قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو

طراحی یک ماوس امری کاملاَ سلیقه‌ای است و هر شخص علایق و سلیقه خود را دارد. به اندازه دست خود توجهی نکنید، زیرا ممکن است کسی که دستان کوچکی دارد با ماوس های بزرگتر راحت‌تر باشد یا کسی که دستان بزرگتری دارد کار با ماوس‌های کوچکتر را ترجیح دهد و این قضیه کاملاَ سلیقه‌ای و شخصی است. نکته دیگری که باید در طراحی ماوس به آن توجه داشت، تعداد دکمه ها هستند.

ماوس با سیم اونیکوما مدل CW902

به ویژه این تاخیر ممکن است برای گیمرها نگران کننده باشد چراکه سرعت عمل در حین بازی بسیار مهم است. البته گفتی است که موس های بی سیم خاصی برای اجرای بازی طراحی شده‌اند که از سرعت تاخیر کمتری برخوردارند. برای کسانی که با لپ‌تاپ کار می‌کنند هیچ وسیله‌ای بهتر از ماوس بی‌سیم نیست و بعضی از ماوس‌ها (مانند ماوس‌های Logitech MX Master 2S) می‌توانند با بلوتوث (بدون نیاز به دانگل) نیز به کامپیوتر شما متصل شوند که بهترین حالت آن است. اگر با ماوس خود بازی نمی‌کنید، یک نکته ساده و راهنمای خرید ماوس می‌تواند این باشد که از ماوس‌های بی‌سیم برای لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی استفاده کنید. نوع دیگری از موس ها هستند که برای راحتی گیمرها ساخته شده‌اند. برای عکس‌العمل سریع و به موقع هنگام بازی، موس گیمینگ می‌تواند کمک کننده باشد.

ماوس هترون مدل HMW360SL

از طرف دیگر، ماوس وایرلس لگ ورودی بیشتر، وزن بالاتر و عمر باتری محدودی دارد اما ماوس‌های حرفه‌ای همگی وایرلس هستند و می‌تواند امکانات فراوانی را می‌توانند به شما ارائه دهند. به عنوان مثال برای کسانی که ماوس را همراه خود جابه‌جا می‌کنند، سیم می‌تواند دردسر بزرگی باشد. همچنین محدودیت حرکتی که ماوس‌های باسیم برای گیمرها ایجاد می‌کند، بزرگترین مشکل ماوس‌های گیمینگ محصوب می‌شود. گیمرها برند ریزر را به خوبی می شناسند و در جریان محصولات باکیفیت آن هستند.

  • ناگفته نماند که طراحان این ماوس برای هر DPI رنگ منحصر به فردی را در نظر گرفته است.
  • دقت حسگر ماوس عبارت است از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400 که به قابلیت تنظیم برای موارد مختلف مجهز هستند.
  • این محصول تسکو با ویندوزهای XP، Vista، 98، ME، ویندوز 7 و 8 سازگاری دارد.
  • برای مثال فرایند رمزگشایی به این معنی است که زمان پاسخ‌گویی موس به حرکت انجام شده چقدر خواهد بود که در این فرایند ماوس های بی سیم ضعیف‌تر از ماوس های سیم دار عمل کرده و تاخیر بیش‌تری دارند.
اگر می خواهید با استفاده از شورتکات های ماوس، امور خود را سریع تر انجام دهید، دکمه های بیشتر روی ماوس به شما کمک می کنند. در ضمن توجه داشته باشید که دکمه ها در کدام طرف ماوس طراحی شده اند تا استفاده از آنها برای شما راحت باشد. توجه داشته باشید که وزن ماوس روی دقت کار شما تاثیر زیادی خواهد داشت؛ ماوس های سبک کنترل سختی دارند و ماوس های خیلی سنگین شما را بعد از مدت کوتاهی کلافه می کنند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و خرید موس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید. این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید.

معمولاً موس های ترک بال نسبت ماوس های بی سیم و سیم دار نیاز به تلاش کمتری برای حرکت داشته و درعین‌حال اسکرول کردن با آن‌ها نیز بسیار راحت انجام می‌شود. همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت. این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند.

ماوس مایکروسافت مدل 3600‏

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار