بررسی کامل امکانات پنل اس ام اس ایرانسل

با استفاده از ویژگی ارسال پیامک به‌صورت انبوه در پنل پیامکی ایرانسل می‌تو،د به‌طور همزمان هم برای خطوط اعتباری و هم خطوط ثابت و کلیه پیش‌شماره‌های 0935، 0936، 0937، 0938، 0939 و 0933 پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

خدمات ارسال پیامک به‌صورت انبوه در پنل اس ام اس ایرانسل، به ،ب‌و‌کارها و سازمان‌ها امکان می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به‌صورت انبوه و در تعداد بالا برای گروه‌های مختلفی از مخاطبان ارسال کنند. با استفاده از این سرویس کاربران امکان مدیریت ارسال پیامک‌ها، برنامه‌ریزی زمانبندی شده ارسال، انتخاب مخاطبان هدف و گزارش‌گیری و آماردهی بعد از ارسال پیامک را خواهند داشت. برای استفاده بهینه از این ویژگی‌ها قبل از هرچیز باید بد،د که «پنل پیامکی چیست» و چگونه به رشد ،ب‌وکار شما کمک می‌کند.

ی،ی پیام شما به خطوطی ارسال می‌شود که 24 ساعت قبل در منطقه مورد‌نظرتان حضور داشته‌اند. این موضوع میزان درصد خطا در دکل‌های ایرانسل را به شدت پایین می‌آورد و همه پیام‌ها تقریبا ارسال می‌شوند. پیامک‌ها در پنل اس ام اس ایرانسل با شماره 9000 ارسال می‌شوند. این خط به شرکت ایرانسل تعلق دارد و کاربران نیازی به ،ید خط جداگانه نخواهند داشت.

آشنایی با امکانات پنل پیامکی ایرانسل و روش‌های ارسال پیامک

با استفاده از پنل اس ام اس ایرانسل امکان ارسال پیامک منطقه‌ای با استفاده از دکل BTS را خواهید داشت. BTS مخفف Base Transceiver Station به م،ای ایستگاه پایه فرستنده یا گیرنده، یک روش موثر برای ارتباط با مخاطبان در یک منطقه خاص است. به‌این‌ترتیب می‌تو،د متن پیامک تبلیغاتی‌تان را به‌صورت انبوه برای مخاطبان در یک منطقه خاص ارسال کنید. اطلاعات دکل BTS هر هفته بین ساعت 12 ظهر تا 2 صبح به‌روز می‌شود. همچنین پیام‌ها در این پنل فقط برای شماره‌های روشن ارسال خواهند شد.

این روش ارسال پیام برای ،ب‌وکارهایی همچون رستوران‌ها و کافه‌ها کاربرد بالایی دارد. برای مثال فرض کنید شما به تازگی یک کافه در منطقه 5 تهران تاسیس کرده‌اید. با استفاده از این خدمت پنل پیامکی ایرانسل می‌تو،د ،نان منطقه را از این موضوع آگاه کنید. برای بهره‌گیری از بازاریابی درونگرا و احساس نیاز در مشتری به‌کارگیری از متن‌های تبلیغاتی جذاب را فراموش نکنید.

درصورتی‌که دسترسی به دکل BTS وجود نداشته باشد، باز هم راهی برای ارسال پیامک منطقه‌ای وجود دارد. در این شرایط پیامک‌ها در پنل اس ام اس ایرانسل بر‌اساس کدپستی منطقه مورد‌نظر ارسال خواهند شد. با پنل پیامکی فراز هم امکان استفاده از این قابلیت را دارید. برای انجام این کار نیاز است که سه یا پنج رقم اول شماره کدپستی منطقه موردنظرتان را در سامانه وارد کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی بدون محدودیت و امکان گزارش‌گیری با پنل پیامکی فراز

در‌حال‌حاضر ارسال پیامک یکی از روش‌های مقرون‌به‌صرفه و کارآمد برای تبلیغات است. به‌همین‌منظور شرکت ایرانسل نیز یکی از راهکارهای سازم، خود را در همین راستا و بر پایه امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به دو شیوه انبوه و منطقه‌ای گذاشته است. در ادامه با این راهکارها به‌صورت کامل آشنا خواهیم شد.

