قطعات تابلو روان

به دلیل تردد زیاد افراد در این محیط فرصت، برای تبلیغات کسب و کار برای عموم مردم فراهم می شود. با وجود تعداد زیاد دوربین ایجاد مکانی برای نظارت بر تصاویر آنها ضروری می باشد. این جریان DC تغذیه روتور / آرماتور را انجام می دهد که منجر به ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی دوار بر روتور / آرماتور می گردد. به عنوان مثال در ماژول زیر فاصله بین هر پیکسل 16 میلیمتر و فاصله مرکز تا مرکز دو LED از هم 8 میلیمتر می باشد که برخی آن را ماژول P8 می نامند ولی کاملا اشتباه بوده و این یک ماژول P16 می باشد. را دارد. کارایی آن به قدری افزایش یافته، تا جایی که بدون این سیستم ادامه برخی فعالیت ها دشوار است. حتما در خیابان، اتوبوس ها، مترو و سر در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و …

همچنین پارس پرتو با داشتن جنس های متنوع و فروش انواع قطعات مورد نیاز برای ساخت تابلو LED میتواند نیاز همکاران فعال در این زمینه را نیز پوشش دهد . بزرگترین مرکز واردات و پخش قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری در ایران تنها نمایندگی رسمی ماژول 806 درایران و نماینده رسمی پاور CL تنها نمایندگی رسمی ماژول DIP 3in1 نماینده رسمی کارت کنترل HD از شرکت هویدو نماینده رسمی کارت لینسن تنها تولید کننده کابینت و قاب تلویزیون شهری مشابه انواع وارداتی قدیمی ترین مرکز تولید تابلو روان درایران با 16 سال سابقه درخشان دارای با سابقه ترین و قویترین تیم مهندسی تولید و مونتاژ تلویزیون شهری و تابلو LED میباشدکه همواره در نوآوری پیشتاز این عرصه بوده است . فروش قطعات تابلو ثابت و روان. ویدئو وال باید بدون توجه به میزان بار ورودی به صورت ثابت و کامل اجرا شود.

صنعتی Video Wall در مراکز عمومی، تجاری و… نظارت دائمی بر فعالیت های این مراکز در رشد و ارتقا آن موثر است. یکی از نقاط قوت این محصول قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به برندهای خارجی است که از نظر کیفیت جایگزین مناسبی برای سایر برندها می باشد. یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت تلویزیون ها شهری مکان نصب آن هست معمولا تلویزیون های یکه فقط قابلیت استفاده در محیط های سرپوشیده را دارند قیمت کمتری از تلویزیون های که علاوه بر فضاهای پوشیده در محیط های باز نیز قابل استفاده هستند. از کابل فلت نیز جهت انتقال داده از کارت کنترل به ماژول ها استفاده می شود.

رنگ های استفاده شده در تابلوهای چند رنگ از قبل به برنامه کامپیوتر داده می شود و این رنگ ها به همراه طرح و سرعت برنامه ریزی شده ای شروع به حرکت می نمایند. این تلویزیون های شهری دو نوع هستند آف لاین و آن لاین که مدل آنلاین برای راه اندازی از کامپیوتر استفاده می شود در مدل آفلاین اگر بخواهیم راه اندازی کنیم از برد کنترل استفاده می شود و به شکل مستقل کار می کند.در مدل آفلاین از تلویزیون صفحه نمایش کوچک و در مدل آنلاین صفحه نمایش بزرگتر انتخاب می شود. برای مثال در نمایشگاههای ملی و بینالمللی شرکت کردهاید یا تنها برای مدتی جهت اعلام حراج فروشگاه خودتان، نیاز به آن دارید. برای مثال گروه های کنسرت و موسیقی، برگزارکنندگان نمایشهای فرهنگی نظیر تئاتر و سیرک و برگزارکنندگان نمایشگاههای بینالمللی مشاغلی از این دست اقدام به تهیه تلویزیون شهری پرتابل می کنند.

اینها معمولاً روی صفحه نصب شدهاند و اغلب دارای صفحهنمایش لمسی برای تعامل کاربر هستند. زمانی که پنجرههای تصاویر در حال نمایش نسبت به نیاز کاربر جابجا میشوند یا اندازه آنها و نحوه چینش آنها در کنارهم تغییر میکند، به طور حتم یک پردازنده ویدئو وال لازم است. پروسسور ویدئو وال معمولا شامل نرم افزار کنترل است که به کاربر امکان ایجاد چینش دلخواه با قرار دادن و تغییر اندازه پنجره ها در هر جای ویدئو وال را میدهد و بعد ورودیها را به آنها منتقل میکند.

