کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید سلام اندروید

اندروید با بیشترین کاربر در سرتاسر جهان یکی از محبوب ترین آنها به حساب می آید. به گزارش ایمنا، در عصر دیجیتال، برنامه‌های کتاب‌خوان الکترونیکی جای خود را به کتاب‌های چاپی داده‌اند. تکنولوژی نیز به پیشرفت خود ادامه داده است و با نوآوری‌های جدید، ابزارهای جدیدی در اختیار افراد بشر قرار داده است که نیاز به استفاده دائمی از کاغذ را تا حد زیادی پایین آورده است. گوشی‌ها هوشمند این ابزارهای نوین هستند که قابلیت ارائه انواع محتوا را در ساده‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب میسر ساخته‌اند.

شما هم اکنون می توانید کتاب کیهان را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید. اگر از افرادی هستید که به دنبال بهترین اپلیکیشن کتاب صوتی رایگان iOS و اندروید هستید، این اپلیکیشنی است که در دستگاه‌های با سیستم عامل iOS و اندروید قابل اجرا است. این برنامه چندین ویژگی متعدد از جمله نشانه گذاری، برجسته سازی، جستجوی فرهنگ لغت، یادداشت برداری، جستجوی متنی و موارد دیگر را فراهم می‌کند. هنگام استفاده از این برنامه کاربردی می‌توانید تنظیمات نمایش و خواندن را متناسب با نیاز مطالعه خود تنظیم کنید. حالت روز/شب نیز در منوی این برنامه در دسترس است که خواندن در نور کم و یا شب را امکان پذیر می‌سازد. اپلیکیشن طاقچه نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب خوان و فروشگاه‌های آنلاین در زمینه کتاب الکترونیکی و صوتی است که علاوه بر کتاب، مجله و روزنامه نیز در آن منتشر می‌شود.

FBReader یک کتابخوان الکترونیکی با طراحی عالی و کاربرپسند است که جهت رفاه حال خوانندگان ارائه شده است. این اپ از بهترین اپلیکیشن های کتاب به شمار می‌رود که قابلیت تنظیمات متعدد و وسیعی در تمامی دستگاه‌ها را دارد. این برنامه کاربردی برای استفاده در دستگاه‌هایی که روی آنها سیستم عامل‌های اندروید، لینوکس، Mac OS X، ویندوز، بلک بری 10 و سایر سیستم عامل‌ها اجرا می‌شوند مناسب است.

این اپلیکیشن در حال حاضر در نسخه‌های اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در دسترس است. اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو، فعالیت خود را تقریبا همزمان با طاقچه در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. این اپلیکیشن از سال ۱۳۹۵ توسط دیجی‌کالا خریداری شد و ۲ سال بعد اولین دستگاه کتابخوان فارسی را با نام «فیدیبوک» به بازار عرضه کرد. در این اپ کاربردی شاهد گستره وسیعی از کتاب‌ها، مجلات و روزنامه‌ها هستیم که آن را به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های کتاب‌خوان برای تلفن‌های هوشمند و تبلت تبدیل کرده است.

حلقه گمشده برای افزایش درآمد جوانان فعال در حوزه ساختمان

طاقچه نیز یک برنامه کاربردی کتابخوان الکترونیکی و فروشگاه آنلاین است که از سال 1392 شروع به کار کرد و کار خود را به طور رسمی از سال 1393 شروع کرد. از جمله اهداف این نرم‌افزار تسهیل دسترسی قانونی به انواع کتاب، ارائه کتاب صوتی، مجله و روزنامه‌ها در قالب الکترونیکی است. نرم‌افزار «طاقچه» هم‌اکنون در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب ارائه می‌شود.

