز به کارمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با ارائه گزینه‌های خود به تماس‌گیرندگان کمک می‌کند تا به هدف خود از تماس برسند. به‌این‌ترتیب یک سیستم تلفن گویا به ،ب‌و‌کارها در کاهش هزینه‌های استخدام کمک می‌کند. همچنین تمرکز تیم روی مسائل مهم‌تر و تعامل با مشتریان افزایش می‌یابد.

استفاده از سیستم تلفن هوشمند؛ راهکاری برای سود بردن از مزیت‌های تلفن اینترنتی

پیاده ، تلفن هوشمند گویا یکی از راه‌های تسریع در اطلاع‌رس، و ارائه خدمات به مشتری محسوب می‌شود. مخاطبان و افراد تماس‌گیرنده نیازی به صرف زمان طول، پشت خطوط تلفن ندارند. همچنین نیاز به مراجعه حضوری نیز با استفاده از این سیستم برطرف خواهد شد. به‌این‌ترتیب مخاطبان ،ب‌وکار شما به‌دلیل راحتی بیشتر فرایند استفاده از خدمات افزایش خواهد یافت.

با اتصال سریع مخاطب با یکی از کارمندان، پاسخگویی سریع‌تر انجام خواهد شد و تعداد افراد تماس‌گیرنده با یک ،ب‌وکار نیز افزایش می‌یابد. این موضوع باعث افزایش درآمد بیزینس‌های ارائه‌دهنده خدمات تکنولوژی می‌شود. بسیاری از افراد هر روزه برای پاسخ به سوال‌های متعددی مثل نحوه فعال ، mms، فعال ، adsl و انتقال پیامک‌ها به گوشی جدید با این موسسات تماس می‌گیرند. ازاین‌رو داشتن سیستم تلفن هوشمند باعث افزایش درآمد این بیزینس خواهد شد.

مزیت‌های پیاده‌سازی سیستم تلفن هوشمند گویا؛ ابزاری برای رشد ،ب‌وکار

ارائه انواع گزارش عددی؛ یکی از کارکردهای تلفن گویا

امکان رد ، صدای ضبط شده را برای مشتریان فراهم کنید

اختصاص داخلی خاص به هر کارمند؛ یکی از مزایای تلفن گویا هوشمند

کاهش هزینه‌ها با نصب تلفن گویا

پیاده‌سازی سیستم هوشمند تلفن گویا برای هر ،ب‌وکار بزرگ و کوچکی مزیت‌های متعددی به‌همراه دارد. مزیت‌های تلفن گویا باعث افزایش استقبال از این سیستم هوشمند شده‌اند. برای شناخت مزیت‌های تلفن گویا مطالعه ادامه متن را از دست ندهید.

افزایش سرعت پاسخگویی به مراجعه کننده؛ یکی از مزیت‌های تلفن هوشمند گویا

استفاده از سیستم تلفن هوشمند برای هر ،ب‌وکاری ا،امی است. امروزه و با سرعت یافتن زندگی افراد سپری ، زمان طول، در صف پاسخگویی به تماس‌ها برای هیچ مشتری خوشایند نخواهد بود. ازاین‌رو استفاده از سیستم تلفن هوشمند گویا و تلفن اینترنتی به‌،وان راه‌حل این مشکل رایج شده است. این سیستم‌ها با برقراری تماس از چند خط تلفن، فرآیند پاسخگویی به مشتری را افزایش می‌دهند. ازاین‌رو هم مشتری و هم ،ب‌وکار بر اثر استفاده از سیستم تلفن گویا سود خواهند برد. در این مقاله به‌طورکامل به چیستی سیستم تلفن گویا هوشمند به‌همراه ویژگی‌ها و کارکرد آن می‌پردازیم. مطالعه این مطلب را برای آشنا شدن با راهکار رشد ،ب‌وکارتان از دست ندهید.

سیستم تلفن گویا هوشمند؛ اولین قدم برای داشتن رویکرد مشتری مداری

داشتن منو یکی از ویژگی‌های تلفن هوشمند گویا است که نیاز به نیروی انس، را کاهش می‌دهد. همچنین با سیستماتیک ، پاسخگویی به تماس‌های ورودی، باعث بهبود تجربه مشتری از خدمات یک ،ب‌وکار خواهد شد. به‌طورکلی ابزارهایی که باعث تسریع فرایند استفاده از خدمات و محصول یک ،ب‌وکار می‌شوند، برای هر بیزینسی ضروری هستند. برای مثال استفاده از سامانه پیامکی نیز کاربردی همانند تلفن گویا دارد. اطلاع‌رس،‌ها، پیگیری و ارسال لینک ثبت‌نام و ،ید از کاربردهای پنل پیامکی است که باعث بهبود تجربه مشتری در ،ب‌وکار شما خواهد شد.

سیستم هوشمند تلفن؛ رسانه‌ای برای اطلاع‌رس، خودکار

افزایش رضایت مشتری در استفاده از خدمات ،ب‌وکار؛ یک مزین تلفن گویا

اختصاص دادن داخلی خاص به هر اپراتور؛ ویژگی تلفن گویا برای بهبود عملکرد

با استفاده از سیستم تلفن هوشمند امکان ارائه خط داخلی به هر اپراتور وجود دارد. با این شرایط هیچ مراجعه‌کننده‌ای زمان طول، برای پیدا ، مسئول موردنظر خود صرف نخواهد کرد. فقط کافی است تا باتوجه‌به گزینه‌های اعلام شده از سمت تلفن داخلی موردنظر خود را انتخاب کند.

