اطلاع‌رسانی جابجایی فروشگاه با راهکاری ارزان و سریع

ارسال پیامک اطلاع‌رس، برای فروشگاه‌های بزرگ با مخاطبان بی‌شمار هزینه‌بر است؛ بنابراین برای مدیریت هزینه‌های ،ب‌وکار به‌ویژه بعد از جابجایی بهتر است که در هدف‌گذاری ارسال پیامک هوشمندانه‌تر رفتار کنید. در مرحله اول مشتریان وفادار را برای ارسال پیامک اطلاع‌رس، انبوه انتخاب کنید. مشتریان وفادار بزرگ‌ترین شانس شما برای فروش و شناخته‌شدن در را ایجاد می‌کنند.

تنوع بالای روش‌های ارسال پیامک برای اطلاع رس، جابجایی فروشگاه

ارسال پیامک منطقه‌ای؛ راهی برای ارسال پیامک باتوجه‌به کدپستی

در مراحل بعد باتوجه‌به نوع محصول و خدمات و همین‌طور براساس استراتژی‌های بازاریابی از ارسال پیامک‌ به روش‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال از ارسال پیامک با محدوده مک، یا براساس ،ت استفاده کنید. اگر بودجه بازاریابی من، باشد از روش‌های دیگر نیز برای ارسال پیامک اطلاع‌رس، جابجایی فروشگاه استفاده کرد. البته انتخاب وب‌سرویس پنل پیامکی من، در کاهش هزینه‌ها و هدف‌گذاری من، تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

فراز اس‌ام‌اس؛ بهترین انتخاب برای استفاده از مزیت‌های اطلاع‌رس، با ارسال پیامک

در متن پیامک اطلاع‌رس، جابجایی فروشگاه حتما نام فروشگاه، آدرس جدید، روز و ساعت کاری و تخفیف‌های ویژه به من،ت تغییر مکان را اعلام کنید. همین‌طور می‌توان با درج لینک لوکیشن، مشتریان را برای پیدا ، آدرس جدید راهنمایی کنید. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی به‌طور‌معمول نمونه متن‌های از پیش آماده شده را در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهند؛ البته تغییرات دلخواه هر ،ب‌وکار در متن پیامک‌های اطلاع‌رس، اعمال می‌شود. در ادامه چند نمونه از متن‌های تبلیغاتی فراز اس‌ام‌اس به ،وان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده پنل sms را مشاهده می‌کنید.

اجرای هر یک از روش‌های ارسال پیامک نیازمند دسترسی به بانک شماره موبایل است؛ شرکت‌های متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند تا خدمات بی‌نقضی را در اختیار ،ب‌وکارها قرار بدهند. فراز اس‌ام‌اس یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی است که مزیت‌هایی مثل بازگشت وجه  ۳۰ روزه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر به‌دنبال استفاده از تبلیغات انبوه هستید، از متخصصین فراز اس‌ام‌اس مشاوره رایگان دریافت کنید.


منبع: https://farazsms.com/notification-of-store-relocation-by/

در صورت داشتن سایت برای فروشگاه، از شماره‌ تلفن‌های ذخیره شده در افزونه دیجیتس برای دستیابی به کاربران و مشتریان خود استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با روش‌های ارسال پیامک در ادامه به شرح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از روش‌های ارسال پیامک‌های اطلاع‌رس، استفاده از افزونه پیامک ووکامرس است که برای پیگیری محصول نیز کاربرد دارد. این افزونه تاثیر بسیاری بر عملکرد مطلوب سایت و افزایش تجربه مشتری می‌گذارد.

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف؛ روشی برای رسیدن به مشتریان واقعی

در این مقاله به بررسی اهمیت اطلاع رس، جابجایی فروشگاه با پنل پیامکی و روش‌های قابل انجام آن پرداختیم. جابجایی مکان فروشگاه برای هر بیزینسی با تعداد مختلفی از مشتریان اتفاق می‌افتد. اطلاع‌رس، برای حفظ ارتباط با مشتری و نشان دادن اهمیت آن‌ها کاربرد دارد. همین‌طور از اتلاف وقت افراد برای مراجعه به آدرس جدید فروشگاه جلوگیری می‌کند.

بررسی نحوه اطلاع رس، جابجایی فروشگاه در مجله فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

برای اطلاع رس، جابجایی فروشگاه با ارسال پیامک روش‌های متفاوتی در دسترس است که براساس استراتژی‌های بازاریابی انتخاب می‌شوند. فرستادن پیام کوتاه براساس محله، کد پستی، مشاغل و اصناف، شهر و استان، BTS و LBS انجام می‌شود که روش دسترسی به هر یک از آن‌ها با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی امکان‌پذیر است.

اگر فروشگاه شما خدمات یا محصولی برای صنف خاصی تولید می‌کند، بهترین راه ارسال پیامک انبوه استفاده از بانک شماره‌های موجود است. شماره صنف موردنظر را دریافت و براساس آن جابجایی فروشگاه را اطلاع‌رس، کنید.

در این روش ارسال پیامک فراز اس‌ام‌اس به افرادی که در 10 هفته گذشته در یک منطقه خاص بودند، پیامک می‌فرستید. افراد در محدود پتانسیل تبدیل شدن به لید را دارند؛ ی،ی فرصت من،ی برای جذب مشتریان وفادار و مخاطبان بیشتر به شمار می‌روند. در صورت آشنا نبودن با مفهوم لید مقاله «لید چیست» را مطالعه کنید.

