صفحه اصلی – پنل اس ام اس

پنل یا سامانه پیامکی نرم افزار تحت وبی است که به شما قابلیت ارسال پیامک به طور انبوه و تکی را ارائه میدهد و بسته به نوع شرکت ارائه دهنده پنل، قابلیتهای متفاوتی دارد. البته این به دلیل ضعف نرم افزاری این نوع شرکتها نیست. اکثر پنل های پیامکی نرم افزار تحت وب دارند یعنی جهت استفاده از سامانه ارسال پیامک باید به اینترنت متصل باشید ولی در برخی از سامانه ها علاوه بر نرم افزار تحت وب، نرم افزار ویندوزی نیز ارائه میدهند که به اتصال اینترنت نیازی ندارند. 1. برخی شرکتها برای ترغیب کاربر به خرید، از ارسال رایگان استفاده میکنند. برخی از فعالیت ها و کسب و کار ها نیازمند اطلاعاتی بیشتر از شماره تلفن هستند. تا به اینجای کار راجع به نحوه انتخاب پنل پیامکی برای بازاریابی و ارسال پیامک با شما صحبت کردیم و حالا باید به سراغ نحوه خرید پنل اس ام اس برویم، اما قبل از هر اقدامی باید بدانیم که یک پنل اس ام اس ایدهآل چه ویژگیهایی دارد تا بتوانیم بهترین آن را انتخاب کنیم و بازاریابی موفقی داشته باشیم.

تصور کنید یک بنر را با کلی اتلاف وقت و هزینه طراحی کرده اید و آن را به پر تردد ترین مکان شهر نصب کرده اید! برای این موضوع، بررسی کنید که خدمات کلی با توجه به آنچه دریافت می کنید چقدر هزینه دارد. این کار باعث می شود بتوانید اعتماد آن ها را بیشتر جلب کنید. اما این کار واقعاً چقدر تاثیرگذار است؟ اما نگران نباشید،کمی بعد به طور مفصل به بررسی چگونگی خرید پنل اس ام اس میپردازیم. در ادامه پیامک نیازی نیست توضیحات مفصل درباره فرصت سرمایه گذاری ارائه کنید. همانطور که در فوق نیز بصورت مفصل توضیح داده شد، تمامی خطوط بصورت پیشفرض تبلیغاتی اند و شما خط تبلیغاتی خود را باید به خط خدماتی تبدیل کنید تا بتوانید به بلک لیست هم پیامک ارسال کنید. همچنین شما میتوانید تعرفههای وب سرویس را بر روی سایت ما ببینید. همه ما تجربه کردهایم که وقتی میخواهیم خیلی زود با کسی ارتباط بگیریم برایش اس ام اس ارسال میکنیم.

همانطور که قبلا هم گفته ام، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر است و خبر خوب اینکه اگر تعداد ارسال شما بیشتر باشد، شما می توانید تخفیف ویژه ای هم دریافت کنید و هزینه هایتان را کاهش دهید! شماره های تبلیغاتی آنهایی هستند که اگر با ان ارسال پیامک بکنید و گیرنده پیامک های تبلیغاتی را روی خط خود بسته باشد پیامک شما را دریافت نمی کند و شماره های خدماتی شماره هایی هستند که تحت هر شرایطی پیامک به دست گیرنده می رسد. ۲- حرفه ای باشید(در هنگام برقراری ارتباط با مشتری از طریق پیامک تبلیغاتی، استفاده از زبان عامیانه، اختصارات و شکلک ها پیشنهاد نمی شود). تزریق CTA در متن، مشتری را قادر می سازد از فرصتی که ارائه شده است استفاده کند. اگر متن بیشتر از حدی خاص وسوسه انگیز باشد، مشتری به راحتی متوجه خواهد شد و ممکن است با خود فکر کند که قصد فریب او را دارید. با توجه به تجربه بدست آمده در شرکت مشتری یاب ، زمان مناسب برای ارسال پیام، صبحها از ساعت ۹ الی ۱۱ و بعداز ظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۸ میباشد.

