قیمت فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 کاشان فرش هانی-فرش شادرخ

قیمت فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 کاشان فرش هانی-فرش شادرخ

در قسمت های فرو رفته اینفرش های زیبا، الیاف هایبالک آکریلیک و در قسمت های برجسته و غیر مسطح، الیاف آکریلیک هیت ست شده به کار رفته است. کاربرد این بافته های ظریف برای پذیرایی وفرش برای جهیزیه عروساست. ضخامت آن ها کمتر از 700 شانه ساده است و توصیه می شود که در مکان های پررفت و آمد از این فرش های ماشینی استفاده نشود. اما به صورت کلی اگر به دنبال فرشی با قیمتی اقتصادی و با ماندگاری بالا هستید این فرش می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد. قیمت فرش 1000 شانه نسبت به زیبایی ظاهری و کیفیت بسیار بالایی که دارد بسیار عالی و مقرون به صرفه است. از طرف دیگر طرح فرش و نقشه فرش هفتصد شانه نیز تنوع بسیار بالایی دارد.

قیمت فرش 700 شانه

فرش ماشینی کاشان طرح و مدل زیبای هیوا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ تمام اکرلیک درجه یک از کلکسیون کهربا ، قیمت مناسب و تولید ، ارسال رایگان به سراسر کشور. کارخانه فرش کاشان با سابقه ای بالغ بر 20 سال در تولید فرش های ماشینی با کیفت و ارزان یکی از مطرح ترین برند های موجود در بازار فرش می باشد که انواع فرش ماشینی 700 شانه 12 متری با کیفیت بالا را تولید می کند. یکی از بارزترین مشخصه های فرش طرح کاشان استفاده از دستگاه های HPC برای تولید این فرش ها در دو تعداد رنگ 8 و 10 می باشد. فرش های ماشینی 700 شانه درجه یک کاشان با نخ های مختلف و شانه تراکم های متفاوتی بافته می‌شوند. از فرش 700 شانه واقعی کمتر است و از این دسته از کف پوش ها برای مکان هایی استفاده می‌شود که جنبه تزیینی و زیبایی بافته در خور توجه نیست و نقش فرش به عنوان کف پوش است.

فرش کاشان طرح کشمیر

فرش ۷۰۰ شانه واقعی دارای تراکم عرضی (شانه فرش) ۷۰۰ گره و تراکم طولی (تراکم فرش) ۲۱۰۰ تا ۳۰۰۰ گره هستند که معروفترین آن تراکم ۲۵۵۰ قیمت فرش ۷۰۰ شانه دستباف گونه هست. در بیان فرق بین فرش 700 شانه با 1000 شانه می‌توان به ظرافت، زیبایی، ریز نقشی و ضخامت کم 1000 شانه ها اشاره کرد و افرادی که به دنبال قالی های بسان قالی های دستباف هستند به سراغ این بافته ها می‌روند. تراکم طولی فرش ماشینی 700 شانه، بین 1500 تا 3000 است ولی تراکم طولی 1000 شانه ها 3000 است که با الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می شوند در صورتی که هفتصد شانه ها با الیاف آکریلیک، پلی استر، پلی پروپیلن، بی سی اف یا ورژن نیز بافته می‌شوند.

ظرافت و زیبایی اینفرش های 700 شانه دستباف گونهو کیفیت آن ها بسیار بالاتر از 700 شانه های دیگر می باشد و با دستگاه های پیشرفته HCIx2 بافته می شوند. توجه نمایید که ضخامت فرش ارتباط معکوسی با شانه و تراکم فرش دارد، به این صورت که هر چه شانه فرش بالاتر رود ضخامت کمتر میشود. با استفاده از کامپیوتر، طرح و نقش فرش 700 شانه واقعی را به طرحی تبدیل می‌کنند که دارای تعداد گره کمتر بوده و قابلیت بافت با دستگاه 500 شانه را پیدا می‌کند. این نوع فرش 700 شانه با کمک دستگاه فرش ماشینی 500 شانه که روی آن تغییراتی اعمال شده تا مناسب برای بافت 700 باشد؛ بافته شده است.