ارسال پیامک مکان محور (LBS)؛ روشی برای جذب نزدیک‌ترین مخاطبان بالقوه

ارسال پیامک باتوجه‌به مکان افراد یکی از روش‌های متداول برای تبلیغات پیامکی است. با استفاده از این روش حتی ،نین کوچه‌های اطراف فروشگاه نیز از تغییر مکان آگاه می‌شوند. اگر ،ب‌وکارتان به محدوده خاصی ارتباط بیشتری دارد، از فیلتر شهر یا استان برای ارسال اس‌ام اس اطلاع‌رس، انبوه استفاده کنید.

با این روش ارسال sms به‌طور خودکار به افرادی که وارد یک منطقه مک، می‌شوند، پیامک ارسال کنید. برای مثال افراد نزدیک به ایستگاه‌های نمایشگاه کتاب برای بازدید از غرفه‌های این مکان و ،ید کتاب دعوت می‌شوند.

نمونه متن پیامکی برای اطلاع رس، جابجایی فروشگاه

جابه‌جایی فروشگاه احتمال از دست دادن تعدادی از مشتریان وفادار را افزایش می‌دهد که در بعضی مواقع منجر به ایجاد بحران در فروشگاه می‌شود. به همین دلیل اطلاع رس، جابجایی فروشگاه یکی از مهم‌ترین اقدامات هر ،ب‌وکار بعد از تغییر مکان است. ارسال پیامک یکی از روش‌های ارزان و قابل دسترس برای اعلان‌ها به شمار می‌رود؛ بنابراین استفاده از پنل‌های پیامکی راهکار من،ی است. این کار براساس نیاز فروشگاه با روش‌های مختلف مک،، ،ت و مشاغل انجام می‌شود. بهترین روش‌های ارسال پیامک به‌همراه بهترین نمونه‌های متن پیامک اطلاع رس، را در ادامه این مطلب مطالعه کنید.

ارسال پیامک؛ یکی از شیوه‌های ارزان اطلاع رس، جابجایی فروشگاه

ارسال پیامک براساس مشاغل و اصناف یکی از روش‌های رسیدن به مشتریان واقعی است. در واقع اطلاع‌رس، از طریق پنل sms یکی از راه‌های اجرای قیف فروش در بازاریابی است که به افزایش فروش و ایجاد مشتریان وفادار می‌رسد.

استفاده از متن‌های پیامکی جذاب برای اطلاع‌رس،؛ افزیش تاثیر sms

ارسال sms تغییر مکان به همه مشتریان برای همه ،ب‌وکارهاضروری نیست

تقریبا ۸۰ درصد بزرگسالان سراسر جهان تلفن همراه دارند که بعد از دریافت اس‌ام‌اس حدا،ر تا سه دقیقه آن را می‌خوانند؛ بنابراین ارسال پیامک احتمال دیده شدن اطلاع‌رس، را افزایش می‌دهد. اگر یک ،ب‌وکار مشتریان بسیاری داشته باشد، اهمیت آگاهی دادن افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل در صورت تغییر مکان از سامانه پیامک به‌،وان یک راهکار ساده و در دسترس استفاده کنید.

فراموش نکنید که هر چه توجه به مشتریان بیشتر باشد، میزان جذب آن‌ها نیز افزایش می‌یابد؛ این اصل در همه استراتژی‌های مارکتینگ آنلاین و آفلاین در نظر گرفته می‌شود. اطلاع از تغییر مکان توسط مشتری تصویر نامطلوبی از ،ب‌وکار برای فرد ایجاد می‌کند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم تا حداقل برای گروه خاصی از مخاطبین و مشتریان خود از ارسال پیامک برای اطلاع رس، جابجایی فروشگاه استفاده کنید.

در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از روش‌های مختلف مثل ارسال sms براساس مکان، تاریخچه تردد افراد، کد پستی، ،ت، شهر و استان، مشاغل و ا،ل مخاطبین انجام‌ می‌گیرد. انتخاب هر یک از این روش‌ها براساس بودجه ،ب‌وکار و اه، بازاریابی آن‌ انجام می‌شود.

«بالاترین سطح خدمات را در شعبه جدید … در تاریخ …و آدرس … تجربه کنید. با حضورتان هدیه ارزشمند افتتاحیه نیز به شما تعلق خواهد گرفت.”، “اکنون بهترین خدمات[نوع خدمات] در شهر(منطقه) شما است! در [تاریخ] در [محل برگزاری] از افتتاحیه بزرگ سالن مورد علاقه خود دیدن کنید. این رویداد در [زمان] شروع می شود.»

ارسال پیامک؛ یکی از روش های ارزان و در دسترس برای اطلاع‌رس،

روش‌های ارسال پیامک در اطلاع رس، جابجایی فروشگاه

«شعبه جدید فروشگاه *** در شهر گرگان افتتاح شد. خوشحال می‌شویم که در روز افتتاحیه در تاریخ 12 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 همراه ما باشید. به من،ت افتتاحیه شعبه جدید، کالای موردعلاقه‌تان را با 15درصد تخفیف ب،ید.»، «تنها ۲۴ ساعت دیگر تا افتتاح اولین فروشگاه… در نش، … فردا با سورپرایزی ویژه منتظر شما هستیم.»

ارسال پیامک اطلاع‌رس، تغییر مکان براساس مشاغل

ارسال پیامک افراد در محدوده (BTS)؛ ایجاد مخاطبان لید