اینکه چه ساعتی را انتخاب کنید که مخاطبان هدف شما آنلاین باشند و محتوای شما را ببینند. یک نکتهی جالب در این بین آن است که وقتی که شما در یک مسابقه یا سامانهای شرکت میکنید، در واقع مجوز لازم برای دریافت تبلیغات و کسر پول از حساب خود را میدهید، در حالی که این موضوع بهطور واضح هنگام ثبت یا شرکت به شما اطلاع داده نمیشود. هنگام خرید پنل اس ام اس به نیازهای خود توجه کنید، چنانچه قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی با تعداد بالا را دارید منطقی است از پنل بزرگتر و حرفه ای تر استفاده کنید(سامانه حرفه ای یا فوق حرفه ای همکاران اس ام اس). رایکا اس ام اس متفاوت و حرفه ­ای با در اختیار داشتن کادری کاملا متخصص و مجرب آماده ­ی ارائه­­ ی مشاوره ­های راهبردی و عرضه ­ی بهترین پکیج ­ها با قیمتی نازل در کنار شماست، رایکا اس ام اس مفتخر است که با در اختیار داشتن بیش از 400 نماینده و صدها بازاریاب حرفه ­ای فروش و ده ­ها پرسنل پشتیبانی، به بزرگ­ترین پنل پیامکی کشور تبدیل شده است که بالاترین و گسترده­ ترین خدمات را با قیمتی کاملا رقابتی و نازل عرضه می­کند و شما را تا دستیابی به بازار هدف کمک خواهد کرد.

همانطور که از نحوه عملکرد پیامک تبلیغاتی باخبر هستید (تدوین یک متن جذاب تبلیغاتی و ارسال ان به مخاطبان تان). شمارههای مشترکین خود را به صورت فایل متنی (notepad) نتپد (فقط شماره های همراه اول را در یک ستون و بدون مشخصات شخص) در ماژول خدماتی بارگذاری نمائید. آموزشگاه های زبان، مدارس، موسسات، ادارات و سازمانها… در این روش شما پیام های خود را به صورت متن ارسال میکنید . همچنین در صورتی که میخواهید امکان دریافت پیامکهای تبلیغاتی دوباره برای شما فعال گردد نیز میتوانید عدد ۲ را به شماره پیامکی ۸۹۹۹ ارسال کرده و به این ترتیب از آن پس پیامکهای تبلیغاتی مختلف را دریافت نمائید. فقط در صورتی از شکلک استفاده کنید که ارزش معناداری به پیام اضافه کند.4. در هنگام برقراری ارتباط با مشتری از طریق پیامک تبلیغاتی، استفاده از زبان عامیانه، اختصارات و شکلک ها پیشنهاد نمی شود. قم اس ام اس به عنوان اولین فروشنده این دستگاه، این مهم را خاطر نشان می کند که این محصول نتیجه ۵ سال تجربه مستقیم این شرکت در حوزه ارتباط با مشتری و تبلیغات است. بدینترتیب، کاربران ازطریق پرداخت الکترونیک وجه را بهصورت آنلاین و مستقیم به حساب نماینده واریز میکنند و همان لحظه پنل آنها شارژ میشود.

