مفاهیم ATL، BTL و TTL در بازاریابی و تبلیغات

شما می توانید با استفاده از پنل اس ام اس خدمات برند خود را به شکل حرفهای ارائه دهید. منظور این است که شما بتوانید با استفاده از پنل اس ام اس خود به برخی از مشتریان تبریک تولد بفرستید و یا به مناسبت روز مادر و یا روز پدر به مشتریان خانم و آقای خود تخفیفاتی را ارائه دهید. شاید گاها پیش اومده که در بررسی نوع تبلیغ برای هر رقیب های محیط بیرونی به مواردی مثله طراحی و ساخت بیلبورد خلاقانه و یا برخی از تبلیغات تلویزیونی برخورد می کنید که باید همه این موارد را به صورت دقیق باید جلو هر رقیب ذکر کنید.

اما باید بگوییم که شما قبل از خرید پنل اس ام اس باید به این توجه کنید که پنل اس ام اس مورد نظر شما چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد. ما در این مقاله نکاتی را که باید در هنگام خرید پنل اس ام اس به آن توجه کنید را برای شما شرح داده ایم. در ابتدای مقاله در مورد بخش بندی بازار اشاره کوتاهی داشتیم اما برخی افراد ممکن است با این سوال روبرو شوند که چطور میتوان بازار را بخش بندی کرد و به همین دلیل بهتر است بدانید که در تبلیغات هدفمند بخش بندی بازار مهم ترین نکتهای است که نباید از آن غافل شد. برای برنامه ریزی صحیح باید بازار کار، اهداف مسئولان پروژه، بودجه نهایی، مخاطبان و مشتریان مورد نظر مشخص شوند. پنل اس ام اس مورد نظر شما باید این توانایی را داشته باشد که بتواند به هر چهار اپراتور پیامک های انبوهی را ارسال کند. این هزینه بابت نامه نگاری و پیگیری بین شما کاربر گرامی و اپراتور و همچنین هزینه تغییر حالت از تبلیغاتی به خدماتی میباشد. ۲۰۰۰: مربوط به حقوقی: کپی روزنامه رسمی، فرم مربوطه با مهر و امضا ، تعهدنامه در سربرگ (به همراه گواهی امضا); حقیقی: امکان خدماتی کردن این خطوط در این اپراتور مقدور نمی باشد.

لایهبندی عناصر مختلف طرح باعث میشود اطلاعات بیشتری را در تراکت درج کنید، درحالیکه به یک ترکیببندی جالب نیز دست پیدا میکنید، مانند یک بازی دو سو بُرد. 3. برای کارآمد بودن تبلیغات، اطلاعات باید برای چه بازه سنی ارائه گردد؟ هر پنل اس ام اسی که شما خریداری می کنید توسط یک شرکتی ارائه می شود. می توانید آن پنلی را که مورد نیاز شما است و همچنین می تواند امکانات متناسب با نیاز شما را فراهم کند، خریداری کنید. منظور از پنل کاربری این است که شما از طریق آن پیامک های مورد نظر خود را به مشتریان و کاربرانتان ارسال می کنید و همچنین می توانید پیامک های ارسالی و دریافتی را نیز مدیریت کنید. تیکت پشتیبانی اصطلاحی است، برای پرسیدن سوالات خود به صورت کتبی از پشتیبان مورد نظر. در ادامه با یادآوری اصول تبلیغاتی به این سوالات پاسخ میدهیم. حتی می توانید سوالات آنها را پاسخ دهید و این امکان را برای آنها به وجود بیاورید که به ارائه خدمات شما نظر بدهند. شما می توانید خدمات فروشگاه و یا کسب و کار خود را از طریق پنل اس ام اس به مشتریان بگویید و آنها را از فعالیتهای مختلفتان آگاه کنید. ارسال پیامک (اس ام اس) در فروشگاه های اینترنتی تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر شده است و لازمه ی هر فروشگاهی است.