امکان ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس ایرانسل

ارسال پیامک منطقه‌ای با استفاده از اطلاعات به‌روز به کمک دکل BTS

توجه داشته باشید که با استفاده از امکانات پنل پیامکی ایرانسل می‌تو،د بخشی از استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی ،ب‌وکارتان را اجرا و پیاده‌سازی کنید. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله «هک رشد چیست» بیشتر با تکنیک‌های اجرای این مفهوم آشنا شوید.

ارسال پیامک به‌صورت انبوه؛ برقراری ارتباط با مشتریان در کمترین زمان

با استفاده از پنل اس ام اس ایرانسل امکان ارسال پیام به خطوط اعتباری و ثابت را به‌طور همزمان خواهید داشت. به‌طورکلی در تبلیغات دیجیتال، به منظور بازاریابی و مورد هدف قرار دادن تلفن‌های همراه مشتریان بالقوه از پنل‌های پیامکی استفاده می‌شود. با‌توجه‌به اینکه پیام‌ها از طریق آنتن مخابراتی فرستاده می‌شوند، ارسال پیامک از این پنل به شماره‌های فعال و به‌روز صورت می‌گیرد.

پنل پیامکی ایرانسل؛ نرم افزار آنلاین برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی

نحوه ارسال پیامک با پنل اس ام اس ایرانسل

پنل اس ام اس ایرانسل، یک نرم افزار آنلاین است که توسط اپراتور موبایل ایرانسل در اختیار صاحبان ،ب‌وکارها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد. با برخورداری از این پنل، کاربران امکان ارسال و مدیریت پیامک‌ها به‌صورت انبوه و هدفمند به شماره‌های ایرانسل منطقه مورد‌نظرتان را خواهند داشت. در پنل پیامک فراز اس ام اس نیز به این امکانات دسترسی خواهید داشت و به‌صورت تفکیک‌شده می‌تو،د برای مخاطب، که خط ایرانسل دارند پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رس، ارسال کنید.

استفاده از دکل BTS در پنل اس ام اس ایرانسل برای ارسال پیامک منطقه‌ای

امکان ارسال پیامک به شماره‌های ایرانسل بر‌اساس کدپستی

شماره‌های ایرانسل از پرکاربردترین و محبوب‌ترین شماره‌ها بین عموم مردم هستند. با تهیه و ،یداری یک پنل اس ام اس ایرانسل برای ،ب‌وکارتان می‌تو،د به همه شماره‌های ایرانسلی که در محله یا منطقه مورد‌نظرتان قرار دارند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شماره‌هایی که پیام‌ها برای آن‌ها ارسال می‌شوند در این پنل به‌صورت مرتب به‌روزرس، می‌شوند. در نتیجه درصد خطای بسیار پایینی دارد. در این مقاله شما را با نحوه ،ید و فعالسازی پنل اس ام اس ایرانسل و امکانات آن آشنا خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مقاله می‌تو،د نسبت به ،ید بهترین پنل اس ام اس با‌توجه‌به نیازهای ،ب‌وکارتان اقدام کنید.

پنل اس ام اس ایرانسل چیست؟


بررسی خدمات و امکانات پنل اس ام اس ایرانسل در مجله فراز
راهنمای مطالعه

در این مقاله با ویژگی‌ها و امکانات پنل اس ام اس ایرانسل آشنا شدیم. شاید استفاده از این پنل پاسخگوی نیاز برخی از ،ب‌وکارها باشد؛ اما احتمالا گزینه من،ی برای ،ب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌های مهم نیست. زیرا محدودیت‌های زم، و تعداد برای ارسال پیامک دارد. ی،ی ارسال پیامک انبوه از ساعت 9 صبح تا 20 شب امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین باید برای هر ،ت ارسال حداقل 50 هزار پیام آماده داشته باشید. برای عبور از این محدودیت‌ها ما به شما تهیه پنل پیامکی فراز را پیشنهاد می‌کنیم. با تهیه این پنل می‌تو،د بدون محدودیت برای شماره‌های ایرانسل و همراه اول به‌صورت انبوه، بر‌اساس منطقه، ،ت یا شغل افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. همچنین امکان دریافت گزارش ارسال را خواهید داشت. برای اطلاع از شرایط ،ید و نحوه ارسال پیامک با پنل فراز اس ام اس می‌تو،د با شماره 02174853 تماس بگیرید.


منبع: https://farazsms.com/irancell-sms-panel/