۱۲ نکته استثنایی درباره کسب درآمد از گوگل ادسنس

ممکن است به دلیل ترویج کالاهای بیکیفیت یا ممنوعه، اکانت گوگل ادز شما بسته شود. ما قصد داریم در این مطلب با توجه به فراگیری زیاد سرویس گوگل ادز در جهان و حتی ایران به آموزش شارژ اکانت اگوگل ادز بپردازیم. ریمارکتینگ ویدئویی (Video Re marketing): تبلیغ شما را به کسانی نشان می دهد که قبلا با ویدئو یا کانال یوتیوب شما تعامل داشته اند. ریمارکتینگ گوگل یا بازاریابی مجدد چیست؟ به واسطه گوگل ادز می توانید کلماتی که در آن تخصص دارید را مطرح کنید و به جامعه هدف مورد نظرتان برسید. هزینهای که حاضرید به ازای هر 1000 بار نمایش تبلیغات پرداخت کنید. این مورد نیز بیانکننده مجموعهای از کلیدواژهها، تبلیغات و پیشنهادها است که برای نمایش تبلیغات به کاربران باید رعایت کنید. آیا گوگل ادز برای درآمدزایی مناسب است؟

این معنای آن است که افراد یک کلمه کلیدی خاص را در گوگل هدف قرار میدهند و برای آن کلمه کلیدی با دیگران که همان کلمه کلیدی را هدف قرار دادهاند، رقابت میکنند. 1. اگر بر روی کلمه کلیدی مورد نظرتان سئوی قوی ندارید و در لینک های اول صفحه اول گوگل نیستید، با پرداخت هزینه می توانید در جایگاه اول گوگل باشید. برای یافتن پاسخ این پرسشها ادامه مطلب را با ما همراه باشید. نکاتی که در ادامه گفته می شود، به شما کمک می کند تا در ادامه تبلیغات کلیکی بهتری در گوگل داشته باشید. دلایل مهم شکست تبلیغات کلیکی گوگل را بشناسید… برای اینکه بفهمید تبلیغات در گوگل چقدر برای بیزینس شما هزینه دارد، ابتدا باید سیستم حراج تبلیغات را بشناسید. برای اینکه متوجه شوید کدام یک از رقبا با استفاده از تبلیغات در گوگل ادز در صفحه یا لینک اول و بالاتر از سایرین قرار گرفتند به علامت(Ad) کنار نتایج جستجو توجه کنید.

نحوه کار با گوگل ادز گوگل تگ منیجر ابزار رایگانی است که میتوانید به همراه Google Analytics و Google Ads از آن استفاده کنید تا بتوانید نحوه عملکرد کمپینهای تبلیغاتی گوگل خود را پیگیری کنید. نرخ شارژ اکانت در صفحه اصلی سایت ادنیک قابل مشاهده است و به صورت لحظهای بروزرسانی میشود. در این روش، تبلیغاتدهندگان در گوگل به ازای نمایش آگهی خود در گوگل مبلغی پرداخت نمیکنند، در واقع نمایش آگهی متنی در گوگل رایگان است، اما به ازای کلیک روی آگهی مبلغی از اعتبار اکانت گوگل ادز کم میشود. برای مشاهده این صفحه روی آیکن Reports در منوی بالا، کلیک کنید. شما می توانید انتخاب کنید که تبلیغات بین وبلاگ ها یا در ستون ها نمایش داده شود. گوگلپارتنرها بهطور مداوم تبلیغات PPC طراحی میکنند و از کلمات کلیدی مختلف بهره میبرند تا ببینند کدام کلمات کلیدی در تبلیغ گوگل بهتر عمل میکنند.

امتیاز تبلیغات عددی بین 1 تا 10 است.