قطعات تابلو روان

چشمان مرکب حشرات ویدئو والی کوچک است. نمایشگر های بزرگ ویدئو وال نیز عملکردی مشابه با چشم مرکب دارند. شما برای برگزاری کنفرانس, همایش, سمینار, افتتاحیه, تابلو روان اختتامیه و هر مراسمی نیاز به نمایشگر بزرگ شهری دارید تا بتوانید با بهترین شکل ممکن مراسم خود را برگزار نمایید. یک نمایشگر را دارد، این نکته همیشه حائز اهمیت است که ویدئو وال یک سیستم است نه فقط یک دستگاه. استفاده از نرم افزار Mura Control با عملکرد خود این سیستم و محتوای دستگاه منبع را مدیریت می کند.

تلویزیون شهری یک ویدئو وال باید به طور مداوم و در طول زمان قابل اطمینان باشد. با استفاده از تلویزیون شهری به راحتی می توانید برای مدت زمان مشخصی به صورت مفید و موثر تبلیغات داشته باشید به شرط آنکه نسبت به مشتریانتان شناخت کافی داشته باشید و محل نصب تلویزیون شهری در جایی باشد که مطمئن هستید مشتریانتان از آن محلها گذر کرده و به تبلیغات شما اهمیت می دهند . نگرانی افراد برای حمل و نقل با وسایل نقلیه آگاهی نسبت به زمان حرکت و توقف آن می باشد.

اما برخی از تابلو ها بسیار مورد توجه هستند. به طوری که برخی از مدل های آنها را می توان بر روی زمین و محل رفت و آمد افراد نصب نمود. این ویژگی باعث می شود که جک در مکان هایی با رفت و آمد بالا داغ نکند و برای مکان های پرتردد مناسب است و نسبت به جک الکترومکانیکی عمر بالا و قیمت بالاتری دارد. گروه صنعتی ASI طراح و تولید کننده تخصصی تلویزیون های تمام رنگی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به شما خریداران گرامی عرضه می دارد.

تلویزیون های Outdor همان طور که از نامش نیز برمی آید در فضا های باز مانند چهار راه ها، پارک ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، مصلی ها و … می کنند. بخش این برنامه ها مشتریان را جذب و متوجه اجناس فروشگاه می کند. کسب و کارهای کوچک و بزرگ از این مانیتور صنعتی برای جذب و مطلع کردن مشتریان درباره محصولات و خدمات خود بهره می برند و در محیط های کسب و کار در جهت بالا بردن فروش بازتاب خوبی ایجاد میکند. محسوب میشود که درعینحال بیشترین سهم از هزینه ایجاد یک سیستم ویدئو وال را شامل میشود. شما می توانید آنها را به سلیقه خود چیدمان و مرتب کنید.

نحوه عملکرد کنترل کننده نرم افزار به کیفیت کارت های گرافیک و نرم افزار مدیریتی بستگی دارد. نرم افزا در واقع رابطی بین ورودی دستگاه و نحوه اجرای آن در صفحه نمایش است. دستگاه کنترل ویدئو وال از پورت های مختلفی تشکیل شده است. برد کنترلر به دو نوع مختلف بسته میشود: برد کنترلر از نوع بدون طیف که مسیر ارتباطی بر روی خود برد است و یا از نوع طیفدار که به طرز جداگانه بر روی کارت کنترل تابلو بسته میشود. که با چند خروجی و به صورت اختیاری با کارت های ورودی ضبط ویدئو را انجام می دهند.

دیجیتال Signage درجه یک استفاده می شوند.

