دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اطلاعات کامل درباره دیجیتال مارکتینگ ایران تلنت

فرض کنیم که یک بروشور تهیه کرده اید و آن را در صندوق پست مردم انداخته اید. البته که این بروشور هم یکی از قالب‌های محتواست، اما از آن قالب‌های سنتی و آفلاین. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که اصلاً نمی‌توانید متوجه بشوید که چند نفر بروشور شما را خوانده‌اند و چند نفر آن را مستقیماً راهی سطل زباله کرده‌اند. ، که می‌توانیم از آنها به عنوان روش‌های درون‌گرا و برونگرا نیز یاد کنیم) تمایزی قائل نمی‌شود. بازاریابی دیجیتال فرصت‌های فوق العاده انعطاف پذیری برای رشد مداوم در اختیار مشاغل قرار می‌دهد – اما این شما هستید که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

علاوه بر این، تحقیقات کیوورد در شبکه های اجتماعی می تواند برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما در شبکه های اجتماعی مختلف نیز کمک کننده باشد. با اطمینان حاصل کردن از این که این موضوع همیشه به خاطرتان می ماند، شما تجربیات دیجیتالی ایجاد خواهید کرد که برای مخاطبان شما جواب داده و دائماً نتایجی که امیدوار به کسب آن ها هستید را کسب خواهد کرد. یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ به احتمال زیاد نیازمند جنبه های پرداختی و رایگان به صورت همزمان برای موثر عمل کردن است. است، به این معنی که خدمات یا محصولات خود را به کسب‌وکارهای دیگر ارائه می‌کنید، اقدامات بازاریابی دیجیتال شما باید حول محور تولید مشتری راغب آنلاین بچرخد و هدف نهایی‌تان این باشد که با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته شود. به همین دلیل، بازاریابی شما باید روی جذب و تبدیل باکیفیت‌ترین لیدها از طریق وب‌سایت و سایر کانال‌های دیجیتال تمرکز داشته باشد. از جمله این کانال‌ها می‌توان به وب‌سایت خود شرکت، شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، ایمیل، تبلیغات و وبلاگ شرکت اشاره کرد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

از این رو در آپدیت های بعدی این مقاله به نکات طلایی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال هم به صورت کامل تری اشاره می کنیم. وقتی خاطب به شما اعتماد نکند، نمی‌توانید رضایت آن‌ها را جلب کنید و فروش خود را افزایش دهید. محتوای حمایت شده، به سبب اطلاعات خوبی که به مخاطب می‌دهد، در راستای جلب اعتماد بیشتر آن‌ها تاثیرگذار است.

  • شبانه‌روزی و بی‌وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات به صورت به‌روز، باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پُر‌رنگ‌تر می‌شود.
  • این امر با استفاده از فناوری های دیجیتالی قابل اندازه گیری، هدفمند و تعاملی انجام می شود.
  • فراموش نکنید که اینفوگرافی‌ها مفهومی که می‌خواهید را بهتر منتقل می‌کنند.
  • این مورد برای اکثر کسب و کارها صادق است زیرا مصرف کنندگان زیادی هستند که برای یافتن محصولات و خدمات مورد نظر خود به اینترنت متکی هستند.
  • اگر هزینه کسب مشتری بیشتر از ارقام بالا برای هر مشتری باشد، ما ضرر خواهیم کرد.
  • پس بازاریابی مستقیم با ایمیل مارکتینگ و سیستم‌های ارتباط با مشتریان ارتباط دارد و به نوعی پیش نیاز آنهاست.

یکی از قدرتمندترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ جهان است که در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ایمیل توسط کاربرانش ارسال شده است. با استفاده از Mailchimp شما می‌توانید ۱۲۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ نفر در هر ماه به صورت رایگان ارسال کنید. همچنین این ابزار با قابلیت تقسیم‌بندی مخاطبان، اتوماسیون قوی، آمار و گزارش‌هایی که از دیده شدن و کلیک بر روی ایمیل موردنظر می‌دهد، به شما کمک می کند کمپین خود را تحلیل کنید و محتوای بهینه و جذاب‌تری برای ایمیل خود خلق کنید.

