چت جی پی تی چیست و ساخت اکانت آن چگونه انجام می‌شود؟

به‌طورکلی احراز هویت با پیامک فعالسازی حساب کاربری یا رمز otp یکی از روش‌های حفظ امنیت کاربران است. این قابلیت در سایت‌های وردپرسی با نصب افزونه ارسال پیامک وردپرس ایجاد می‌شود تا داده‌های کاربران در امان باشند. این افزونه برای ارسال لینک تایید هویت و رمز یکبار مصرف برای هر سایتی کاربرد دارد.

چت‌جی‌پی‌تی، مرجعی کامل و به‌روز برای پاسخگویی به سوالات شما است. این ابزار هوش مصنوعی پاسخ‌های کامل‌تر و به‌روزتری را نسبت به موتورهای جستجو مثل گوگل در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال سوال «بازاریابی چیست» را در نظر بگیرید؛ برای این سوال جواب‌های کپی‌شده از سایت‌های مختلفی وجود دارد که پاسخی کامل به نظر نمی‌رسند.

به دلیل تعدد کاربردهای هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی ۱۰۰ میلیون کاربر در دو ماه اول معرفی چت‌جی‌پی‌تی، به سایت openAI اضافه شدند. به‌دنبال رشد و عملکرد فوق‌العاده این ابزار هوش مصنوعی باعث ترغیب مایکروسافت به سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری شده است. بسیاری از افراد برای امور ساده تا پیچیده از چت‌جی‌پی‌تی کمک می‌گیرند. با داغ شدن مبحث چت‌جی‌پی‌تی تصمیم به نگارش محتوایی جامع و کاربردی برای «چت جی پی تی چیست» گرفتیم. اگر شما هم قصد استفاده از داده‌های دنیای شگفت‌‌انگیز هوش مصنوعی را دارید، با مطالعه این مقاله در کمتر  از سه دقیقه اطلاعات مفیدی را ،ب خواهید کرد.

چت جی پی تی؛ پربحث‌ترین فناوری هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳

برای مثال، تولید محتوا یکی از قابلیت‌های چت‌جی‌پی‌تی است که عملکرد این ابزار باعث ایجاد تغییرات چشمگیری در فعالیت کارشناسان این حوزه می‌شود. تولید محتوا برای بلاگ سایت‌ها، نگارش متن پیامک‌های تبلیغاتی ارسالی از طریق پنل اس ام اس و بنرهای تبلیغاتی با چت‌جی‌پی‌تی به‌راحتی انجام می‌شود.

پیش‌بینی جایگاه چت‌جی‌پی‌تی در مشاغل مختلف

برای ساخت اکانت چت جی پی تی داشتن ایمیل معتبر ا،امی است. احراز هویت در قدم اول از طریق ایمیل انجام می‌شود. ایمیل خود را وارد کنید و دکمه continue را بزنید. اگر از قبل ایمیل خود را روی سیستم وارد کرده باشید، با انتخاب گزینه continue with google account وارد حساب ایمیلتان شوید.

چت‌جی‌پی‌تی برای پرسش‌های روزمره هم توضیحات من،ی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار برای پرسش‌های متداول و روزمره نیز کاربرد دارد. برای مثال «چگونه بفهمیم در بلک لیست اس ام اس هستیم» و سوال‌های مشابه، به کمک این ابزار به‌راحتی و مبتنی بر جدیدترین داده‌ها پاسخ داده می‌شوند؛ بنابراین چت‌جی‌پی‌تی به‌،وان یک منبع کامل برای پاسخ به مشکلات روزمره نیز کاربرد دارد.

سه روش یادگیری انس،، غیرنظارتی و تقویتی؛ ویژگی‌های مهم چت‌جی‌پی‌تی

مرحله دوم ساخت اکانت در سایت openAI؛ تایید ، ایمیل

۳. دریافت شماره مجازی؛ ا،امی برای دریافت اکانت چت جی پی تی

چت جی پی تی با جستجو در مقالات جدید، پاسخ کامل‌تری را ارائه می‌دهد. همین‌طور می‌توان چند منبع شامل کتاب‌های مرجع یا جدیدترین مقالات را به این ابزار معرفی کرد تا با ویژگی دیپ ،نینگ پاسخ فنی‌تر و تخصصی‌تری به شما نشان دهد. در این صورت، استفاده از چت‌جی‌پی‌تی از اتلاف وقت و ساعت‌ها جستجو در فضای وب جلوگیری می‌کند.

