نقد و بررسی گوشی شیائومی ۱۲ Pro توسط دیجیدو

خصوصا این که مشخصات سخت افزاری گوشی های سری A سامسونگ به نسبت نرم افزار آن ها ضعیف تر است و بیشتر مشکلات کاربران با این دستگاه ها در بخش سخت افزاری آن است. گوشی های سری A سامسونگ یک میان رده سطح بالا به حساب می آیند و بنظر می رسد این گوشی ها پاسخ سامسونگ به نیازمشتریان اقتصادی، بدون از دست دادن قدرت پردازندگی بالا و کیفیت ساخت مناسب بوده. این گوشیها، بهترین قابلیتها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم میآورند. این گوشی با حافظه 64 و 128 گیگابایتی در رنگ های مختلف عرضه می شود، با دو جای سیم کارت و 5000 میلیآمپر حجم باتری، این گوشی مناسب مصرف کنندگان به ویژه آن دسته از افرادی که اقتصادی می اندیشند طراحی شده است. یعنی برای افرادی طراحی شده که بودجه محدودی دارن اما گوشی معقولی میخوان . بازم بخوام خلاصه تر بگم ، سری A واسه کساییه که پول زیادی ندارن یا نمیخوان برای گوشی خیلی هزینه کنن ، ولی دوربین و باتری و نمایگشر خوب و مناسب میخوان .

گوشی ردمی نوت 8 پرو دارای دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسل است و یکی از بهترین محصولات از نظر عکسبرداری در محدوده قیمت 4 میلیون تومان نیز به شمار می رود. دوربین ها: 10 مگاپیکسل با 3 برابر اپتیکال، 50 مگاپیکسل عریض و 12 مگاپیکسل فوق عریض. البته گوشی هیچ استانداردی برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار ندارد و درحالیکه نمایشگر با گوریلاگلس ویکتوس محافظت میشود، پنل پشتی تنها گوریلاگلس ۵ ضعیفتر را دارد. با وجود اینکه نکته خاصی در مورد شاسی شیائومی ۱۲ وجود ندارد و اگر گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار برای شما اهمیت زیادی ندارد، طراحی آن کاملا قابل قبول است. اگر به سامسونگ گلکسی A32 و مشخصات فنی نسخه ۴ جی و ۵ جی آن نگاه کنید، متوجه میشوید که این یک سؤال اساسی است.

لوازم جانبی گوشی

اما اگر شما از آن دسته از کسانی هستید که به تمایزعلاقه دارند، جای شکی نیست که سری Z سامسونگ تفاوت فاحشی با تمامی تولیدات گوشی های جهان دارد و از هر نظر و در هر جا چشمگیر خواهد بود. در بخش بلوتوث نیز ارتباط نسخه 5.0 انتخاب شده که نسبت به نسخه 5.2 مدلهای بالاتر پسرفت داشته که دلیل این تصمیم سامسونگ، لااقل برای ما مشخص نیست. فارغ از تراشه مخصوص گوگل تنسور که برای عملیات هوش مصنوعی توسعه داده شده، در باقی موارد تراشههای کوالکام و سامسونگ، در مرتبه پایینتری از Exynos 2100 قرار میگیرند. هم اکنون و در انتهای سال 2021 سامسونگ پنج سری از موبایل های خود را معرفی کرده که با در نظر نگرفتن سری Note (که گفته می شود دیگر در سال 2022 تولید نمی شود و این احتمال نیز داده می شود که یکی از گوشی های سری اس به نوت تغییر نام پیدا کند)، چهار سری دیگر باقی خواهد ماند و این اطمینان وجود دارد که این چهار سری به تولیدات خود در سال آینده ادامه می دهند.

بررسی گوشی شیائومی

ببینید ، تو نگاه اول شاید خیلی از مشخصات سری A و سری M سامسونگ شبیه هم باشه و پیش خودتون بگید اینا که فرقی با هم ندارن اما وقتی توی مشخصات شون ریز بشید ، یه سری تفاوت های جزئی میبینید که شاید واسه بعضیا مهم باشه . بیشک این تلفن هوشمند میتواند یک زنگ خطر مهم برای گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE فونر سایت خرید لوازم جانبی باشد. ترتیب قیمتی و کیفیتی گوشی های سامسونگ از بالاترین سطح خود و با سری Z آغاز گشته و تا سریM که اقتصادی ترین سری گوشی هوشمند این برند است ادامه می یابد. از کار افتادن تاچ و گیر کردن آن هم از دیگر مشکلاتی است که در برخی از گوشی های سری A سامسونگ مانند گوشی A20 مشاهده شده است. مشکلات ال سی دی و تاچ گوشی های سری A سامسونگ از مهم ترین مواردی است که کاربران را به دردسر می اندازد.

