نحوه اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی + معرفی راهکارها

تعداد کاراکتر مجاز در یک پیامک، ۷۰ عدد است؛ شما باید پیام خود را طبق این استاندارد برای مخاطب ارسال کنید. اگر متن پیام طول، باشد، مطمئن باشید بسیاری از افراد آن را نخوانده پاک خواهند کرد. یک پیامک طول، بدون لینک یا دعوت به اقدام من، (Call to Action) برای مخاطب هیچ جذابیتی نداشته و فقط از بین رفتن سرمایه شما را در پی دارد. برای جذب مشتریان بیشتر، متن پیام را تا حد امکان کوتاه و واضح نگه دارید؛ همچنین در صورت امکان، از ارسال لینک کوتاه برای ترغیب مخاطب به انجام عمل دلخواه خود غافل نشوید.

۳.  پیامک را برای مخاطب شخصی‌سازی کنید

در این مقاله درباره راه‌اندازی کمپین تبلیغات پیامکی و نکات مهم برای موفقیت آن صحبت کردیم. به کمک یک پنل پیامکی مجهز به امکانات روز دنیا، می‌تو،د موفقیت کمپین خود را تضمین کنید. برای تهیه پنل پیامکی فراز اس ام اس می‌تو،د درخواست خود را در سایت ثبت کنید با با شماره ۰۲۱۶۴۸۵۳ تماس بگیرید. اگر تجربه راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی با پیامک را دارید، تجربیات ارزشمند خود را در این باره با ما و خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.


منبع: https://farazsms.com/sms-advertising-campaign/

برای اجرای کمپین تبلیغات پیامکی، پیش از هر چیز به یک پنل اس ام اس معتبر نیاز دارید. در انتخاب پنل پیامکی باید دقت لازم را به ،ج دهید تا بتو،د از همه امکانات موجود در این روش بازاریابی استفاده کنید. امروزه فقط ارسال یک متن تبلیغاتی ساده، به هدف شما از راه‌اندازی کمپین پیامک تبلیغاتی کمکی نمی‌کند؛ بنابراین باید کمی خلاقیت داشته باشید. باتوجه‌به امکاناتی که یک پنل تبلیغاتی معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌تو،د با ارسال فایل‌های تصویری و صوتی، ارتباط مؤثرتری با مخاطبان خود برقرار کنید. هر چقدر در ارسال پیامک ایده‌های جذاب‌تری را پیاده کنید، در جذب مخاطب هدف و تبدیل آن‌ها به مشتری دائم موفق‌تر خواهید بود. در ادامه به راهکارهایی برای داشتن یک کمپین پیامکی موفق اشاره می‌کنیم.

،ید پنل پیامکی برای راه‌اندازی کمپین تبلیغات از طریق پیامک

راهکارهایی برای افزایش شانس موفقیت تبلیغات از طریق پیامک

رعایت ، همین نکات ساده می‌تواند تاثیر تبلیغات پیامکی را به‌طور چشمگیری افزایش دهید. تبلیغات از طریق پیامک یکی از مؤثرترین روش‌ها برای جلب اعتماد مشتریان سابق و تبدیل مخاطبین به مشتری جدید است.



تأثیر تبلیغات پیامکی بر رشد ،ب‌وکارها

هیچ چیز به اندازه دیدن نام کوچک در متن یک پیامک نمی‌تواند توجه فرد را به خود جلب کند! از این ایده غافل نشوید و با شخصی‌سازی متن پیام، مخاطبان بیشتری جذب کنید. مخاطب قرار دادن مشتری با نام کوچک همراه با ارسال کد تخفیف ،ید محصولات آرایشی، یک ایده تبلیغ لوازم آرایشی بسیار جذاب محسوب می‌شود. ،ب‌وکارهای مختلف می‌توانند متن، با فعالیت خود از این ایده استفاده کنند.

۴. در استفاده از پنل پیامکی از من،ت‌ها غافل نشوید

افزایش تاثیر تبلیغات پیامکی با ثبت بازخورد مخاطبین

استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس برای موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی

انتخاب لحن پیامک به نوع ،ب‌وکار و مخاطب‌های آن بستگی دارد. اگر پیش از ارسال پیامک، مخاطب ،ب‌وکار خود را به‌خوبی نشناخته باشید، احتمال ش،ت کمپین تبلیغات پیامکی بسیار بالا می‌رود. امروزه بسیاری از افراد لحن صمیمانه را ترجیح می‌دهند؛ بنابراین با شناخت مخاطب، علایق او و باتوجه‌به رده سنی، برای نوشتن متن پیامک، لحن من،ی را انتخاب کنید. به‌،وان مثال لحن پیام ارسالی در دریافت قبض برق از طریق پیامک با متن پیام حاوی کد تخفیف ،ید از فروشگاه موردعلاقه بسیار متفاوت است.