چت‌جی‌پی‌تی برای تولید محتوا، کدنویسی، صفحه‌سازی، ویرایش تصویر، خلاصه‌نویسی، ترجمه و بررسی صحت اطلاعات کاربرد دارد. بخش مهمی از کارها و مهارت‌های مختلف توسط این ابزار هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود.

برای ساخت اکانت چت‌جی‌پی‌تی ابتدا وارد سایت chat.openai.com شوید. در هنگام ورود به سایت ممکن است پیغام chatgpt is at capacity right now را مشاهده کنید؛ این پیام به دلیل افزایش ترافیک سایت و حجم درخواست ساخت اکانت دیده می‌شود. در این مواقع باید چند دقیقه در صف انتظار ساخت حساب چت‌جی‌پی‌تی بم،د. در مرحله بعد دو دکمه log in و sign up را مشاهده خواهید کرد؛ دکمه ثبت‌نام یا sign up را انتخاب کنید.

سوال «چت جی پی تی چیست» را پاسخ دادیم؛ حال ،ت آن می‌رسد که نحوه ساخت اکانت و استفاده از آن را نیز آموزش دهیم. در ساخت این حساب کاربری از ارسال پیامک  برای احراز هویت دومرحله‌ای استفاده می‌شود.

چت‌جی‌پی‌تی یک زبان مولد مبتنی بر ترانسفورماتور است که توسط شرکت openai برنامه‌نویسی و به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این ابزار با گذشت چند ماه از اولین روز شروع به کار در بسیاری از زمینه‌های پژوهش و شغلی وارد شده است؛ فعالیت حاصل از این ابزار دقت و کیفیت بالایی دارد به‌نحوی که پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک جایگزین نیروی انس، در بسیاری از زمینه‌ها شود.

اگر با نحوه ساخت اکانت در سایت openAI آشنایی ندارید، در ادامه این بخش ۳ گام ساده برای ساخت اکانت این ابزار هوش مصنوعی را برای شما شرح خواهیم داد.

۱. ورود به سایت openAI؛ اولین مرحله ساخت اکانت چت جی پی تی

وارد ، شماره تلفن مجازی یکی از مراحل مهم در ساخت اکانت chat gpt است که برای دومین احراز هویت انجام می‌شود. پس از وارد ، شماره مجازی، کد تایید ارسال می‌‌‌شود که برای تکمیل تایید هویت دومرحله‌ای است. بعد از این مرحله ساخت اکانت تکمیل می‌شود و حساب چت‌جی‌پی‌تی شما فعال خواهد شد.

دریافت شماره مجازی؛ مخصوص کاربران ایر،

هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی برای کاربردهای گوناگونی طراحی شده است؛ برای مطالعه ویژگی‌ها و کارکردهای دقیق این فناوری، پاراگراف بعدی را مطالعه کنید.

در این بخش شماره کشورهای مختلف برای ساخت اکانت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شماره تلفن مورد را در ،مت شماره تلفن سایت openai کپی کنید. کد تایید برای شما در سایت numberlands صادر می‌شود که با این شماره می‌تو،د فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کنید و در آ، فرآیند ساخت حساب کاربری چت‌جی‌پی‌تی را کامل کنید.

ساخت اکانت چت‌جی‌پی‌تی؛ اولین گام برای اتصال به به‌روزترین داده‌ها

برای استفاده از ویژگی‌ها و کارکردهای بی‌نظیر چت‌جی‌پی‌تی فقط کافی است تا یک حساب کاربری در سایت openAI بسازید. اگر سوالی در زمینه «چت جی پی تی چیست»، ویژگی‌ها و نحوه ساختن اکانت آن دارید، از ما در ،مت کامنت‌ها بپرسید.


منبع: https://farazsms.com/what-is-gpt-chat/در این مرحله قبل از تایید ایمیل باید رمز عبور برای حساب چت‌جی‌پی‌تی خود را مشخص کنید؛ این رمز حداقل ۸ کاراکتر دارد. سپس با چک ، صندوق ورودی، پیام ارسالی از openai را مشاهده خواهید کرد. با کلیک ، روی دکمه verify your email ایمیلتان را تایید کنید.