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، می توانید از سرویس های فعال سیم کارت خود اطلاع یابید و سپس مواردی که لازم نمی دانید را غیرفعال کنید. زمانی که شما از پنل اس ام اس برای کسب و کار خود استفاده می کنید، می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی برند خود را به مشتریان معرفی کنید. صاحب هر کسب و کاری زمانی که تصمیم به خرید پنل اس ام اس می کند، باید ویژگی هایی را برای آن در نظر بگیرد تا بتواند مرغوب ترین و با کیفیت ترین پنل اس ام اس را خریداری کند. شما باید قبل از خرید پنل اس ام اس به این توجه کنید که پنل مورد نظر شما بتواند تمام این اپراتورها را پوشش دهد و محدود به اپراتور خاصی نباشد. اگر شما صاحب کسب و کار کوچک هستید به تمام خدمات پنل اس ام اسی نیازی ندارید. آگر تمایل به پیامک تخفیف ندارید عدد 1 را به همین شماره ارسال کنید. شما با این قابلیت پنل اس ام اس دیگر نیازی ندارید که پیامک های سفارشی شده ای را بسازید و آن را به مشتریان خود ارسال کنید. بنابراین قبل از خرید پنل اس ام اس حتما پنل کاربری مورد نظر خود را امتحان کنید تا تشخیص دهید که آیا کار کردن با آن برای شما آسان می باشد و یا خیر.

شماره های مربوط به تراکنش های بانکی نیازی به ارسال بانک شماره های مشترکین ندارند . بانک موبایل های هالیدی 100% معتبر می باشد و هزینه هر پیامک 25 تومان می باشد. درصد بالایی از اس ام اس ها توسط کاربران خوانده می شوند و این یکی از برتری های اس ام اس ها نسبت به ایمیل می باشد. شانس خودتو برای گرفتن حداکثر 20 درصد تخفیف برای همه مجموعه ها از دست نده. در حقیقت، یک ایرانی به طور متوسط در روز، ۱۰۰ مطلب مختلف را در تلگرام مطالعه میکند.قطعاً همه ما وقتی در پستهای تلگرامی مشغول گشت و گذار هستیم، با چند تبلیغ هم روبرو می شویم. شما می توانید تولد آنها و یا مناسبتهای خاصی را با ارسال پیامک به آنها تبریک بگویید.

شما با ارسال پیامک های کوتاه به مشتریان خود آن ها را تشویق می کنید که به سمت کسب و کار شما جذب شوند و به نوعی تبلیغ خدمات خود را انجام می دهید. نمونه پیامک ارسالی باید ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. به عنوان مثال فردی که در حوزه فروش لوازم یدکی فعالیت می کند، می تواند افراد ۲۵ تا ۵۰ سال را مورد هدف قرار بدهد و برای آنها پیامک هایی را ارسال کنند و یا هم چنین کسی که در حوزه بوتیک فعالیت می کند می تواند خانوم های ساکن در بخش شمالی شهر تهران را مورد هدف قرار هد و برای آنها پیامک هایی را ارسال کنند. این خطوط همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد ، برای این یک خط پیامکی تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید تعهدنامه ای را امضا کنید و به دست کارشناسان شرکت برسانید و بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور معمولا کمتر از یک ماه , خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به مشتریکن که از قبل اعلام کردید پیامک ارسال نمایید .

به عنوان مثال، اگر لباس می فروشید، ممکن است ارزش ایجاد تبلیغات ویدیویی جداگانه برای فیس بوک را داشته باشد که بسته به اینکه شخصی از دستگاه تلفن همراه یا رایانه رومیزی خود استفاده می کند، لباس های متفاوتی را نشان دهد. در آخر باید گفت اگر به عنوان صاحب کسب و کار و یا تجارت قصد خرید پنل اسام اس را دارید بهتر است که نکاتی را برای خرید پنل اس ام اس با کیفیت در نظر بگیرید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. بهترین بستر تبلیغات کدام گزینه می باشد؟

شرکت رایسان به عنوان یکی از ارائه دهندگان پنل اس ام اس با اخذ سرویس های لازم از اپراتورهای پیام کوتاه و تولید پنل اس ام اس در ابتدا توانستیم به عنوان مجری پنل پیامکی در اصفهان به جمع وسعی از کسب و کارها سرویس دهیم . در ادامه و با توسعه وب سرویس های لازم توسط برنامه نویسان این شرکت توانستیم حوزه فعالیت خود را گسترش دهیم که منجر به جذب بیش از 5000 هزار کاربر از سراسر کشور و 250 نماینده در شهرهای مختلف کشور شد . چهار اپراتور در ایران فعالیت می کنند که خط مشتری های شما نیز یکی از این اپراتورها می باشد. وقتی صحبت از مشتری های آگاه یا ناآگاه می زنیم، باید بدانید که مشتری شناسی را با توجه به سطح شناخت مخاطبین به کارتان را بررسی کنید.

