لینک ترکر یا ردیابی لینک پیامکی چیست؟

لینک ،ر چیست؟لینک‌ها یکی از مهم‌ترین ،مت‌های بازاریابی دیجیتال هستند و بدون آن اصلا نمی‌توان کمپین موفقی برای خود ایجاد کرد. درواقع لینکی که شما ارسال می‌کنید دروازه‌ای است که مشتریان بالقوه شما از آن وارد می‌شوند. مشتریان با کلیک روی لینک می‌توانند محصولاتتان را ببینند و با شما تعامل داشته باشند.

لینک ،ر از جهت‌های مختلفی باعث کاهش هزینه‌های شما می‌شود. یکی از نکاتی که قبلا به آن اشاره کردیم، کوتاه ، لینک بود. همین کوتاه‌سازی لینک باعث می‌شود در نهایت هزینه کم‌تری برای ارسال پیامک ،ج کنید.

حالا قابلیت لینک ،ر در ملی پیامک کار را برای شما راحت کرده است. با ارسال پیامک از ،مت لینک ،ر، سامانه به صورت خودکار لینک را برایتان کوتاه و بهینه می‌کند.

گسترش خبرنامه پیامکی

لینک ،ر نوع خاصی از لینک است که برای ردیابی کلیک‌ها و اندازه‌گیری اثربخشی کمپین‌های مختلف بازاریابی استفاده می‌شود. این لینک یک پیوند منحصربه‌فرد و سفارشی است که به طور خاص برای یک کمپین بازاریابی پیامکی ایجاد شده است. این به ،ب‌وکارها کمک می‌کند بفهمند چند نفر روی لینک آن‌ها کلیک کرده‌اند، کلیک‌ها از کجا آمده‌اند، و کاربران پس از کلیک ، در سایتتان چه کارهایی انجام داده‌اند.

ردیابی لینک پیامکی چطور عمل می‌کند؟

پس از اینکه با ماهیت و چیستی ردیابی لینک پیامکی آشنا شدید، باید بد،د چه ویژگی‌هایی پس از استفاده از این قابلیت منتظر شما هستند. برای آشنایی با مزایای لینک ،ر ادامه این مطلب را دنبال کنید.

کوتاه ، لینک

برای اینکه بتو،د رفتار کاربران را در سایت خود رصد کنید، باید لینک را ردیابی کنید. قابلیت لینک ،ر در ملی پیامک برای هر ،ی یک لینک منحصر‌به‌فرد درست می‌کند. حالا برای هر ،ی یک لینک خاص فرستاده می‌شود تا ابزار لینک ،ر بتواند بفهمد کدامیک از کاربران چه رفتار و واکنشی در برابر لینک داشته‌اند.

مزایای لینک ،ر

بدون شک می‌توان گفت بازاریابی دیجیتال بدون ارسال لینک و کلیک ، ممکن نیست. حالا که با اهمیت ارسال لینک در اس ام اس آشنا شدید؛ باید به نکته مهم دیگری بپردازیم و آن هم امکان ردیابی لینک پیامکی است. شما به ،وان صاحب ،ب‌وکار باید بد،د چه ،، روی لینک کلیک کرده‌ و به محصولات شما علاقه نشان داده‌اند. با امکان لینک ،ر می‌تو،د بفهمید ترافیک وب‌سایتتان از کجا می‌آید.

آیا هزینه ارسال پیامک با لینک ،ر متفاوت است؟

فرض کنید برای ده هزار نفر پیامک انبوه تبلیغاتی فرستاده‌اید و لینکی هم برای ،ید از سایت در آن پیامک قرار داده‌اید. پس از ارسال با لینک ،ر می‌تو،د بفهمید چند درصد از این افراد روی لینک کلیک کرده و سپس از شما ،ید کرده‌اند. حالا برای کمپین‌های بعدی، حتما به آن دسته سیم‌کارت‌هایی که روی لینکتان کلیک کرده بودند، پیامک ارسال کنید و تخفیف و خدمات ویژه بیشتری برایشان درنظر بگیرید.

