تاثیر ارسال پیامک به محض ورود به شهر بر رشد کسب‌وکارها

در‌صورتی‌که به‌دنبال بهره‌گیری از مزایای بازاریابی درونگرا هستید، ارسال پیامک به این روش برای ایجاد ارتباط و کنش از سمت مخاطب مفید خواهد بود. در واقع با استفاده از این سرویس این مشتریان هستند که به سمت خدمات، محصولات و برند شما می‌آیند.

براساس گزارش GSMA در حال حاضر بیش از 5 میلیارد و 200 میلیون نفر در دنیا یک تلفن همراه دارند؛ همچنین 95 درصد پیامک‌های تبلیغاتی مطالعه می‌شوند. این آمار نشان‌دهنده این است که برای تبلیغات و جذب مشتریان جدید باید به‌دنبال تکنولوژی‌های نوین و روش‌های هدفمند به جای استفاده از روش‌های سنتی باشید. یکی از امتیازات استفاده از پنل پیامکی که منجر‌به جذب مشتریان جدید و کاهش هزینه‌ها می‌شود، امکان ارسال پیامک به‌صورت هدفمند است. یکی از راه‌های ارسال پیامک هدفمند استفاده از سرویس ارسال پیامک به محض ورود به شهر است. در این مقاله شما را با این سرویس و امکانات آن آشنا می‌کنیم. برای اطلاع از اینکه آیا استفاده این سرویس برای ،ب‌وکارتان مفید خواهد بود، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پیامک زنده چیست؟ آشنایی با قابلیت ارسال پیامک به محض ورود به شهر

سرویس مبتنی بر موقعیت مک، دکل LBS فراز اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا به محض ورود مخاطبان به شهر برای آن‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. برای اطلاع از نحوه استفاده از خدمات این دکل و ارسال پیامک فوری به مخاطبان می‌تو،د با کارشناسان فراز اس ام اس در ارتباط باشید.


منبع: https://farazsms.com/send-sms-by-entering-a-geographical-area/

در این مقاله با کاربرد و مزایای ارسال پیامک به محض ورود به شهر آشنا شدیم. همچنین به این نکته اشاره کردیم استفاده از امکانات این سرویس برای چه ،ب‌وکارهایی مفید است. ارسال پیامک زنده و ارائه محتوا و خدمات مرتبط باعث بهبود تجربه مشتریان می‌شود. همچنین با استفاده از این سرویس می‌تو،د درک درستی از الگوی رفتاری مشتریان داشته باشید. به‌،وان‌مثال می‌تو،د آمار دقیقی از تعداد بازدیدکنندگان و زمان بازدید آن‌ها دریافت کنید.

یکی از حوزه‌هایی که استفاده از سرویس پیامک زنده برای آن‌ها کاربرد بهینه و موثری دارد، ،ب‌وکارهای فعال در حوزه گردشگری همچون هتل‌ها و مراکز تفریحی هستند. به‌،وان مثال بسیاری از گردشگر، که به یک شهر جدید وارد می‌شوند به‌دنبال محلی برای اسکان یا مراکز برای تفریح و گذران اوقات فراغت هستند. با استفاده از این سرویس پنل پیامکی می‌تو،د به محض ورود افراد به شهر برایشان پیامک ارسال کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید. برای جذب مخاطبان می‌تو،د از پیام‌های حاوی لینک سایت هتل برای رزرو اتاق یا دریافت کد تخفیف برای بازدید از مرکز تفریحی با درج آدرس و شماره تماس استفاده کنید.

انجام تبلیغات هدفمند با ارسال پیامک به محض ورود به شهر

ارسال پیامک به محض ورود به شهر با استفاده از دکل LBS و BTS


بررسی کاربردها و مزایای ارسال پیامک به محض ورود به شهر
راهنمای مطالعه

اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی در‌خصوص تعرفه پیامک انبوه داشته باشید، با کارشناسان فراز اس ام اس می‌تو،د ارتباط برقرار کنید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای ترغیب مخاطبان از کد تخفیف یا ارسال یک پیشنهاد ویژه استفاده کنید. همچنین درج اطلاعات تماس و آدرس دقیق فروشگاه در پیام را فراموش نکنید.

مزایای ارسال پیامک به محض ورود به شهر برای رشد ،ب‌وکارها

از طریق دکل LBS می‌توان برای افرادی که به منطقه مورد‌نظرتان وارد می‌شوند پیامک ارسال کنید. این خدمات توسط شرکت همراه اول عرضه می‌شود. با استفاده از دکل LBS می‌تو،د در ،ری از ث،ه به محض ورود افراد به شهر یا یک محدوده جغرافیایی خاص به‌صورت انبوه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. یکی از ویژگی‌های مهم ارسال پیامک از طریق دکل LBS، ارسال بدون تاخیر پیام است.