طراحی وب‌سایت اختصاصی ( Website Development )

طبیعتا مخاطبین هدف با توجه به کانال ارتباطی یا اهدافی که برای یک محصول یا کمپین خاص دارین میتونه متفاوت باشه. مثلا اکثر مخاطبین اینستاگرامتون جوان هستن و میم های بامزه و ویدیوهای کوتاه رو دست دارن. وقتی سطح تعامل مشتری‌ها زیاد میشه و به کاربران فعال شبکه اجتماعی یک برند تبدیل میشن، احساس تعلق بیشتری به اون برند دارن و در نتیجه وفاداری به برند رو افزایش میده. دیجیتال مارکتینگ امکان برقراری ارتباط با مشتری رو به صورت بی‌ درنگ فراهم می‌کنه. فرض کنین برای یکی از محصولاتتون یک بروشور طراحی کردین و اون رو برای مشتریانتون فرستادین.

برای فروش این محصول به مشاغل، باید روی این اصل تمرکز کنید که چگونه نرم‌افزار شما می‌تواند در پول و زمان مشتری احتمالی صرفه‌جویی کند و مشتری و کارمندان آن‌ها می‌توانند کارهای بیشتری را در مدت‌زمان مشابه انجام دهند. بازاریابی موتورهای جستجو (یا SEM) اغلب با SEO اشتباه گرفته می‌شود زیرا هر دو نام‌های بسیار مشابهی دارند. با استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید بک‌لینک‌های رقبای‌تان را پیدا کنید و به سمت خود جذب کنید. نوسانات و تغییراتی که رقبای‌تان در کیوردهای مختلف در نتایج گوگل داشته‌اند، را مشاهده کنید و تحلیل رقابتی کاملی انجام دهید. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که کدام استراتژی برای کسب‌و‌کارتان مناسب‌تر است؟ در پاسخ باید بگوییم که باید هدف شما به طور واضح از فرآیند بازاریابی‌تان مشخص باشد.

در این استراتژی که می‌توان آن را بازاریابی پورسانتی هم نامید، از واسطه‌هایی برای تبلیغات استفاده می‌شود و در ازای عملکرد آن واسطه هزینه یا پورسانت پرداخت خواهد شد. از مهم‌ترین محتواهایی که می‌توانید در این استراتژی استفاده کنید، می‌توان به تولید بلاگ پست، ویدیو و اینفوگرافیک اشاره کرد. بالا بردن ترافیک سایت از دو روش ترافیک ارگانیک و خریداری شده صورت می گیرد که ترافیک ارگانیک به دلیل حاصل شدن از روش کلاه سفید به عنوان یکی از بخش های موتورهای جست و جو تاثیرات طولانی مدت دارد اما ترافیک های خریداری شده کوتاه مدت می باشند.

آیا علاقه به آموزش دیجیتال مارکتینگ دارید؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ اطلاعات کامل درباره دیجیتال مارکتینگ ایران تلنت

انتخاب محتوای مناسب، تولید مستمر و انتشار در زمان‌های پربازده و استفاده از هشتگ‌ها روش‌هایی برای رشد در شبکه‌های اجتماعی بالاخص اینستاگرام شرکت دیجیتال مارکتینگ سی یو وب هستند. با استفاده از گوگل ادوردز و ابزارهای مشابه نه تنها ترافیک سایت شما بالا می‌رود بلکه مطمئن خواهید بود که هزینه‌ای که برای تبلیغات پرداخته‌اید، مثمر ثمر است. فقط توجه کنید که پیش از استفاده از PPC محتوای مناسب را تهیه کرده باشید تا مخاطبین از کلیک بر روی لینک پشیمان نشوند. درواقع درinbound مارکتینگسایت یا صفحه شما در نتایج جست و جوی مخاطب در موتورهای جستجو یا اپلیکیشن‌های مختلف نشان داده می‌شود. اگر بتوانید به ازای کلمات کلیدی مهم در صفحه اول گوگل باشید دو مزیت بسیار بزرگ نصیب‌تان خواهد شد.