ارسال پیامک شخصی‌سازی شدههنگام فرستادن اس‌ام‌اس تبلیغاتی با امکان ردیابی لینک پیامکی در ملی پیامک باید شماره تلفن افراد را در فایل ا،ل وارد کنید و می‌تو،د متغیرهایی با ،وان نام، نام خانوادگی و غیره به آن اضافه کنید. بنابراین؛ پیامک‌های شما می‌توانند کاملا به صورت شخصی‌سازی شده باشند و هر مشتری را با نام خود مخاطب قرار دهند. به مثال زیر توجه کنید:

حتما می‌د،د که خبرنامه پیامکی برای شما حکم هواداران دو آتشه یک تیم فوتبال را دارند. این افراد ،، هستند که قبلا از خدمات و محصولات شما استفاده کرده‌اند و شما را کاملا قبول دارند. حالا کدام تیم است که دوست نداشته باشد هوادارانش افزایش پیدا کنند؟

حالا که با ردیابی لینک پیامکی آشنا شدید و مزایای آن را فهمیدیم وقت آن رسیده که ارسال لینک در اس ام اس را شروع کنید و مشتری‌های وفادار خود را بشناسید. اگر درباره ارسال پیامک با لینک ،ر سوالی دارید و یا هنگام کار ، با آن به مشکل و ابهامی برخوردید، حتما با ارسال تیکت، مشکل خود را مطرح کنید. همچنین می‌تو،د با کارشناسان پشتیب، با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.


سوالات متداول

تبلیغات پیامکی موثر با امکان ردیابی لینک پیامکیاگر تا قبل از این پیامک‌های تبلیغاتی را بدون هدف می‌فرستادید و نمی‌دانستید چه ،، از دیدن پیام شما خوشحال می‌شوند و دوست دارند از خدمات شما استفاده کنند، لازم است دست نگه دارید و به سراغ ارسال با قابلیت لینک ،ر بیایید.

کدام ،ب‌وکارها می‌توانند از قابلیت لینک ،ر استفاده کنند؟

 پس از ارسال موفق پیامک‌ها می‌تو،د روی آی، «گزارش لینک کمپین» کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه شما به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که می‌تو،د اطلاعات مهمی را مشاهده کنید:

  • از چه کشورهایی روی لینک کلیک کرده‌اند.
  • از چه دیوایس‌هایی لینک شما را دیده‌اند.
  • سیستم عامل موبایل، تبلت یا کامپیوتر آن‌ها چه بوده است؟
  • از چه مرورگری استفاده کرده‌اند.
  • به چه زب، صحبت می‌کنند.

همین حالا ارسال پیامک با لینک ،ر را شروع کنید!

دریافت گزارشات در ا،لحتما ،، که عاشق مرتب ، و تمیز نگه‌داشتن محیط فکری خود هستند، به داشتن اطلاعات درست و طبقه‌بندی شده اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل قابلیت دانلود گزارش در یک فایل ا،ل برایشان هیجان‌انگیز خواهد بود.

خیر. فرقی نمی‌کند پیامکی که ارسال می‌کنید با ارسال انبوه فرستاده شده باشد، ارسال هوشمند و زماندار باشد و یا از طریق لینک ،ر. در هر حال هزینه‌ پیامکی که می‌پردازید، تعرفه‌ای است که اپراتورها مشخص کرده‌اند.

همیشه به یاد داشته باشید که نگه داشتن مشتری وفادار، مهم‌تر از جذب مشتری‌های جدید است.

