مسواک دستی یا برقی: آیا در تمیزی دندانهای شما تفاوتی دارند شرکت دانیال روژ نماینده انحصاری محصولات Tepe در ایران

مسواک دستی یا برقی: آیا در تمیزی دندانهای شما تفاوتی دارند شرکت دانیال روژ نماینده انحصاری محصولات Tepe در ایران به دلایل مختلفی بارها در جاهای مختلف می بینیم که در این زمینه توصیه هایی شده است. و آن این است که سعی کنید مسواک برقی خود را در دست شویی قرار ندهید. و این اسید به هر چیزی که در داخل این محیط باشد آسیب می زند. حتما دیده اید که حتی گاها دسته های درب سرویس های بهداشتی پوسیده می شوند. و شدت و میزان این اسیدی بودن هم بسیار بالا می باشد.

سری یا همان قسمت برسی گرد که با آن دندان ها را می شویید. این قسمت احتمالا یک یا چند تا با خرید اول به شما داده می شود. برای خرید سری های یدک نیز می توانید به فروشگاه های تخصصی مراجعه کنید. چرا که در صورت مراجعه حضوری به خیلی از فروش گاه ها ممکن است نا امید شوید.

و تمیز کردن خوب و اصولی باعث می شود که عمر مفید این دندانها بسیار بیش تر شود. و خدای ناکرده مجبور نباشید پس از مدت کوتاهی پس از گذاشتن آن ها دوباره مراحل درمان و ساخت را تکرار کنید. هم در دین تاکید شده است و هم توسط پزشکان و هر کس خودش هم به این نتیجه می رسد که چرا مهم است. وقتی غذا می خوریم، مواد غذایی در میان دندان ها باقی می ماند، این بقایای غذا فقط با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن زدوده می شوند.

دندان درد شبانه و درمان آن

• تحقیقات نشان می‌دهد که مسواک‌های برقی (نوسان کننده یا تکنولوژی صوتی) در حذف پلاک و جلوگیری از بیماری پریودنتال (لثه) موثرتر از نوع وبسایت اصیل بخرید دستی هستند. فروشگاه مدا کالا در سال ٨۴ در زمینه آرایشی بهداشتی تاسیس شد. برای اینکه بتوانید بهترین مسواک برقی را خریداری کنید ، حتما با پزشک خود مشورت کنید. خرید مسواک برقی جز امکانات ایمنی است به همین دلیل نیز با مشورت پزشک می‌توانید انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. در این حالت استفاده از مسواک الکتریکی می‌تواند انتخاب عالی‌ای باشد که در این پست به راهنمای خرید مسواک برقی پرداخته و شما را با بهترین نوع این مسواک‌ها در بازار آشنا می‌کنیم.

توصیه ما این است که اگر مسواک برقی شما چنین پایه ای دارد همیشه آن را روی آن قرار دهید. با این کار باعث می شوید بدنه اش خط و خش پیدا کند. هر مسواکی ممکن است پایه اش با دیگری فرق داشته باشد. و برند های مختلف ممکن است شکل ها و شمایل مختلفی برای پایه در نظر گرفته باشند. پایه در مورد محصولات تخصصی و خوب معمولا کمی سنگین است. این سنگینی باعث می شود که از افتادن مسواک برقی پیش گیری شود.

و هرگز نباید درگیر عادت انجام دادن یکی از این کارها شوید. معمولا یک پایه نگهدارنده برای بیش تر مدل هایی از مسواک برقی که متداول است وجود دارد. این پایه محلی است که شما مسواکتان را بر رویش قرار می دهید. و حتی شارژ کردن در زمانی که بر روی این پایه است به راحتی ممکن می شود. با قرار دادن بر روی این پایه می توانید مسواکتان را به صورت ایستاده قرار دهید. و همان پایه هم احتمالا به باطری وصل است و می توانید با آن شارژش هم بکنید.

در غیر این صورت در میان دندان ها باقی می مانند. باکتری های تولید شده توسط این مواد غذایی رفته رفته در میان همه دندان ها نفوذ می کنند. باکتری ها با تجمع خود تبدیل به پلاک دندانی می شوند. پلاک های دندانی اصلی ترین علت پوسیدگی دندان ها، عفونت لثه، افتادن دندان و دیگر مشکلات دندانی هستند. با استفاده از مسواک برقی با بیش ترین دقت می توانیم این تمیز کنندگی را به وجود بیاوریم. در غیر این صورت دچار مشکلات دهانی و دندانی می شویم.

به نظر شما برای خرید مسواک برقی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ مسواک یکی از لوازم بهداشتی پر استفاده است که به صورت روزانه با آن سر و کار داریم. اما برخی از ما به دلایل مختلف با مسواک زدن میانه خوبی نداشته یا اینکه به درستی نمی‌توانیم از آن برای محافظت از دندانهایمان استفاده کنیم. برای خرید ارزان ترین مسواک برقی، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس می باشد.

بهترین عطر اسکلاره یا امپر | کدام را بخرم ؟ خرید با قیمت مناسب

سر این مسواک دارای الیاف نرم مناسب دندان‌ها و لثه‌های حساس است و با دو حرکت دورانی و نوسانی به تمیزکردن دندان‌ها کمک می‌کند. تلفیق این دو حرکت باعث می‌شود که حتی دندان‌های انتهایی و شیارهای بین دندان‌ها که بسیار مستعد تشکیل پلاک هستند، کاملا تمیز شده و از شروع خرابی دندان از این نقاط جلوگیری شود. انرژی مسواک از باتری قابل‌شارژ آن تأمین می‌شود که با یک بار شارژکردن تا 7 روز شارژدهی دارد. OralB همیشه جزو بهترین ها در حوزه مراقبت از دهان و دندان قرار داشته است. برندی که سابقه ای بسیار طولانی در زمینه تولید و به بازار دادن چنین کالاهایی دارند.

  • و شاید فکر کنید آن هایی که خیلی یا کمی ارزان تر می دهند تقلبی هستند.
  • می‌توانید دندان‌های خود را با مسواک دستی با موفقیت مسواک بزنید.
  • برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید مسواک برقی فعالیت دارند که حتما باید برای جلوگیری از خراب شدن دندان‌ها از نمونه‌های باکیفیت آن خریداری کنید.
  • ضمنا اگر ارتودنسی انجام داده‌اید و با مسواک‌های معمولی نمی‌توانید دندان‌ها و براکت‌هایتان را خوب تمیز کنید، از دندانپزشک‌تان درمورد مسواک‌های برقی مخصوص ارتودنسی جویا شوید.
  • از آن جایی که مسواک برقی تاثیر زیادی در حذف پلاک دارد، ایجاد فشار بیش از حد روی لثه‌ها دیگر دغدغه نیست.
  • این مسواک الیاف بسیار نرمی دارد به همین دلیل می‌توانید از آن برای تمیز کردن لثه نیز استفاده کنید.