شکل 8 – ارسال پیامک از طریق پترن و الگو در افزونه آراد
جمعبندی
برای این کار کافی است همانند الگوریتمهای افزونه “پیامک ووکامرس” اقدام نمائید. قالب و الگوریتم کلی استفاده از وبسرویس خدماتی یا همان پترنهایی که توسط کارشناسان ملی پیامک تایید شده است، در افزونه ثبت نظر و امتیاز ووکامرس آراد به شکل زیر است:
@،yId@s،rtcode1;s،rtcode2;s،rtcode3;s،rtcode4##shared
به مثال زیر توجه نمائید:
احسان عزیز،
با ثبت نظر خود در مورد سفارشتان از اسنپ مارکت ما را در خدمت رس، بهتر یاری نمایید.
با سپاس
لینک:
snapp.market/feedback/l2g
افزونه ثبت نظر و امتیاز ووکامرس آراد را چطور دریافت کنم؟
شکل 7 – نمونه پترن و الگو برای ثبت نظر خودکار
قرارگیری پترن در افزونه آراد
اولاً یک پنل اس ام اس نیاز دارید تا با استفاده از وبسرویس پیامکی نظرات مشتریان خود را دریافت کنید و از انتقادات و پیشنهادات آنها برای بهبود خدمات و ارتقا کیفیت محصولات خود استفاده کنید. با انجام این کار علاوهبر بهبود سئو وبسایت و افزایش درآمد خود، باعث میشوید تا مشتریان جدید نیز با مطالعه نظراتی که توسط مشتریان قبلی که محصول را ،یداری کردهاند، به وبسایت شما اعتماد کنند.
شکل 4 – تنظیمات ارسال پیامک در افزونه ثبت نظر و امتیاز آراد
انتخاب ساعت ارسال پیامک، تعداد روز یا ایامی که پس از تکمیل سفارش باید پیامک برای مشتری ارسال گردد، انتخاب برگه دلخواه و دیگر مواردی مانند فعالسازی نظرات ثبت شده در افزونه بهجای نظرات قدیمی محصول، از جمله تنظیماتی هستند که بنا به سیاستهای نظرسنجی از مشتریان ،بوکار اینترنتی خود را میتو،د در شمارههای 3 تا 7 انجام دهید. (شکل 2)