پس این مقاله را با دقت بخوانید. همانطوری که می دانیم تبلیغات از مهم ترین اصول پیشرفت کسب و کارهاست، در حال حاضر گوگل رتبه ی پر بازدید ترین سایت در جهان را به خود اختصاص داده است پس اگر می خواهید همه از کسب و کار آنلاین شما اطلاع داشته باشند، بهترین راه حل تبلیغ در گوگل می باشد.و در کنار آن تبلیغ به روش رپورتاژ آگهی یک روش عالی تبلیغات است که امروزه بسیاری از وب سایت ها از آن استفاده می کنند که نتیجه فوق العاده ای به همراه دارد اما اگر با رپورتاژ آگهی آشنایی ندارید نگران نباشید برای آموزش رپورتاژ آگهی می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

از این رو، با محتواهای مناسب میتوانید هر روز ترافیک جدید وارد کنید و بخش خوبی از این ترافیک را به بازدیدکنندگان وفادار تبدیل کنید. یکی از دلایل استفاده از کیورد پلنر، یافتن کلمات جدید است که یا برای شروع کمپینهای جدید و یا برای نوشتن محتوا، مورد استفاده قرار میگیرد. پس از آن گزینه کمپین را در صفحه جدید دریافت خواهید کرد، روی آن کلیک کنید و گزینه هایی مانند Search Network With Display Select، Search Network Only، Display Select Only، Shopping، Video و Universal App Campaign را خواهید دید.

سایت اصلی گوگل ادز

اگر سایت شما هنوز Mobile Friendly نیست، باید آن را در اولویت قرار دهید. Keyword Planner ابزاری رایگان از گوگل ادز است که دادههای مربوط به جستجوهایی که در گوگل اتفاق میافتد را جمعآوری میکند و از آن دادهها برای کمپینهای تبلیغاتی استفاده میکند. طبق گزارشها، تبلیغکنندگان به ازای هر یک دلاری که در تبلیغات گوگل سرمایهگذاری میکنند، ۸ دلار به دست میآورند.Google Ads روشی بینظیر برای تقویت قیف فروش شما و دستیابی سریع به نتایج برجسته است. پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت نیز یکی از وبسایتهایی است که میتواند در بخشهای مختلف تبلیغات در گوگل مثل شارژ اکانت به شما کمک کند.

ریمارکتینگ گوگل یا بازاریابی مجدد چیست؟

سپس دسترسی مورد نیاز شما را با ایمیل مورد نظر ایجاد می کنند. AdWords به تجارت ها این امکان را می دهد تا در ابتدا برای کمپین تبلیغاتی خود بودجه ای تعریف کنند و زمانی این مبلغ از حسابشان کم می شود که کاربران بروی لینک آنها در نتایج جستجو کلیک کنند. در این صفحه میتوان دسترسی پروفایل Payment را به شخص دیگری نیز ارایه داد تا بتواند از payment method های شما استفاده کند. ۱- تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن (Skippable video ads): این فرمت تبلیغاتی باعث می شود بیننده ۵ ثانیه از تبلیغ را تماشا کند قبل از اینکه بتواند آن را رد کند. یا اینکه میتوانید حداکثر بودجه روزانه را برای تبلیغ خود تعیین کنید. کادر Headline1 و Headline2 را نیز با توجه به متن تبلیغاتی تکمیل کنید.

تبلیغات گوگل ادز چیست همچنین میتوانید آدرس وبسایت خود را هم وارد کنید تا گوگل از آن به عنوان یک فیلتر عمل کند و کلمات کلیدی نامرتبط را پیشنهاد ندهد. روش کار این پلتفرم به این شکل است که وقتی کاربران یک کلمه کلیدی را سرچ میکنند، نتایج سرچ خود را در صفحه نتایج گوگل (SERP) دریافت میکنند. مبنای تصمیم گیری گوگل برای نشان دادن نوع تبلیغات بر چه اساسی است؟ Google Ads یک پلتفرم تبلیغات آنلاین غیررایگان است که توسط گوگل ارائه شده است.