بنابراین، این سایت یک بستر مناسب برای تبلیغات آژانسهای گردشگری و تبلیغات تورهای مسافرتی است. بسیاری از صاحبان مشاغل زمانی که اقدام به خرید پنل اس ام اس می کنند، این تصور را دارند که منظور از تعرفه مناسب تعرفه ارزان می باشد. زمانی که شما از پنل اس ام اس استفاده می کنید، می توانید تعامل قوی را با مشتریان خود برقرار کنید. از این راه می توانید با کیفیت ترین و مناسب ترین پنل اس ام اس را خریداری کنید. بنابراین نگران نباشید درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، همچنان پیام های بانکی و پیامک های مهم اطلاع رسانی را دریافت می کنید.

محتوای این نوع تبلیغ از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نیازمند قدرت ترغیب مخاطب به انجام کارهایی همچون کلیک بر روی لینک یا تماس سایت madsms مستقیم می باشد. این نوع تبلیغات را معمولا کانالهای پرمخاطب و بزرگ انجام میدهند و محتوای شما به طیف گستردهای از مخاطبان نشان دادهمیشود. تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید. اینفلوئنسر به افراد سرشناس و محبوبی در شبکههای اجتماعی گفته میشود که اعمال و رفتارشان برای خیلیها به عنوان الگو استفاده میشود. خط خدماتی برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را میشناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند پیامکهایی که با شماره خدماتی ارسال می شود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شمارهها ارسال میشود. حتی ممکن است اصول طراحی بنرهای تبلیغاتی را به شکل درستی رعایت کرده باشید و تبلیغات شما جلوه بصری مناسبی داشته باشند اما اگر این تبلیغات مناسب را به دست افرادی نامناسب برسانید، به هدف خود دست پیدا نمیکنید و این کار به کمک تبلیغات هدفمند اینترنتی صورت میگیرد. ارسال و دریافت پیام کوتاه از طریق اتصال این ماژول به سرورهای شرکت طرف قرارداد با شرکت مخابرات ایران صورت میگیرد که هزینه های جانبی مربوط به آن متناسب با اپراتورِ طرفِ قرارداد جداگانه است.

توجه به این نکات می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند تا یک پنل اس ام اس با کیفیت را خریداری کنید و بتوانید نیاز مشتریان خود را نیز تامین نمایید. پنل اس ام اس انتخابی شما باید این قابلیت را داشته باشد که ارسال پیامک های انبوه را تامین کند. هر چه پنل اس ام اس انتخابی شما دارای امکانات بیشتری باشد شما می توانید نیازهای کاربران را بهتر تامین کنید. شما حتی می توانید بر اساس نوع خدمات و فعالیت های کسب و کار خود به افراد خاصی از جامعه پیامک ارسال کنید. شما می توانید با ارسال پیامک های کوتاه مشتریان را از تخفیفات، طرح های تشویقی، قرعه کشی شرکت و یا کسب و کارتان مطلع کنید و آنها را تشویق کنید تا در این فعالیت ها شرکت کنند.

اگر نگاه جزئی به نحوه کار کردن بانکها، دفاتر ثبت و یا فروشگاه های اینترنتی بیاندازید، متوجه خواهید شد که تمام این مشاغل پنل اس ام اس باکیفیتی را خریداری می کنند تا بتوانند از طریق آن خدمات خود را به مشتریانشان ارائه دهند. اما تمام کسب و کارها این شرایط را ندارند. اما با توجه به مدارکی که نیاز دارد کیش و مات شده و دنبال چاره هستید. باید به این نکته نیز توجه کنید که پنل اس ام اس در گسترش کسب و کار و برند شما و همچنین ارائه خدمات به مشتریان نقش بسیار زیادی دارد و هم چنین می تواند تاثیر بسیار زیادی در محبوبیت و همچنین معروفیت کسب و کار شما داشته باشد.