گوشی های موجود در سری M گوشی هایی هستن که باتری و نمایشگر و دوربین معقولی دارن اما خب از سر و ته بقیه چیزا زده شده ، مثل طراحی و مواد اولیه و پشتیبانی نرم افزاری و آپدیت و این چیزا . شیائومی Redmi Note 8 اگرچه در بین دو نسخه موجود از این سری، مدل بدتری است. در مقابل، اگر مایل هستید بیش از ۴۰ میلیون تومان برای خرید گوشی هزینه کنید، گوشیهای پرچمدار سامسونگ با ویژگیهای خارقالعادهی خود در بازار موجود هستند. ولی اگر الویت شما خرید یک گوشی اقتصادی و باکیفیت است که برای کارهای روزمره مناسب باشد، گوشیهای سری M بهترین انتخاب هستند. این گوشی ها به صورت گسترده در سراسر جهان به فروش می رسند و تقاضای خرید آن ها به نسبت سایر مدل های سامسونگ به نسبت بالا بود. سامسونگ یکی از محبوب ترین برند های گوشی موبایل هوشمند و تبلت در دنیا می باشد که در سال های گذشته با ارائه ده ها مدل، حضور پررنگی در تمامی بخش های بازار مصرف کنندگان داشته است.

آیا Samsung Galaxy S23 Ultra میتواند تقریباً مشابه S22 Ultra باشد؟

سری S که پرچم دار سامسونگه ( قبلا در مورد گوشی پرچم دار توضیح دادم اگه دوست داشتید بخونید ) ، سری Z که اونم پرچم داره ولی گوشی های تاشو هستن ، سری نوت Note که اونم یه جورایی پرچم داره ولی با قلم نوری ارائه میشه و معمولا نمایشگرهای بزرگتری دارن ، سری A که یه پله زیر سری S هستن و به عنوان سری میان رده رو به بالا هستن ، سری M که میان رده تقریبا رو به پایین هستن .

تشخیص سوژه و جداسازی آن از پس زمینه به خوبی صورت نمی گیرد و بعضا قسمت هایی از خود سوژه نیز تار می شود. حسگر این مدل با یک تاچ، اثر انگشت شما را تشخیص نمیدهد. این مشکل در اکثر مدل های این سری خصوصا گوشی گلکسی A20 و گوشی گلکسی A10 و A10 S مشاهده شده است. به هر حال این مشکل می تواند هم ریشه نرم افزاری داشته باشد و هم ریشه سخت افزاری. یعنی هم مشتری راضیه هم سامسونگ . با توجه به امکانات و سطح کیفیت گوشی ها می توان گفت که تمامی تولیدات سامسونگ از استاندارد های خوبی پیروی می کنند. بدون شک از نظر جلب توجه و دیده شدن هیچ یک از گوشی های کنونی در بازار نمی توانند با گوشی های سری Z سامسونگ رقابت کنند. سری A سامسونگ سری میان رده رو به بالای گوشی های سامسونگ هستن .

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

گاهی هم مشکلات سخت افزاری تاچ و ال سی دی این دستگاه ها موجب بروز این مشکل می شود. اگر مشکل از مودم یا اختلالات سیگنالی و آنتن دهی خود شبکه ها نباشد، ممکن است در سیستم عامل یا سخت افزار این دستگاه ها ایرادی وجود داشته باشد که به دنبال آن دستگاه قادر به اتصال به وای فای یا داده همراه نیست. این حفره در صفحه نمایش پانچ هول بسیار بزرگ است چونکه سامسونگ دو دوربین جلو را در آن قرار داده است تا نسبت به دوربین تک لنزی گلکسی S10 و S10e عکس های سلفی پرتره بهتری بگیرد. در حال حاضر گوشی سامسونگ گلکسی A51 و A30S محبوب ترین میان رده های سامسونگ هستند. صفحه نمایش میتواند در حالت روشنایی خودکار به روشنایی بیشتری هم برسد و درجه این روشنایی تا 630nit خواهد رفت. مثلا تو بعضی مدل های سری A ، میزان روشنایی نمایشگر یه مقدار بیشتر از بعضی مدل های سری M هستش ( یا برعکس ) .

با اینکه استفاده از این استراتژی، سری گلکسی، سامسونگ را به یک ابر برند در زمینه ی گوشی های هوشمند تبدیل کرده، ولی این موضوع باعث سردرگمی خریداران نیز می شود. برای بررسی امروز گوشیای از سامسونگ را داریم که در حقیقت یکی دیگر از اعضای کلوپ گوشیهایی است که از شبکه پرسرعت 5G پشتیبانی میکند. تقریباً از هر 5 تلفن همراه فروخته شده در سراسر جهان، یکی متعلق به سامسونگ است. آیا Samsung Galaxy S23 Ultra میتواند تقریباً مشابه S22 Ultra باشد؟ سامسونگ گلکسی S20 Ultra دارای یک صفحه نمایش بزرگ، باتری با دوام، وضوح تصویر فوق العاده و دوربینهای با کیفیت است. اگر به خاطر رابط های کاربری قبلی سامسونگ از خرید S20 اجتناب می کنید، باید بگوییم که One UI 2.0 قابل اطمینان، سریع، شیک و سازگار پذیر است.

خرید گوشی سامسونگ