اگر تبلیغات شما در سرویس گوگل ادز تا کنون ناموفق بوده، نا امید نشوید. به این ترتیب، هزینه تبلیغات از یک تبلیغ به تبلیغ دیگر متفاوت است. حالا با گذشت چند سال از به وجود آمدن دنیای اینترنت و شبکه، بازاریابی نیز تغییر شکل داده است و با نام دیجیتال مارکتینگ به فعالیت خود ادامه میدهد. انتخاب کلمۀ کلیدی با Google keyword planner… امتیاز کیفیت میانگینی از میزان کیفیت تبلیغات شما، کلمات کلیدی هدف و صفحات فرود سایت شما است. گاهی تبلیغات شما در سایتهای یا ویدئوهای نامرتبط قرار میگیرد که تمایل ندارید. شبکه نمایش برای نمایش دادن تبلیغات شما در سایتهای مختلف اینترنت است. Google AdWords سرویس آنلاین تبلیغاتی است که به بازاریابان اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. بهطور مثال شما باید به چشم ببینید که آن شرکت، در زمینه SEO و PPC چه اقداماتی انجام داده و دانش و اطلاعاتش تا چه میزان به کارش آمده است.

شما اکنون با مباحث مربوط به درآمدزایی از حساب گوگل ادز خود آشنا شدهاید. آدرسهای ایمیل با پیوندهای mailto: پیوند داده میشوند. سلام خدمت شما. بله گوگل ادوردز این قابلیت را دارد که فقط برای کاربران موبایلی نمایش داده شود. صاحب هر نوع کسب و کاری باشید می توانید از خدمات ادوردز استفاده کنید. 1. در اولین مرحله مطمئن شوید که طبق قوانین و خط مشی های برنامه گوگل ادسنس عمل می کنید. مانند تبلیغات ویدیویی، تبلیغات برنامه نیز در Display Network گنجانده شده است و میتوان از آنها برای کمپینهای هدفمند استفاده کرد. حالا باید URL سایتی که کاربران بعد از کلیک روی تبلیغات شما، باید به آنجا منتقل شوند را اضافه کنید. زمانی که تنظیمات مربوط به کمپین را به طور کامل انجام دادید، روی گزینه Save and Continue کلیک کنید. با زدن دکمه save and continue یک عدد ده رقمی به نام coustomer ID برای شما ساخته می شود.

بسته به رقابتی بودن کلیدواژه هایی که شما بر روی آن سرمایه گذاری می کنید و اثرگذاری انتخاب کلمه کلیدی در تبدیل کاربر به مشتری، گوگل ادوردز ممکن است برای کسب و کارتان موثر باشد یا نباشد. افزایش امتیاز کیفی (quality score)، یکی از راه های کاهش هزینه گوگل ادوردز! امتیاز تبلیغات عددی بین 1 تا 10 است. سپس گوگل مبلغ پیشنهادی را دریافت میکند و پس از ارزیابی تبلیغ شما، یک امتیاز کیفیت ارائه میدهد. پس پیشنهاد ما این است که برای کم کردن هزینه تبلیغات کلیکی، از بهینه بودن نمره کیفیت تبلیغ خود، مطمئن شوید. گوگل ادز را یک بستر تبلیغاتی آنلاین می نامند که ده ها کسب و کار با بکارگیری تبلیغات گوگل از طریق سایت ها و ابزارهای مختلفی که در گوگل حضور دارند، خود را معرفی کرده و در نهایت مشتریان جدیدی را جذب کرده و به دنبال آن منجر به رشد و تجارت خود می شوند.

ثبت نام در گوگل ادز

اگر قصد بازاریابی برای شرکتها یا مجموعههای مختلف را دارید حتما از اصل، باکیفیت و مناسب بودن کالاهای آنها اطلاع حاصل کنید. برای اطلاع از قیمتهای گوگل ادز میتوانید به سایت اصلی مراجعه کنید. بعد از پایان مهلت استفاده از اکانت سطح پیشرفته لازم است تا آن را تمدید کنید. آخرین چیزی که شما میخواهید این است که مشتریان شما سوالاتی داشته باشند و چون نتوانند نحوه تماس با شما را بیابند، از پاسخ سوالات خود ناامید شده و سایت شما را ترک کنند. فقط کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته شود.

