آموزش ارسال عکس با پیامک و فعالسازی MMS

برای ارسال ع، و محتواهای چند رسانه‌ای باید از قابلیتی به نام MMS استفاده کنید. بیاید با این مفهوم بیشتر آشنا شویم.

راستی اگر شما یک ،ب‌و‌کار دارید و می‌خواهید برای مشتریان خود پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت ملی پیامک سر بزنید و پنل‌های پیامکی ما را مشاهده کنید. این پنل‌ها روش‌های ویژه‌ای برای ارسال پیامک پیش روی قرار می‌دهند.

MMS چیست؟

در ارسال چند رسانه‌ای، بر خلاف ارسال متنی، شما بدون محدودیت کاراکتر می‌تو،د محتوا ارسال کنید. اما باید توجه کنید نباید حجم کل اس ام اس شما از 300 کیلوبایت بیشتر باشد.

امروزه با وجود پیشرفت‌ گوشی‌های هوشمند، قابلیت ام ام اس به صورت پیشفرص در آن‌ها قرار دارد. ممکن است سرویس پیام چند رسانه‌ای شما به هر دلیلی متوقف شده باشد و یا نتو،د با آن ع، و محتوای تصویری ارسال کنید. برای اینکه بتو،د به کمک پیامک ع،‌ها و تصاویر خود را ارسال کنید باید در ابتدا سرویس MMS خود را راه‌اندازی کنید. در ادامه روش‌های فعالسازی ام ام اس را در اپراتورهای مختلف توضیح خواهید داد.

فعال‌سازی MMS برای سیمکارت‌های همراه اول

ممکن است بخواهید برای ،ی تصویری ارسال کنید ولی اینترنت شما قطع باشد و یا کلا در منطقه‌ای باشید که هیچ اینترنتی پاسخگو نیست. در این زمان فقط می‌تو،د برای برقراری ارتباط تماس بگیرید و یا پیامک ارسال کنید. حال فکر کنید مجبورید یک ع، فوری برای همکار خود بفرستید. در این شرایط باید چه کرد؟

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد و با نحوه ارسال ع، با پیامک آشنا شده باشید. برای ارتباط  با ما و درخواست مشاوره از بخش پشتیب،، تیکت ارسال کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.




عموما وقتی تنظیمات اینترنت برای شما ارسال می‌شود، تنظیمات MMS نیز به صورت خودکار برای سیمکارت همراه اول شما فعال خواهد شد. اما اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاده بود، IMEI را به کد دستوری ۸۰۰۸ ارسال کنید. تنظیمات برای گوش شما ارسال می‌شوند و می‌تو،د قابلیت پیام  چند رسانه‌ای خود را فعال کنید.

فعال‌سازی MMS برای سیمکارت‌های ایرانسل

در سیمکارت‌های ایرانسل نیز تنظیمات به صورت خودکار برای شما فعال می‌شوند. در غیر این صورت شماره #۱*۴*۵۵۵* را بگیرید تا تنظیمات برای شما ارسال شوند و آن را نصب کنید. بعد از این می‌تو،د از قابلیت ارسال ع، با پیامک استفاده کنید.

چند نکته مهم برای ارسال ع، با پیامک

باید خیلی سریع یک ع، برای همکارم بفرستم. ولی به اینترنت دسترسی ندارم و خیلی کلافه‌ام.
احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید برای دوستان و اطرافیان خود ع، و یا فایل صوتی بفرستید ولی به اینترنت دسترسی نداشته باشید. یکی از کارهایی که در این زمان می‌توان انجام داد ارسال ع، با پیامک است. چطور باید ع، و محتواهای چند رسانه‌ای را در پیامک ارسال کرد؟

ارسال ع، با پیامک چطور انجام می‌شود؟قطعی اینترنت برای ارسال ع،

فرمت ارسال ع، از پیامکبنابراین ع،‌هایی که کیفیت بالایی دارند ارسال نخواهند شد. پس لازم است کمی از حجم آن‌ها کم کنید. زم، که ع،ی را در پیامک می‌فرستید، خود گوشی از کیفت آن کم کرده و سپس آن را ارسال می‌کند. اگر دقت کنید برنامه‌هایی مانند تلگرام، واتس اپ و… نیز کیفیت محتوای تصویری شما را کم می‌کنند.

هزینه ارسال ع، با پیامک

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-p،to-by-mms/

هزینه ارسالهزینه ارسال ع، با پیامک در واقع چند برابر ارسال متن است. زیرا یک پیام چند رسانه‌ای از چند پیام متنی تشکیل شده است. به همین دلیل هزینه ارسال آن نیز بیشتر خواهد بود. پس اگر قصد دارید چندین ع، را در پیامک ارسال کنید، توجه داشته باشید که قرار است هزینه بیشتری هم پراخت کنید.

زمان ارسال ع، با پیامک

حالا که MMS روی گوشی شما فعال شد، باید به چند نکته مهم درباره این نوع ارسال توجه کنیم تا بتو،م به درستی از آن استفاده کنیم.

فرمت ارسال ع، با اس ام اس

آموزش ارسال ع، با پیامک و فعالسازی MMS

ام ام اس مخفف Multimedia Messaging Service است. از این قابلیت برای ارسال پیام‌های چند رسانه‌ای مانند ع،، ویدئو، گیف و… استفاده می‌شود. در اصل شما برای ارسال پیامک‌های متنی خود می‌تو،د از SMS و برای پیامک‌های تصویری خود از MMS استفاده کنید.

برای ارسال ع، با پیامک چه کنیم؟ارسال ع، از طریق پیامک

زمان ارسالهمانطور که گفتیم یک پیام چند رسانه‌ای در واقع از چندین پیام متنی ساخته شده است. پس این نوع ارسال حجم بیشتری هم نسبت به پیام متنی خواهد داشت و در نتیجه زمان ارسال آن نیز کمی بیشتر از حد معمول ارسال پیامک متنی است.

مشاوره تلفنی رایگان ملی پیامک