حالا اگر شما صاحب یک کسبوکار باشید، آیا میتوانید از قابلیت ارسال اس ام اس برای توسعه و رونق کارتان استفاده کنید؟ تا آخر ماه یک شب را در هتل ما بمانید و دومین شب را به صورت رایگان دریافت کنید . سلام “نام”، برای انتخاب مجموعه ما متشکریم. برای ثبت نام سامانه پیامکی همکاران اس ام اس نیاز است بر روی دکمه “ورود-عضویت” بالای صفحه کلیک کنید. متاسفانه بدون خطوط خدماتی امکان ارسال پیامک خدماتی وجود ندارد و حتما می بایست از طریق خط خدماتی پیامک ارسال کنید ، اگر حدود ۷۰% مشترکین تلفن همراه را نادیده بگیرید بدون استفاده از خط خدماتی نیز میتوانید از پیامک کد فعال سازی برای افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی آنها آزاد است، استفاده کنید که مطمئنا مد نظر شما چنین چیزی نیست.آیا مزایا و معایب پیامک تبلیغاتی را میدانید روی این مطلب کلیک کنید و مطالعه کنید. به همین دلیل در این مقاله، چند نمونه پیامک تبلیغاتی املاک را در اختیار شما عزیزان میگذاریم. دستیابی به این امر می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین در اینجا چند نکته برای کمک به شما وجود دارد:پیام اصلی مورد نظر برای ارائه را مشخص کنید. به عنوان مثال شما هیچ گونه هزینه اضافی برای دیده شدن پرداخت نمی کنید بعلاوه شما با امکانات پنل، اطلاعات دقیقی بدست می آورید از جمله اینکه چند نفر از طریق پیامک تبلیغاتی با شما ارتباط برقرار کرده اند و یا چند درصد از مخاطبین پیام شما را دریافت کرده و یا نکرده اند و …

۱- واسطه ای بین شما و مشتری نیست! میتوانید با ارسال پیامک از مشتری خود به خاطر خرید او، تشکر کنید. نمایش داده میشود. در حقیقت با ارائه تبلیغات محصول مرتبط، مشتری به صورت مجدد هدف قرار داده میشود. در میان تمام سرویسهای ارائه دهنده پنلهای پیامکی، پنل اس ام اس شرکت ملی پیامک دارای امکانات کامل و مزایای خاصی برای کاربران پنل بود که لازم دیدیم در اینجا این سامانه را به شما نیز معرفی کنیم. خود شما همین الان به سراغ قسمت دریافت پیامک (Inbox) گوشی خود بروید. شما میتوانید به محض رسیدن جنس های جدید در فروشگاه یک پیامک اطلاع رسانی به تمام افرادی که شماره ثبت کرده اند ارسال کنید .

یکی دیگر از امکاناتی که پیامک به شما می دهد و بسیار هم مفید و موثر است، اینست که می توانید اس ام اس خود را با ذکر اسم شرکت بفرستید و یا اسم شخصی مخاطب ارسال کنید. هنگامیکه شما به مشتری تان پیامک تبلیغاتی می فرستید، شما به صورت کاملا شخصی و مستقیم با او ارتباط برقرار می کنید. ۱. بهروزرسانی اطلاعات برای کاربران شما، زیرا آنها میتوانند انتخاب کنند که در کانال شما اعلان دریافت کنند. شما می توانید با داشتن این اطلاعات و ثبت آنها در دفترچه تلفن سامانه پیامکی از روش ارسال هوشمندانه تری استفاده کنید. بدین صورت شما با فهمیدن اینکه کدام پیش شماره برای کدامیک از شهرهاست، می توانید به تمام یا بخشی از مشترکین همراه اول پیامک ارسال کنید.