همانطور که صفحه اصلی شما باید یک Call To Action واضح داشته باشد، صفحات فرود و صفحات خدمات شما نیز باید CTA واضح ثبت نام در گوگل ادز داشته باشند. زمانی که شارژ اکانت گوگل ادز خود را انجام دادید، حالا وقت آن رسیده است تا پروموشن حساب کاربری خود را نیز فعال کنید. نتیجهی تبلیغات در گوگل ادز معمولا در بالای SERP است. اگر شما سرمایه خود را با به کار بردن کلیدواژه های نادرست هدر ندهید و کلمات مناسبی برای تبلیغات استفاده کنید، می توانید نتایج خوبی به دست آورید . همه ما می دانیم که تبلیغات یکی از مهم ترین اصول توسعه کسب و کار است و گوگل در حال حاضر پربازدیدترین وب سایت در جهان است، بنابراین اگر می خواهید همه از کسب و کار آنلاین شما مطلع شوند، بهترین راه حل تبلیغ در گوگل است. کلمه کلیدی همان عبارتی است که می خواهید با سرچ آن توسط کاربر تبلیغات مورد نظر شما نمایش داده شود.

دلایل مهم شکست تبلیغات کلیکی گوگل را بشناسید…

هر چقدر کیفیت تبلیغات بالاتر باشد، قیمت مشخص شده توسط گوگل برای تبلیغات پایینتر خواهد بود و تبلیغ شما در موقعیتهای تبلیغاتی بهتری قرار میگیرد. هرچه امتیاز تبلیغات شما بالاتر باشد، رتبه بهتری خواهید داشت و هزینهی کمتری پرداخت خواهید کرد. راهنمای کامل ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل برای افزایش سودآوری… با ساخت اکانت در گوگل ادوردز میتوانید برای تبلیغات برند، محصولات و خدمات خود کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید. آیا راهی برای صرفهجویی در هزینههای شارژ ادوردز وجود دارد؟ واسطههای داخلی با دریافت هزینهای به عنوان کارمزد، بقیه هزینهها را تمام و کمال برای شارژ حساب شما انتقال میدهند اما ممکن است قیمت تمام شده هر یک از وبسایتها متفاوت باشد. از مواردی که توسط گوگل ادز به طرز واضحی بیان شده است (مانند محتواهای غیر اخلاقی) در تبلیغات خود استفاده نکنید. هنگامی که کاربر عبارتی را وارد می کند و جستجویی را انجام می دهد، صفحه نتایج جستجو با تبلیغات گوگل ادسنس باز می شود.

درامد از گوگل ادز

اگر کاربری عبارت و کلمه ای غیر مرتبط به کسب و کار شما را در گوگل جستجو کند، تبلیغ شما به کاربر نمایش داده نمی شود. مدنظر داشته باشید که تقسیم بندی تبلیغ ها نباید به گونه ای باشد که کل صفحه را در بر بگیرد و محتوای سایت نادیده گرفته شود. علاوه بر موارد فوق اگر فردی با دستکاری کدهای تبلیغاتی باعث آزار مخاطب شود (برای مثال دکمه خروج را غیر فعال کند) گوگل ادز حساب شما را میبندد. متن بهینه شده برای تبلیغات نه تنها افراد بیشتری را به سمت سایت شما میآورد (به ازای هر آگهی)، بلکه با افزایش نرخ کلیک آگهی شما (CTR) باعث میشود Quality Score هم زیاد شود. موضوعاتی مانند شرطبندی، قمار، مصرف مشروبات الکلی، استعمال مواد مخدر، موضوعات قومیتی یا ملیتی، موارد نامناسب برای کودکان، نژادپرستی یا جنسیتپرستی، موضوعات سیاسی، توهین و اهانت به مقدسات جزو موارد ممنوعه هستند و نباید در محتوای تبلیغات گوگل ادز قرار بگیرند.