یکی از مهمترین آیتم های تلویزیون های شهری میزان روشنایی آن می باشد که واحد آن شمع (candle) است. یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید ویدئو وال باید به آن توجه کرد، فاصله قاب تا قاب (Bezel to Bezel) این نمایشگرها است. یکی از مکان های پر مخاطب رستوران می باشد. دلیل این موضوع این است که تلویزیون شهری و ویدئو والها نقش پررنگی در جلب مخاطب دارند. از لحاظ ساختار: در هر ماژول همان طور که گفتیم پیکسل هایی قرار دارد که در فاصله هایی معین و استاندارد از یکدیگر قرار دارند. از این رو توجه به این موارد در انتخاب نوع صفحه نمایش حائز اهمیت است تا علاوه بر حصول نتیجه بهتر بتوان هزینههای استفاده از ویدئو وال را نیز بهینه نمود. ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینههای بالای تعویض در مناسبتهای گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. برای مراسم ها و مکان های موقت و حتی حضور در نمایشگاه های موقت یکی از بهترین راهکار ها نمایشگر LED سیار است .

به طوری که مدیران می توانند به راحتی پیکربندی و محتویات را مدیریت نمایند. علاوه بر این ویدئو والها به کمک فناوری Factory Calibration کیفیت بالای تصویر خود را در زمانهای پخش طولانی و در شرایط دمایی متفاوت حفظ میکنند. دیزل ژنراتورهای خورجینی یا نوع V به دقت بالایی نیازمند هستند و تعمیر و بالانس مکانیکی آنها متفاوت است. ارتفاع 16 سانتی متر و طول32سانتی متر می باشد شما می توانید از کنار هم قرار دادن این بلوک ها اندازه نزدیک به اندازه دلخواه را به دست آورید(طول تابلو مضربی از 32 سانتی متر و ارتفاع تابلو مضربی از 16 ساتی متر. نمی باشند. بهترین مزیت این کنترل کننده ها نوع عملکرد و قابلیت اطمینان زیاد در آنها می باشد. 11. نگهداری از این دستگاهها به خاطر نوع طراحی که ماژلار دارد و همچنین تعمیرات تلویزیون های شهری هزینهی کمتری را بر گردن مصرف کننده میگذارد. مصرف بسیار زیاد برق و آلودگی حرارتی بسیار بالا از معایب این محصول میباشد.

برخی از نرم افزارها برای تنظیم و مدیریت بزرگنمایی، مقیاس محتوا، روشنایی نیز موثر هستند. به برخی از این ایرادات و تفاوتها در زیر اشاره خواهیم کرد . مشکل سریعا آن را پیگیری کرد. این محصول با یکپارچه کردن تصاویر امکان پردازش آن را فراهم و ایمنی مراکز را بالا می برد. نرم افزار ها و سخت افزار های این سیستم (کنترلر ویدئو وال) ، مستقل از نوع نمایشگر بوده و قابلیت نمایش تصاویر بر روی انواع نمایشگر های دیتا پرژکتوری یا انواع LCD,LED و تلویزیون را فراهم می کند .ما در پروژه های ویدئو وال از تلویزیون های صنعتی با Bezel بسیار کم و از برندهای ال جی (LG)، سامسونگ (SAMSUNG) و پاناسونیک (Panasonic) استفاده میکنیم.

در کشور ما با توجه به علاقه مردم به تماشای سریال ها و مسابقات ورزشی مکانهای تفریحی به دنبال حفظ حضور ورزشکاران و بازدیدکنندگان می توان با نصب تلویزیون های شری این امر را تسریع نمود.و نیز با توجه به فرهنگ مردمان امروز دربکارگیری از مکانهای تفریحی به صورت دسته جمعی را دارند حضور این نمایشگرها می تواند جذابیت خاصی را ایجاد نماید چرا که در کنار تفریح و سرگرمی می تواند سریال و فیلم مورد علاقه خود را در آب و در کنار استخر با لذت بیشتری تماشا نماید و این امر باعث جلوگیری از ترک مکان تفریحی می گردد. برای نصب تلویزیون ها در بیشتر مواقع از استیجهای پیش ساخته استفاده میشود.

سالنهای نمایش، گالریها و سالنهای هنری برای معرفی و نمایش محتوا نیازمند نمایشگری هستند که بتواند تصاویر را به شکلی چشمنواز و بینقص پخش کند. راهاندازی یک موتور با بار کم سبب فشارهای استوانهای کم میشود و در نتیجه رینگ پیستون بصورت ضعیفی بسته میشود زیرا بستگی به فشار گاز نیرو در برابر فیلم روغن بر روی سوراخها برای شکل دهی مهر و موم دارد. دیجیتال Signage درجه یک استفاده می شوند. نرم افزار Signage دیجیتال که به طور مستقیم استفاده می گردد را راه اندازی نماید. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را مانند ویدئو وال داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد.