شارژ کارتریج لیزری تهران پرینترز

در این مرحله هرگز از الکل استفاده نکنید زیرا لایه‌ی هادی سطح فوم را از بین خواهد برد. در این مرحله wiper blade و دو پیچی که در مرحله‌ی 5 جدا کرده بودید را وصل کنید و سپس این قطعه را کنار بگذارید. تونر باقی مانده در مخزن ذخیره‌ی تونر را به کمک دستمالی مناسب و کمی مرطوب، به آرامی پاک کنید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

چیپست که عامل ارتباط دهنده پرینتر با کارتریج است، باید با هربار شارژ کارتریج تعویض شود. اگر این مرحله را نادیده بگیرید، با وجود شارژ کارتریج، پرینتر در نهایت قادر به شناسایی آن نخواهد بود. همچین الزامی در رابطه با درام وجود ندارد و تنها در صورت افتادن خط و خش روی آن است که باید تعویض شود.

یکی از بزرگترین افتخارات کسب شده توسط این مرکز آن است که در طی سالهای اخیر و بر اساس نظرسنجی های انجام شده به عنوان برترین مجموعه ارائه دهنده خدمات از سوی کاربران شارژ کارتریج اچ پی 1102 انتخاب گشته است. متاسفانه دیده شده که برخی افراد سودجو که در این حرفه ، اقدام به استفاده از تونر و یا قطعات نامرغوب میکنند . تنها راه برای این که شما گرفتار افراد سودجو نشوید این است که از جاهای معتبر خدمات بگیرید .

بله که راه بهتری داریم ، شما فقط با یک تماس با مشاوران ما میتوانید اعلام خرابی پرینتر بکنید و آدرس و زمان خودتان را ثبت کنید که تکنیسن های ما در سریع ترین زمان ممکن خدمت شما برسن . شما بعد از تماسی که با شرکت میگیرید و رزرو شارژ کارتریج انجام میدهید تکنسین های ما زیر ۱ ساعت خدمت شما هستنند . شرکت ما این ویژگی را دارد که شارژ و تعمیر کارتریج را در محل شما و در حضور گرم خودتان انجام میدهیم. برچسب قسمتی که در فیلم مشخص شده برمیداریم و ساچمه ای که داخل محفظه وجود دارد را به آرامی به داخل فشار میدهیم.

  • در این مرحله، نوبت به قسمت اصلی کار، یعنی شارژکردن تونر کارتریج، می‌رسد.
  • کارشناسان این شرکت سفارش را طی مدت یک ساعت به مشتریان تحویل خواهند داد.
  • در کارتریج‌های جوهری از جوهر و در کارتریج‌های لیزری از پودری به نام تونر استفاده می‌شود.
  • اگر هرچه سریعتر کارتریج را پر کنید ، شانس کار مجدد با آنرا خواهید داشت .

این مایع با استفاده از منافذ موجود روی هد دستگاه به آرامی روی کاغذ پاشیده شده و اسناد مورد نیاز شما را روی آن چاپ می‌کند. در امداد چاپگر هر کارتریج پس از پر کردن مجدد آزمایش می شود تا تأیید شود که جوهر یا تونر به طور صحیح از طریق نازل ها جریان دارد. از خدمات شرکت امداد چاپگر در زمینه شارژ‌کارتریج می توان به پشتیبانی کامل ، ارائه گارانتی کیفیت خدمات و سرعت عمل اشاره کرد. کارتریج های لیزری با ماده ای پودری به نام تونر پر می شوند و برای هر مدل پرینتر تونر مخصوص به آن وجود دارد و به طور کلی باید گفت کارتریج ها اختصاصی عمل می کنند. اگر پس از شارژ‌کارتریج هنوز کیفیت چاپ پائین است، به این معنا است که تونر مصرفی دارای کیفیت بسیار پائینی است.

شارژ کارتریج لیزری تهران پرینترز