ویژگی‌های چت جی پی تی؛ کاربردی برای طیف گسترده‌ای از مشاغل

در ۳ مرحله ساده اکانت چت جی پی تی بسازید

چت‌جی‌پی‌تی برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ برنامه‌نویسی، طراحی سایت با المنتور، اجرای طراحی صفحه با html و css، تولید محتوا، خلاصه‌نویسی و ترجمه از توانایی‌های مهم چت‌جی‌پی‌تی هستند. بسیاری از افراد برای تسریع کارهای خود و افزایش کیفیت محصول نهایی از این ابزار هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. در ادامه چند ویژگی مهم چت‌جی‌پی‌تی را معرفی می‌کنیم:

  • داشتن سرعت بالا در پردازش اطلاعات
  • قابلیت انجام چند وظیفه به‌طور همزمان
  • حاوی ال،ای برنامه‌نویسی از پیش تعیین شده
  • داشتن بیش از ۱۷۵ میلیارد پارامتر که چت‌جی‌پی‌تی را به بزرگ‌ترین ابزار هوش مصنوعی تبدیل کرده است.

چت‌جی‌پی‌تی مخفف عبارت chat generator pre-trained transformer به‌،وان یکی از پربحث‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. این ابزار دریچه جدیدی به روی دنیای هوش مصنوعی و استفاده بهینه از ابزارهای مختلف را باز کرده است. با ابزار چت‌جی‌پی‌تی برای همه سوال‌های شما پاسخ من،ی وجود دارد. این ابزار با قابلیت دیپ ،نینگ یا همان یادگیری عمیق طراحی شده است؛ بنابراین چت‌جی‌پی‌تی به کمک یادگیری عمیق، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند تا اطلاعات به‌روزی در همه زمینه‌ها داشته باشد.

اولین مرحله ساخت اکانت چت‌جی‌پی‌تی؛ ورود به سایت openAI

۲. تایید ، ایمیل؛ تایید کنید که ربات نیستید!

در این مقاله به بررسی پاسخ کاملی برای سوال «چت جی پی تی چیست» و نحوه ساخت اکانت آن در سایت openai پرداختیم. استفاده از چت‌جی‌پی‌تی به‌،وان به‌روزترین ابزارهای هوش مصنوعی آن در ماه‌های گذشته با استقبال بالایی مواجه شده است.

به‌طورکلی ابزارهای هوش مصنوعی از سه روش یادگیری انس،، غیرنظارتی و تقویتی استفاده می‌کنند. این روش‌ها راهکار کمکی برای چت‌جی‌پی‌تی هستند تا با جمع‌آوری داده از این طریق، اطلاعات خود را به‌روز نگه‌ دارد. همین‌طور این ابزار هوش مصنوعی قابلیت بررسی صحت اطلاعات را مشابه با الگوی تفکر انس، دارد. این ابزار هوش مصنوعی همه اطلاعات آنلاین را بررسی می‌کند تا داده‌ای درست و کاربردی در اختیار کاربران قرار دهد.

ثبت‌نام در سایت openai از ایران با محدودیت‌های متعددی همراه است؛ نداشتن شماره معتبر یکی از مشکلات کاربران ایر، در هنگام ساخت اکانت چت‌جی‌پی‌تی محسوب می‌شود. برای حل این مشکل به سایت numberlands وارد شوید. در این سایت حساب کاربری بسازید و از لیست قرار گرفته در سمت راست و بالای سایت openai را انتخاب کنید.

پاسخ «چت جی پی تی چیست» به‌همراه راهنمای ساخت اکانت در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

یکی از مزیت‌های ثبت‌نام در سایت openAI استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی در رشد ،ب‌وکار محسوب می‌شود. کمک به تدوین استراتژی، ارائه ایده‌های نو و نحوه اجرای بازاریابی انبوه از مزایای چت‌جی‌پی‌تی برای ،ب‌وکارها به شمار می‌روند. از زمان معرفی این ابزار تابه‌حال صاحبان بیزینس‌ها برای به کارگیری ایده‌های بازاریابی و اجرای کمپین تبلیغاتی از چت‌جی‌پی‌تی استفاده کرده‌اند.

چت جی پی تی؛ پرکاربردترین فناوری در سال ۲۰۲۳

بررسی ویژگی‌های چت جی پی تی؛ ابزاری کاربردی در همه زمینه‌ها و مشاغل