یکی دیگر از نکات مهم برای موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی، در نظر گرفتن زمان ارسال پیامک است. هیچ ، دوست ندارد ساعت ۷ صبح روز شنبه با یک پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شود! روزهای تعطیل یا زمان‌هایی که ا،ر افراد در اوقات فراغت به سر می‌برند، بهترین زمان برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. روز چهارشنبه به بعد با نزدیک شدن به تعطیلات آ، هفته، می‌تو،د بیشترین بازخورد را از کمپین تبلیغاتی خود بگیرید؛ البته انتخاب بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی به نوع ،ب‌وکار بستگی دارد. همه از دریافت یک تخفیف هیجان‌انگیز از فروشگاه موردعلاقه خود در شروع هفته بسیار خوشحال خواهند شد!

۷. بازخورد مخاطبین را ارزیابی کنید

پیامک تبریک من،ت‌هایی مانند: تولد، جشن‌های ملی و روزهای عید، همراه با یک پیشنهاد شگفت‌انگیز برای مشتریان بسیار تأثیرگذار است. به کمک پنل پیامکی می‌تو،د به‌صورت خودکار برای ارسال پیامک در من،ت‌های خاص اقدام کنید.

۵. برای افزایش تاثیر تبلیغات پیامکی، حس خاص بودن را به مخاطب انتقال دهید

سال‌ها است که ،ب‌وکارها از روش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغ فعالیت خود استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال، راه‌اندازی کمپین تبلیغات پیامکی است. امروزه افراد بیشتر وقت خود را با گوشی‌های موبایل می‌گذارند؛ بنابراین ،ب‌وکارهای کوچک و بزرگ با استفاده از این روش می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان، توجه بسیاری از مخاطبان هدف را جلب کنند. در این مقاله نحوه اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی و راهکارهای آن را بررسی می‌کنیم. اگر قصد دارید ،ب‌وکار خود را با کمپین‌های پیامکی ارتقا ببخشید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

اولین قدم در اجرای کمپین تبلیغات پیامکی موفق

پیامک‌های ارسالی از سازمان‌ها و اداره‌های ،تی، معمولاً لحنی رسمی دارد؛ ولی پیام‌هایی که از طرف یک فروشگاه ارسال می‌شود باید لحنی جذاب، دوستانه و سرگرم‌کننده داشته باشد. با انتخاب لحن من، می‌تو،د امیدوار باشید که مخاطب بعد از دریافت پیامک ارسالی شما، اقدام موردنظرتان را انجام خواهد داد.

۲. متن پیام را تا حد امکان کوتاه نگه دارید

نکته مهمی که بعد از ،ید پنل پیامک تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، جذاب بودن محتوای ارسالی برای مخاطبان است. اگر مخاطب پیام تبلیغاتی شما را به‌،وان مزاحمت تلقی کند، نه‌تنها به مشتری شما تبدیل نمی‌شود، بلکه تا مدت‌ها از دیدن اسم برند یا ،ب‌وکار شما احساس بدی خواهد داشت. در ادامه نکاتی را بررسی می‌کنیم که رعایت ، آن‌ها به موفقیت کمپین تبلیغات پیامکی کمک شای، خواهد کرد:

۱. با شناخت مخاطب لحن من، پیامک را تعیین کنید

این که مخاطب احساس کند بخشی از یک ،ب‌وکار خاص محسوب می‌شود، در موفقیت کمپین تبلیغاتی بسیار مؤثر خواهد بود. برای این هدف باید به کمک متن پیامک، احساس هیجان، فوریت و ترس از دست دادن (FOMO) را در مخاطب ایجاد کنید. استفاده از عباراتی مانند: موجودی محدود، ۳ روز تا پایان جشنواره پاییزی، کد تخفیف برای ۵ نفری که عضو سایت می‌شوند و مواردی از این قبیل در متن پیامک، این حس را به مخاطب القا می‌کند که در صورت انجام ندادن اقدام من،، چیز مهمی را از دست می‌دهد. این نکته برای افزایش نرخ کلیک وبسایت (CTR) و فروش بیشتر بسیار مؤثر است. نمونه پیامک ایران خودرو برای اعلام پیشنهادات جذاب در نمایشگاه‌های این مجموعه، مثال من،ی برای این مورد محسوب می‌شود.

۶. زمان‌بندی ارسال پیامک را در نظر بگیرید

برای گرفتن بهترین نتیجه از یک کمپین تبلیغاتی پیامکی، باید بازخورد مخاطب را به‌طور منظم مورد ارزیابی قرار دهید. گاهی اوقات یک کمپین نتیجه مثبتی را به همراه ندارد و به‌سرعت باید در استراتژی خود تغییر ایجاد کنید. در ا،ر مواقع با ایجاد تغییر کوچک در متن پیامک یا لینک‌های ارسالی، می‌تو،د بازخورد بسیار خوبی از مخاطبان بگیرید و درآمد مجموعه را از این طریق افزایش دهید.