سفر مشتری به تجربه مخاطب در استفاده از خدمات و محصول یک ،ب‌وکار گفته می‌شود که عوامل مختلفی بر کیفیت آن تاثیرگذار است. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر بهبود سفر مشتری تسریع در فرایند ارائه خدمات، پاسخگویی و رفع چالش‌ها محسوب می‌شود. سیستم تلفن هوشمند گویا راهکاری سریع و در دسترس برای پاسخگویی با مراجعه‌کنندگان به شمار می‌رود. ازاین‌رو برای بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات ،ب‌وکار شما و تصویرسازی درست از برندتان، استفاده از سیستم تلفن هوشمند را فراموش نکنید.

سیستم تلفن هوشمند گویا مزیت‌های متعددی را در اختیار ،ب‌وکارها مثل تصویرسازی درست، بهبود تجربه مشتری در استفاده از خدمات و کاهش هزینه‌های استخدام قرار می‌دهد. بااین‌وجود ،ید و راه‌اندازی تلفن هوشمند گویا با استفاده از فناوری تلفن اینترنتی برای رشد ،ب‌وکار به شمار می‌رود. اگر سوالی در مورد سیستم تلفن هوشمند گویا دارید، از مشاوران فراز اس‌ام‌اس در ،مت نظرات بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.


منبع: https://farazsms.com/smart-ivr-system/

IVR مخفف عبارت Interactive Voice Response، یک فناوری سیستم تلفن گویا است که با آن، تماس‌های دریافتی به‌طورخودکار مطابق با نیازهای مشتری دسته‌بندی می‌شوند. سیستم تلفن گویا هوشمند یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که یک ،ب‌وکار برای افزایش رفاه حال مشتری برمی‌دارد. این سیستم علیرغم تلفن‌های سنتی گزینه‌هایی را در اختیار تماس‌های ورودی قرار می‌دهد.

علاوه‌بر معرفی شرکت، سیستم تلفن گویا برای اطلاع‌رس، نیز کاربرد دارد. در ابتدای تماس تعطیل بودن شرکت یا از دسترس خارج شدن برخی از خدمات اعلام می‌شود. نش،‌ها و شماره تلفن مسئولین مهم سازمان، اخبار مهم نظیر نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و من،ت‌ها نیز از اطلاعات دیگری است که در تماس با تلفن گویا دریافت می‌شود.

 امکان اتصال به بانک هاي اطلاعاتی؛ یکی از ویژگی‌های مهم سیستم تلفن گویا هوشمند

گاهی در بعضی سیستم‌های تلفن هوشمند مشاهده می‌شود که نمی‌توان صدای ضبط‌شده را رد کرد. این موضوع در مواردی که گزینه‌های اعلامی طول، باشند، برای تماس‌گیرنده آزاردهنده خواهد شد. ازاین‌رو قرار دادن گزینه‌ای برای رد ، صدای ضبط شده و اتصال به یکی از کارمندان مجموعه برای حفظ رضایت برخی از مشتریان ضرورری است.

گزارش سیستم تلفن گویا باتوجه‌به اطلاعات ورودی متفاوت خواهد بود؛ برای مثال در تماس با بانک و درخواست موجود حساب، عدد گزارش می‌شود. اطلاعات تحصیلی شامل نمرات، تاریخ امتحانات، وضعیت پرونده‌ها، مکاتبات، اعلام وضعیت آب‌و‌هوا، اوقات شرعی، ساعت، اعلام نرخ ارز و وضعیت بازار سهام همگی از نمونه گزارش‌های سیستم تلفن گویا به شمار می‌روند. همچنین سوالات فرد از یک ،ب‌وکار نیز پاسخ داده می‌شود. برای مثال نحوه فعال ، رمز دوم با گوشی، روش انتقال پیامک ها به گوشی جدید و استعلام حجم باقی‌مانده اینترنتی از نمونه گزارش‌های دیگری است که با استفاده از تلفن هوشمند سریع‌تر پاسخ داده می‌شود.


بررسی سیستم تلفن گویا هوشمند در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

نرم‌افزار تلفن گویا امکان اتصال به بانک‌های اطلاعاتی مثل Access و SQL Server را دارد. به‌این‌ترتیب پاسخگویی و گزارش دادن منطبق با پارامترهای ورودی برای این سیستم امکان‌پذیر است. سیستم تلفن گویا هوشمند امکان ارائه گزارش به صورت عدد، تاریخ، زمان، وضعیت و مقادیر مشخص دیگری را نیز فراهم می‌کند.

در این مقاله به بررسی کارکرد سیستم تلفن هوشمند به‌همراه ویژگی‌های آن پرداختیم. تلفن هوشمند گویا راهکاری موثر برای ،ب‌وکارها به شمار می‌رود تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مراجعه‌کنندگان باشند. همچنین این سیستم برای اطلاع‌رس،‌های سریع کاربرد دارد. سیستم تلفن گویای هوشمند در هنگام دریافت تماس ورودی گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ خود برسد.