بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها ایران بورس-بروکر آمارکتس

سرمایه گذاران کشورمان برای افزایش موفقیت در مارکت جهانی، باید سراغ بهترین بروکر فارکس بروند که تمامی آپدیت های جدید و به روز دنیا را داشته باشد. در اینجا چارت ایران با بررسی دقیق بر روی همه بروکرها، سعی کرده تا بهترین کارگزاری ها را به مشتریان ایرانی فارکس معرفی کند. اگر خودتان بخواهید به تنهایی به دنبال بهترین Broker باشید، در کنار اینکه بسیار زمان بر است، در بین انبوه زیادی از آنها نیز سردرگم خواهید شد.

حساب معاملاتی در بروکر آلپاری

ممکن است گاهی نیاز باشد چشم خود را روی کارمزد کمتر بروکر در برابر خدمات بهتر بروکری دیگر ببندید. اما توجه داشته باشید که اگر استراتژی معاملاتی شما بلندمدت است، بروکر منتخب نباید بهره یاSwap دریافت کند. به عکس در معاملات روزانه و کوتاه مدت باید پرداخت کمترین اسپرد و کمیسیون را در چک لیست ارزیابی بروکر قرار دهید. فعالیت در بازار های مالی میتواند منجر به از دست رفتن بخش یا تمامی سرمایه شما گردد. طبق اعلام برخی بروکر ها، بیش از 80 درصد معامله گران در این بازار شکست میخورند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به صرافی amarkets شما ارائه دهد.

  • در یک حساب مارجین این امکان وجود دارد که با مقدار کمتری از سرمایه، معامله بزرگ‌تری انجام داد.
  • اما این بروکری که شما میگید اگر بروکر دیگه ای هست من آشنایی ندارم .
  • ارائه خدمات بروکر فارکس مستلزم به دریافت کمیسیون از مشتریانشان است.
  • پیشنهاد میشود حتما عضو کانال تحلیل های روزانه شوید چرا که دیدگاه شما را به کلی نسبت به تحلیل کردن بازار تغییر میدهد .
  • لابد لایت فارکس حداقل رو نوشته، که معلوم نیست برای چه جفت ارزی و کی اتفاق بیافته.
  • به طور کلی این بروکر تحت کنترل نهادهای نظارتی کشور استرالیا است.

شارژ کردن حساب‌های تجاری با ارز دیجیتال ریپل امکان‌پذیر شد و سپرده‌گذاری را برای مشتریانمان راحت‌تر کرد. در ماه سپتامبر، شرکت میزان اسپرد های خود را بر روی جفت XAUUSD به اندازه ۲۰ پوینت در حساب های کلاسیک و ECN کاهش داد. در این سال روش‌های پرداختی متفاوتی را به بروکر اضافه کرد و از این طریق توانست مشتریان زیادی را جذب کند. در جولای ۲۰۰۵ با هدف بستری مطمئن برای معامله گران آغاز به کار کرد. سرعت اجرای دستورات در آمارکتس به رکورد جدید ۳۰ میلی ثانیه در مقابل سرعت میانگین این حوزه از ۵۰۰ میلی ثانیه رسید. اولین چیزی که می‌تواند اعتماد شما به بروکر را بیشتر کند، نظارت (رگولاتوری) سازمان‌های معتبر بر آن بروکر است.

به همین دلیل در صورتی که یک بروکر دارای رگوله های معتبر باشد، یعنی از لحاظ قانونی و امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد و قابل اعتماد است. انتخاب بهترین بروکر های فارکس برای ایرانیان یا غیر ایرانیان ممکن است یک کار بسیار خسته کننده باشد، مخصوصا اگر شما ندانید که چه باید بکنید. به عنوان یک کاربر ایرانی باید نسبت به پشتیبانی بروکر از زبان فارسی مطمئن شوید. به خصوص که مشکلات مربوط به تحریم کاربران ایرانی شرایط را برای ارائه خدمات سختتر می‌کند. پس بهتر است از ابتدا بروکری را انتخاب کنید که نه تنها با هویت کاربران ایرانی مشکلی ندارد، بلکه دارای پشتیبانی به زبان فارسی است. کارگزاری مناسب معامله در بازار فارکس باید از تدابیر امنیتی قوی ای برخوردار باشد تا که معامله گران مطمئن شوند در هنگام انجام معاملات آنلاین، پول شان ایمن می باشد.

چگونه چرخه های معاملاتی را تشخیص دهیم و انواع آن را بشناسیم؟

هنگام بررسی گزینه های تان، تحقیقات کاملی انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که کارگزاری اعتبارنامه های مربوطه را دارا می باشد. کارگزاری ها برای پوشش هزینه های ایجاد حساب وهمچنین اطمینان از داشتن سرمایه‌ی کافی برای باز کردن موقعیت در بازار انتخابی خود، به یک سپرده‌ی اولیه نیاز دارند. حداقل سپرده های اولیه بروکر های بازار فارکس از چند هزار دلار تا 1 دلار متغیر است. بروکر ها می‌توانند حساب کاربری کاربران ایرانی را به راحتی مسدود کرده و عملاً هیچ راهی برای پیگیری قانونی این موضوع نیز در دسترس کاربران ایرانی قرار نخواهد داشت. به صورت معمول شرکت های بزرگ و رگولاتوری های معتبر شکایتهای رسیده از میان کاربران ایرانی را خیلی در درجه اهمیت بالایی قرار نداده و به آن توجه خاصی ندارند.

بروکر فارکس چیست؟ معرفی بروکرهای فارکس معتبر و امن برای ایرانی ها ایران بورس-بروکر آمارکتس