صرفه‌جویی در هزینه تبلیغات پیامکی

سپیده عزیز
پیتزاتو سفارش بده
سیب زمینی ویژه و تحویل رایگانش از ما
“فقط تا پایان شب”
پیتزا برشکا
nu2.ir/pzq84

برنامه‌ریزی دقیق با آمارها و گزارشات

می‌توان گفت تقریبا تمام ،ب‌وکارها و مشاغل می‌توانند از مزایای لینک ،ر استفاده کنند. اما پیشنهاد می‌کنیم اگر فروشگاه اینترنتی دارید، حتما استفاده از این قابلیت را در دستور کار قرار دهید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-link-tracker/

وقتی پیامکی حاوی لینک برای مخاطبان خود ارسال می‌کنیم انگار قوی‌ترین شوالیه‌های خود را به جنگلی تاریک و مخوف فرستاده‌ایم و می‌د،م که قرار نیست از آن‌ها خبری شود. اما یک لحظه صبر کنید! با قابلیت جدید لینک ،ر یا ردیابی لینک پیامکی دیگر قرار نیست شوالیه‌های رزم‌جوی خود را گم کنید. پس از این می‌د،د سرابازان دلیر شما توانسته‌اند چه کارهایی کنند و روی کدام مخاطبان تاثیر بگذارند.

لینک ،ر چیست؟

پس از اینکه از قابلیت لینک ،ر ملی پیامک استفاده می‌کنید و اس‌ام‌اس می‌فرستید، در پنل کاربری می‌تو،د گرازش‌های کاملی درباره پیامک‌های ارسال شده، اس‌ام‌اس‌هایی که ارسال نشده‌اند، تعداد کل بازدید، تعداد کل کلیک و غیره را مشاهده کنید.

دریافت گزارشات در ا،ل

علاوه‌بر کوتاه ، پیوند، با تبلیغات پیامکی موثر و شناخت مشتریان ویژه خود در کمپین‌های بعدی هزینه‌ای صرف افرادی که به سایت شما علاقه‌ای ندارند، نمی‌کنید و به سراغ گروه‌های جدیدی از مخاطبان می‌روید و یا روی افرادی که از محصولات شما استفاده می‌کنند سرما‌یه‌گذاری بیشتری می‌کنید.

ارسال پیامک شخصی‌سازی شده

برای ارسال پیامک به همراه لینک ،ر باید از چه نوع پنلی استفاده کرد؟

ردیابی لینک پیامکی چگونه عمل می‌کند؟بیایید فرض کنیم شما به دو هزار نفر پیامک فرستاده‌اید و در آن پیامک لینک سایتتان را هم قرار داده‌اید. حالا باید از کجا بفهمید کدامیک از افراد روی لینک کلیک کرده، محصولات شما را دیده‌اند، از شما ،ید کرده‌اند و یا در سایتتان عضو شده‌اند؟

برای استفاده از قابلیت ردیابی لینک پیامکی باید حداقل پنل اقتصادی ملی پیامک را ،یداری کنید. بنابراین با توجه به بودجه و شرایطتان یکی از پنل‌های اقتصادی، شرکتی و تجاری را تهیه کنید.

کوتاه ، لینک با قابلیت لینک ،راگر قبلا ارسال لینک در اس ام اس را امتحان کرده باشید می‌د،د که بهتر است قبل از ارسال پیامک، لینک مورد نظر خود را با کوتاه کننده‌های لینک، کوتاه کنید. این کار باعث می‌شود پیامک شما ظاهر زیباتری داشته باشند و در تعداد کاراکترهای اس ام اس تبلیغاتی هم صرفه‌جویی شود.

با استفاده از ردیابی لینک پیامکی، می‌تو،د بفهمید چه افرادی روی لینک شما کلیک نموده و از شما ،ید کرده‌اند و با ذخیره شماره تلفن آن‌ها می‌تو،د ایشان را به عضویت در خبرنامه پیامکی خود دعوت کنید.

تبلیغات پیامکی موثر

در فایل ا،لی که از پنل ملی پیامک دریافت می‌کنید، اطلاعاتی درباره افرادی که روی لینک شما کلیک کرده‌اند به دست می‌آورید و می‌تو،د بفهمید کدامیک از کاربران با محصولات شما ارتباط بیشتری برقرار کرده‌اند.

دریافت گزارشات از روی سایت