ارسال پیامک زنده برای مخاطب، که خط ایرانسل دارند از طریق دکل BTS انجام می‌شود. البته توجه داشته باشید که آپدیت شماره‌های دکل BTS معمولا برای ده روز قبل است. در واقع پیامک‌های زنده از طریق دکل BTS برای مش،ین ایرانسل که در 2 هفته اخیر از دکل مخابراتی آن منطقه سرویس گرفته‌اند، ارسال می‌شود؛ بنابراین ارسال پیامک به محض ورود به شهر خدمتی است که از طریق دکل LBS صورت می‌گیرد.

تبلیغات زود بازده با ارسال پیامک به مخاطبان به محض ورود به شهر

اگر یک مکان فیزیکی برای ،ب‌وکارتان دارید و عرضه کننده خدمات و محصولات خاصی هستید، ارسال پیامک به افرادی که در یک محدوده جغرافیایی خاص قرار دارند برای شما مفید خواهد بود. به‌،وان‌ مثال به‌دلیل ناآشنا بودن افراد با امکانات و خدمات رفاهی شهری که به آن سفر کرده‌اند، استفاده از سرویس ارسال پیامک به محض ورود به شهر یک کمک بزرگ برای آن‌ها محسوب می‌شود. در تعریف بازاریابی به زبان ساده دقت به همین موضوعات ریز همچون تعیین بازار هدف و اه، بازاریابی نقش مهمی در افزایش فروش دارد. در ادامه به چند نمونه از این ،ب‌وکارها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد ارسال پیامک به محض ورود به شهر برای فعالان حوزه گردشگری

به‌طورکلی استفاده از سرویس پیامک زنده و ارسال پیام تبلیغاتی برای افراد به محض ورود به شهر یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ است که به‌دلیل هدفمند بودن یک روش مطمئن و زود بازده برای ،ب‌وکارها محسوب می‌شود.

دو نمونه از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که افراد در سفر انجام می‌دهند تفریح و ،ید است؛ بنابراین صاحبان فروشگاه‌ها یکی دیگر از گروه‌هایی هستند که استفاده از سرویس پیامک زنده یا ارسال پیامک به محض ورود به شهر برای آن‌ها مزایا و اهمیت ویژه‌ای دارد. با استفاده از این سرویس به محض ورود افراد به شهر می‌تو،د پیامک‌های تبلیغاتی و هیجان‌انگیز برای جذب و مراجعه آن‌ها به فروشگاهتان ارسال کنید.

مزیت ارسال پیامک به محض ورود به شهر برای فعالان حوزه گردشگری

جذب مشتریان به فروشگاه‌ها با خدمات ارسال پیامک به محض ورود به شهر

منظور از پیامک زنده، پیامی است که بر‌اساس موقعیت مک، برای افراد ارسال می‌شود. با استفاده از این سرویس می‌توان به محض ورود مخاطبان به یک شهر یا محدوده جغرافیایی خاص پیامک ارسال کرد. یکی از قابلیت‌های کاربردی سامانه پیامکی امکان ارسال پیامک به محض ورود به شهر با استفاده از سرویس پیامک زنده است. استفاده از این خدمات پنل پیامکی برای ،ب‌وکارهایی همچون مغازه‌های یک پاساژ که به حضور در محل نیاز دارند، بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از سرویس پیامک زنده یا ارسال پیام به محض ورود به شهر برای ،ب‌وکارها مزایای ویژه و متعددی همچون افزایش رضایت کاربران، اثربخشی بیشتر و کاهش هزینه تبلیغات دارد.

  • افزایش رضایت کاربران: در‌صورتی‌که ،ب‌وکارهای درستی از این سرویس استفاده کنند با ارسال پیامک به محض ورود افراد به شهر و هدف قرار دادن نیازهای آن‌ها سطح رضایت کاربران نیز افزایش می‌یابد.
  • اثربخشی بیشتر: ارسال پیامک زنده در دسته تبلیغات هدفمند قرار می‌گیرد. در نتیجه اثربخشی آن بیشتر خواهد بود.
  • کاهش هزینه تبلیغات: با ارسال تبلیغات هدفمند، برای گروه خاصی از افراد و ،،‌که به خدمات شما نیاز دارند پیامک فرستاده می‌شوند. در نتیجه هزینه تبلیغات نیز کاهش می‌یابد.

ارسال پیامک به محض ورود به شهر از طریق پنل اس ام اس

ارسال پیامک به محض ورود به شهر برای چه ،ب‌وکارهایی مفید است؟