هدف اصلی این شرکت تولیدی فرش، جلب رضایت مشتریان عزیز است، تا از کیفیت راضی باشند و توانسته باشند فرش های درجه یک کاشان را با قیمت عمده و تولیدی در طرح ها و نگاره های زیبا خریداری کنند. رمز موفقیت کارخانه فرش ساویز بافت، استفاده از دانش متخصصان مجرب، کارمندان متعهد و دلسوز، طراحان خوش ذوق و خوش سلیقه، استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و بهترین الیاف بافت است. فرش 700 شانه یکی از شاخه های پر فروش در گروه تجاری فرش کاشان است. این محصول به دلیل قیمت مناسب و طرح های متنوع و جذاب توانسته در بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کند.

البته جنس نخ فرش نیز یکی دیگر از فاکتورهای موثر در قیمت فرش 700 شانه است. برای مثال نخ اکریلیک بهترین نخ موجود در بازار است و فرش های هفتصد شانه اکریلیک نسبت به فرش های 1200 شانه اکریلیک ارزانتر هستند ولی کیفیت آنها کاملا مطلوب است. پرفروشترین فرش های ۷۰۰ شانه کاشان رو میتوانید در گالری زیر ببینید این طرح ها از مدل های پرفروش و پرطرفدار فرش ۷۰۰ شانه کاشان هست.

خریداری که یک فرش خوب را با ضخامت بالا میسنجید به یکباره با فرشی لطیف و نرم برخورد کرد انتخاب بین فرش ضخیم و فرش نرم و زیبا در ابتدا بسیار دشوار بود که با اشنایی فروشنده های فرش با برتری فرش ۷۰۰ شانه کم کم این محصول طرفداران زیادی را با خود همراه کرد. به جز طرح های سنتی، فرش های هفتصد شانه در طرح های فانتزی و مدرن نیز تنوع بسیار بالایی دارد. رنگ بندی مدرن و امروزی این فرش در کنار رنگ های سنتی، قابلیت ست شدن با دکوراسیون های مدرن را دارد. رنگ فیلی، طوسی، نقره ای و سرمه ای از رنگ های محبوب در این فرش است. همچنین در مدل های گل برجسته و ساده نیز در بازار موجود می باشد. سبکی متفاوت از نقشه فرش ماشینی کاشان – طرح سودا 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ با زمینه رنگی تیره .

  • اگر به دنبال خرید فرش 700 شانه ارزان قیمت هستید، تنها می توانید فرش قیمت مناسب را از درب کارخانه خریداری کنید، چرا که به صورت مستقیم با تولید کننده بدون واسطه در ارتباط خواهید بود و این امر در گروه تجاری فرش کاشان برای تمامی مشتریان میسر شده است.
  • علاقه زیاد مشتریان به فرش های 700 شانه باعث شده طرحهای این فرشهای روز به روز متنوع تر شود.
  • قیمت این فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و 1500 شانه قیمت به مراتب پایین تری دارد!
  • نوع الیاف، تراکم و ابعاد از عوامل تعیین کننده قیمت این بافته ها می باشند.
  • فرش های 700 شانه تبدیلی با تراکم طولی 1500 بافته می‌شود و دستگاه بافت این محصولات 500 شانه است و تعداد رنگ های داخل پالت آن 6 الی 7 تاست.

همین طور به نسبت فرش هایی با تراکم بالا تر وزن بیشتری نیز دارد. خصوصا اگر جز افرادی باشید که تمایل به استفاده زیاد از مبلمان ندارید. قطعا وقتی به دنبال خرید فرش 700 شانه جدید کاشان می‌روید در کنار به روز بودن طرح و رنگ فرش موضوعات دیگری که برای شما در خرید اهمیت دارد، قیمت مناسب، کیفیت بالا، تضمین کیفیت است که همه ی این ها در خرید مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه هانی فرش مهیا گشته است.