اجرای سقف کاذب کناف برای نصب و اجرای سقف کاذب کناف در انواع مدل ها می توانید با شرکت مدرن دیزاین همراه باشید تا بهترین نمونه کارها همراه قیمت را مشاهده .

در زمان اجرای سقف کاذب کناف، توجه به روند طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد و اجازه می‌ دهد تا نتیجه نهایی کار باب میل شما باشد. از سوی دیگر افراد با سلایق مختلف سراغ روش‌ های مختلف طراحی می‌ روند. به همین دلیل آشنایی با این موارد می‌ تواند تاثیرات مثبتی روی انتخاب نهایی مشتریان داشته باشد.

تولید و فروش مستقیم محصولات سقف کاذب :

اجرای سقف کاذب کناف برای نصب و اجرای سقف کاذب کناف در انواع مدل ها می توانید با شرکت مدرن دیزاین همراه باشید تا بهترین نمونه کارها همراه قیمت را مشاهده .

به دلیل انجام کارهای پخت و پز در فضای آشپزخانه بهتر است برای اجرای سقف كاذب آن از مصالحی استفاده گردد که قابلیت شست و شو داشته باشند. از این رو اجرای سقف کاذب آشپزخانه با PVC یکی از انواع محبوب اجرای این نوع سقف می باشد. در واقع بیشترین اجرای سقف کاذب PVC در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی قیمت سقف کاذب می باشد. اجرای کناف در سقف آشپزخانه و به کار بردن نورپردازی آشکار و مخفی در آن باعث زیبایی بیشتر فضای آشپزخانه میشود. البته توجه داشته باشید که رنگ و طرح کناف سقف آشپزخانه با سبک طراحی داخلی آشپزخانه تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. جهت طراحی و اجرای سقف کاذب کناف با بهترین کناف کار تهران ارتباط برقرار کنید.

  • بخش اول ساخت شبکه‌ای فلزی که به سقف متصل می‌شود و در واقع بخش زبربن کار است.
  • با استفاده از این سقف ها می‌توانید زیر سقف های شیروانی استفاده کنید که هزینه های شما را بسیار پایین می آورد.
  • از همین رو در مجتمع‌ های تجاری و شرکت‌ های مختلف کاربرد زیادی دارند.
  • در صورت نیاز به دریچه بازدید کناف (کی پلاس پارس)، خروجی های تهویه و چراغ های توکار باید پیش بینی های لازم برای حفظ استحکام سقف کاذب در نظر گرفته شود.
  • همچنین تنوع رنگ و مصالح آن به شما اجازه می دهد که حق انتخاب بسیاری از این بابت داشته باشید .
این سقف دکوراتیو و تزئینی به دلیل استفاده ی زیاد از سازه ها و ورق مشبک فلزی که از جنس گالوانیزه می باشد، وزن بسیار زیادی دارد اما با این حال یک نوع سقف دکوراتیو و تزئینی رایج به شمار می آید. در این بخش به چند مورد از این عوامل مهم اشاره می کنیم تا بتوانید ساختار سقف کاذب مورد نیاز خود را بشناسید و در انتخاب آن به راحتی تصمیم گیری کنید. موارد زیر درباره ی تفاوت ها و ویژگی های سقف کاذب است که عواملی مهم برای انتخاب سقف دکوراتیو مورد نظر به شمار می آید. در صورت آسیب دیدگی تایل های سقفی موجود در سقف دکوراتیو مشبک این امکان وجود دارد که با تعویض تایل این آسیب دیدگی را ترمیم و برطرف نمود.

ارزانترین و بهترین سقف کاذب یا best ceiling

و انعطاف پذیری خود به سازه های ساختمانی داده است که هر روزه این تنوع بیشتر می شود. با توجه به اطلاعات وسیعی که در اختیارشان قرار خواهیم داد، نزد تیم ما بازگرداند. توضیح داده شد، از طریق ارتباط شبکه های اجتماعی یا تلفن های تماس امکانپذیر است. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا تفاوت اجراهای با کیفیت های مختلف را ملاحظه بفرمایید. • اگر یک لامپ کامل فلورسنت پشت پانل نصب می‌کنید، نیازی به سوراخ کردن پانل ندارید ولی باید از پانل پلاستیکی یا شیشه ای مخصوص در آن نقطه استفاده کنید. یکی از رانر‌های اصلی خود را به سمت بالا نگه دارید تا انتهای آن بر روی نبشی‌های دیوار بماند.

اجرای سقف کاذب ساده

با وجود این، اجرای این نوع سقف ها همیشه چالشی بوده پیش روی مجری و کارفرما. در این مقاله می‌خوام نحوه اجرای سقف کاذب و انواع مختلف اون رو توضیح بدم. پس اگر میخواهی بدونی این سقف ها چطور اجرا میشن با من همراه باش.