صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صفر تا صد صرافی کوینکس-اینانس

صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صفر تا صد صرافی کوینکس-اینانس

این صرافی همچنین از سایت CoinMarketCap، امتیاز 5.1 را دریافت کرده است. این امتیاز بر اساس ترافیک‌ وب، حجم‌ معاملات، نقدینگی و اطمینان از صحت حجم گزارش‌شده توسط صرافی، داده می‌شود. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم بزرگ‌ترین دلیل محبوبیت این صرافی در میان معامله‌گران ایرانی، سرویس دهی این صرافی به کاربران ایرانی است. ۲- در صفحه جدید در قسمت coin type نوع سکه موردنظر خود را که می‌خواهید به حساب کوینکس منتقل کنید (به طور مثال تتر یا دای) را انتخاب کنید.

سفارش های قابل ثبت

چانگ پنگ ژائو پدر صرافی بایننس است که در سابقه کاری خود توسعه چند پلتفرم مبادلات بورسی برای چین را دارا می‌باشد. زمانی که به برسی رزومه او می‌پردازیم؛ متوجه المان‌های بسیاری می‌شویم که به او در توسعه صرافی بایننس کمک کرده اند. از سوی دیگر سمت‌هایی همچون مدیرفنی شرکت بلاک چین، موجب شده تا صرافی کوینکس یا بایننس رقبای یک دیگر باشند.

  • با کلیک روی قسمت مشخص شده در شکل می توانید انواع اوردر گذاری را مشاهده کنید.
  • حجم معاملات صرافی باینناس به عنوان بهترین صرافی متمرکز جهان بیش از ۱۵ میلیارد دلار است.
  • زیرا عملاً کاربران ایرانی امکان استفاده از این شرایط و خدمات را در این صرافی و سایر صرافی های خارجی ندارند.
  • در ادامه نکات کاربردی مارجین در Coinex را مطالعه کنید و اگر سؤالی داشتید در بخش کامنت‌ها مطرح کنید.
  • آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید و روی «دریافت کد» کلیک کنید.
با کلیک روی قسمت مشخص شده در شکل می توانید انواع اوردر گذاری را مشاهده کنید. آموزش اپلیکیشن کوینکس نیز بسیار راحت بوده و همانند نسخه دسکتاپ می باشد. انتقال وجه به حساب فیوچرزدر قسمت Coin نوع ارزی که می خواهید به حساب فیوچرز خود انتقال دهید را مشخص سازید. اگر موجودی شما بر حسب تتر می باشد ، همان نماد USDT را انتخاب کرده و در قسمت Amount میزان تتری که می خواهید به حساب فیوچرز خود انتقال دهید را باید مشخص سازید. سپس روی Submit کلیک کنید تا موجودیتان به حساب فیوچرز انتقال یابد. در تنظیمات بعدی مانند شکل زیر روی گزینه Leverage… کلیک کنید.

  • در ادامه این مطلب و بررسی، می‌توانید هر آنچه را که باید قبل از ثبت‌نام در آن بدانید، بیاموزید، پس همراه ما باشید.
  • دقت داشته باشید که سود صرافی ها برای این بخش متفاوت است و زیاد هم قابل توجه نیست.
  • سطح اول مربوط به کاربران تأیید نشده می باشد که برای این کار اگر شما فقط شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را تأیید کنید در سطح اول قرار گرفته اید و می توانید شروع به معاملات کنید.
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس کیف پول را برای انتقال دهنده ارسال کنید.
انتقال و دریافت پول ازطریق صرافی کوینکس به سه روش زیر Kucoin انجام میگردد. این بدان معناست که مبادلات انجام شده در CoinEx محدود به معیارهای خاص ارزی نیستند. فرابورس [Over-the-counter ] فرایند نحوه معاملات اوراق بهادار برای شرکتهایی است که در بورس رسمی ثبت نشده اند. اوراق بهاداری که به صورت فرابورس معامله می شوند، از طریق یک شبکه واسطه مورد معامله قرار می گیرد، برخلاف مبادله متمرکز.

به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی با متخصصان این حوزه مشورت کنید. اگر درباره صرافی‌ها و یا طریه ثبت نام در آنها سوالی دارید می‌توانید به وبسایت خرید سرور مجازی ترید بیت سرور مراجعه کنید. همانطور که گفتیم ، کوینکس مانند سایر صرافی ها پلتفرمی برای تبادل ارزهای دیجیتال است . در این سایت ، ما میتوانیم رمزارزهای پایه ای همچون بیت کوین ، تتر ، اتریوم ، یو اس دی کوین ، بیتکوین کَش و … را خرید و فروش کنیم . برای کسانی که قصد تحلیل مناسب برای خرید و فروش را دارند .

آموزش معاملات فیوچرز در اپلیکیشن کوینکس