با ما در پلازا همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های کتاب را به شما معرفی کنیم. به طور عامیانه کتاب الکترونیکی نسخه کامپیوتری از یک نسخه کاغذی مطالب مکتوب مانند متن، تصویر و … است. در این دوره ساخت اپلیکیشن کتاب و در کل ساخت اپ های محتوا محور با دیتابیس SQLite به شما آموزش داده می شود. هدف اصلی دوره دادن مهارت توسعه ی اپ های مختلف محتوا محور به شما می باشد. اگر در هر زمینه ای مربوط به رشته های مهندسی و یا برنامه نویسی به تخصص خودایمان دارید،پس زمان را تلف نکنید و هم اکنون دست به کار شوید.به جمع متخصصی بپیوندید،گامی در راستای ارتقا سطح آموزش های تصویری فارسی بردارید.

در این مطلب، بهترین اپلیکیشن های کتابخوان ایرانی و بین‌المللی را معرفی می‌کنیم که هر کتاب‌خوانی باید داشته باشد. برای دانستن اینکه چرا به من میگن برنامه‌نویس یک انگشتی، میتوانید وبسایت شخصی من رو نگاه کنید، من خودم از بچگی به شدت علاقه مند به کتاب خوانی بودم. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. تا کنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «ساخت کتاب الکترونیکی با گوشی اندروید» منتشر کرده ایم. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید سلام اندروید

اگر می‌خواهید اتفاقات کتابی که قبلا مطالعه کرده‌اید یا می‌خواهید هرچه سریع‌تر از مباحث کلی کتاب باخبر شوید، کتاب خوان الکترونیکی سبکتو گزینه‌ای ایده‌آل برایتان خواهد بود. اصولا به چنین نوشتارهای خلاصه شده میکروکتاب می‌گویند و سبکتو نیز می‌تواند انبوهی از میکروکتاب نوشتاری، میکروکتاب صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکست را در اختیاریتان قرار دهد. در این مقاله به معرفی تعدادی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی ایرانی و خارجی پرداختیم و از مزایا و امکانات هرکدام گفتیم.

آخرین مطالب وبلاگ

سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند. اصولا اکثر برنامه‌ها رایگان هستند، اما برای دسترسی به محتوای بیشتر باید حق اشتراک تهیه کنید. فقط فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. مهمترین قابلیت این اپ اما هوش مصنوعی قدرتمندی است که علایق و سلایق شما را شناسایی کرده و کتا‌ب‌های جدید را بر این اساس به شما پیشنهاد می‌کند.

  • در اپلیکیشن فیدیبو امکان دسترسی به ۵۰ هزار کتاب، رمان و مجله رایگان و پولی مهیاست.
  • در ژانویه‌ی ۲۰۱۰، اپل سرویس خرید و مطالعه‌ی کتاب خود، یعنی Apple Books را رونمایی کرد؛ البته در آن زمان، این سرویس iBooks نام داشت.
  • شما میتوانید به کمک این برنامه کتاب های دیجیتالی بسازید و کسب درآمد کنید.
  • فیدیبو نیز در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتابخوان تحت وب در دسترس است و اجازه‌ ورود هم‌زمان به یک حساب کاربری از سه دستگاه را می‌دهد.
  • 1- در سایت نوار، کتاب صوتی مورد علاقه‌ی خود را از طریق ابزار جستجو یا دسته‌بندی‌ها، پیدا کرده و انتخاب کنید.
  • ممنون میشم بهترین کتاب خوان معرفی کنید برای خواندن مقاله و… مناسب باشه.

ما کتاب‌های الکترونیکی را به عنوان روشی برای سهولت در انجام یکی از تفریحات مورد علاقه یعنی همان سایت فرا کتاب خواندن ابداع کردیم. در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا در مورد خواندن کتاب‌های الکترونیکی و هم یافتن بهترین اپلیکیشن کتاب به نتایج عالی دست پیدا کنید. در سال ۲۰۰۷، آمازون برنامه‌ی کیندل را برای انتشار کتاب‌های الکترونیکی برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرد و تا امروز، پشتیبانی خیره‌کننده‌ای از این اپلیکیشن کرده است. امروزه، کیندل در جایگاه یکی از اپلیکیشن‌های برتر کتاب‌خوان و در بین سه اپلیکیشن پر دانلود و محبوب و قدرتمند کتاب‌خوان قرار دارد.