پیامکهای شما بعد تایید ناظر انسانی اس ام اس پارسی ارسال میشود و همچنین امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با این خطوط وجود ندارد و میبایست متن پیامک به گونهای باشد که برای واحد مانیتورینگ نیز مشخص باشد که در حال ارسال پیامک به مشتریان خودتان هستید. به این پیامک تبلیغاتی انبوه می گویند که به تعداد زیادی از مشتریان ارسال می گردد.آیا می دانید که شما می توانید از پیامک تایید گارانتی در پنل اس ام اس خود استفاده کنید. ارسال پیامک تبریک تاثیر زیادی در جذب مشتریان دارد. شاید روزهایی بود که شما میتوانستید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغاتی به تعداد زیادی شماره متنوع دسترسی داشته باشید (البته هنوز هم میتوانید)، اما باید بدانید که این روش از تبلیغات دیگر مانند گذشته بازدهی ندارد.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام باید با کمپین و بودجه تبلیغاتی شما متناسب باشد هزینه و نرخ تبلیغات در اینستاگرام به صورت گسترده و موثر با تعرفه ارزان در سایت مارکتینگ 98 فراهم شده است شما می توانید با مشاهده قیمت تبلیغات دراینستاگرام مناسب ترین پکیج های تبلیغاتی را انتخاب کنید . همچنین به دلیل اینکه شما هم می توانید پیام را ارسال کنید وهم دریافت پیام داشته باشید می توانید با مشتری خود یک ارتباط دوطرفه برقرار نمایید . برای اینکه بتوانید از خط رایگان خدماتی ما (بدون پرداخت سفته) استفاده کنید کافی است مدیر پیامک را در گوگل جستجو کنید و پنل پیامکی با قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست تهیه نمایید، همان لحظه پنل اس ام اس شما همراه با خط خدماتی فعال میگردد و میتوانید از سامانه پیامک برای ارسال verify شماره موبایل استفاده نمایید. شما تاکنون در این بحث مشارکت نداشتهاید. این ۲۰ متن زیبا برای تبلیغات شما در زمینه فروش بیمه. از آنجایی که شما برای اطلاع رسانی و تبلیغ خدمات و محصولات موردنظرتان مجبور هستید پیامک هایی را برای مشتریان ثابت خود به طور دائم ارسال کنید، لازم است دفترچه تلفنی را ایجاد کنید. برای مثال در سامانه ملی پیامک، هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک، دسته بندیهای زیر برای شما ارائه میگردد و بدین ترتیب شما هستید که تصمیم میگیرید کالا و خدماتتان را برای چه کسانی، با چه سن و شغلی و در چه مکانی تبلیغ و معرفی کنید.

۳ – یک فقره سفته ضمانت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال بدون تاریخ و بدون شرح را ضمیمهی تعهدنامهی سایت madsms خود کنید. مبلغ سفته پانصد میلیون ریال می باشد. 4. لازم به ذکر است پنل اس ام اس همکاران اس ام اس یک ارتباط دو سویه بین شما و مشتریانتان برقرار می کند . مطمئناً وقتی شخصیت مورد علاقه شما در مورد محصول یا خدمات یک برند صحبت میکند، شما اعتماد بیشتری به این برند خواهید کرد و با تمایل بیشتری به سمت آن خواهید رفت.در تلگرام نیز چنین روشی کاملاً ممکن است. بعد از اتمام این مقاله، مطالب و موضوعات جدیدی که در عصر امروز هدفمندسازی تبلیغات باید بدانید را خواهید آموخت.

در این روش شما پیام خود را در قالب یک فایل صوتی به گیرنده می رسانید . این روش بسیار آسان است و طیف وسیعی را می تواند در برگیرد . بهطور مثال در اینستاگرام افراد در مورد این قضیه و طرحها نظر میدهند یا در توییتر در مورد این موضوع صحبت میکنند و این یعنی امکان تعاملی بودن برای همه مخاطبین وجود دارد که میتوان از آن استفاده بهتری داشت. یکی از مهم ترین مزیت های پیام های تبلیغاتی سرعت ارسال بسیار بالا و هزینه پایین این نوع تبلیغات است و شفا در نظر بگیرید برای چاپ بروشور به به چه مقدار هزینه احتیاج دارین و چه قدر زمان برای طراحی و چاپ باید صرف شود اما در پیام های تبلیغاتی با سرعت بسیار بالا ارسال پیام ها انجام می شود . دارند اما در مورد دیجیتال مارکتینگ هزینهها مربوط به ساخت تیزر، طراحی تبلیغات فضای مجازی، ایمیل مارکتینگ، رپورتاژ و…