تور عمان ، مشاهده لیست قیمت تورهای عمان مقتدر سیر-عمان 777

عمان کشوری عرب نشین می باشد که در قسمت شبه جزیره ی عربستان واقع گردیده است و به عنوان دومین کشور بزرگ عربی از نظر مساحت شناخته شده است. کشور عمان دارای مرز دریایی با ایران است که این مرز دریایی میان دو کشور، و تسلطی که هر دو بر روی تنگه ی هرمز دارند باعث ایجاد روابط نزدیک ، میان ایران و عمان شده است. به صورت سفر به تور عمان، نه تنها احساس غربت در این سرزمین نخواهید کرد، بلکه مردمان فروتن آن این حس را به شما القا می نمایند که در کشور خود به گشت و گذار می پردازید.

همچنین «عمان» نام مکانی بسیار قدیمی بوده‌است در یمن واز آنجا قبائل عربی بعد از ویران شدنسد مأرببه عمان مهاجرت نموده‌اند. اما بعضی از مورخان نوشته‌اند که علت نام گذاری عمان به (عمان بن سبأ بن یغثان بن ابراهیم). آب و هوای عمان بیابانی گرمسیری است و می توان گفت که شبیه به شهرهایی مثل دبی و لاپاز (مکزیک) می باشد. تابستان هایی بسیار گرم و مرطوب دارد که دمای هوا در طول روز به ۳۸ درجه سانتی گراد می رسد. ما با توجه به علاقه و انتخاب شما، تور 7 شب را هم در سبد پکیج های مسافرتی عمان قرار داده ایم و شما مسافران امکان تغییر مدت زمان اقامت در عمان را خواهید داشت.

برای اقامت در یک هتل 1 ستاره به ازای هر شب می بایست 18 تا 28 ریال عمان بپردازید. پیشنهاد می‌شود برای سفر به هر مقصد خارجی، مقدار از بودجه سفر با به واحد پول رایج آن مقصد و بخش قابل توجهی را دلار یا یورو به همراه داشته باشید. درست است که شما، چیز زیادی در مورد تور عمان نمی‌دانید، اما در بین گردشگران دیگر کشورهای دنیا به خصوص گرشگران اروپایی، محبوبیت تور عمان در حال افزاش است. پس از بررسی توسط کارشناس در کوتاهترین زمان با شما تماس گرفته می شود و تمامی مراحل و مشاوره و رزرو با شما هماهنگ می شود . اطلاعات تماس کارشناس اختصاصی سفر شما به همین شماره ارسال می شود . این قلعه در شهرستان نخل، منطقه باطنه، و در بر بلندای کوه حجر غربی قرار داد و به عنوان یکی از محکم ترین قلعه های عمان شناخته می شود.

پرواز تهران- مسقط همه روزه عصرها؛ توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می‌شود. در سفر با تور عمان مجالی برای رهایی از همهمه همیشگی شهرها خواهید یافت. می‌توان در آب گرم دریاچه‌ای عمان خستگی را از تن به در آورد یا شب هنگام در چادری صحرایی به تماشای شاه‌چراغ‌های آسمان عمان نشست و غرق در سکوت عمیق شن‌های عمان آسوده از آفتاب شد. گردشگرانی که عمان را تنها با شن‌های داغ و آفتاب سوزان آن می‌شناسند، بی‌شک در خصب (مرکز استان مسندم) شگفت زده خواهند شد. آب زلال عمان ، دلفین‌ها، صخره‌های پر شیب و مناظر کوهستانی سبب شده است که آن را نروژ عربستان بخوانند.

آنان که مذهب را تنها در سادگی و بی‌آلایشی تفسیر می‌کنند، سلطان قابوس را غیر زمینی خواهند یافت. زیبایی آمیخته با مذهب، نقوش آذین شده به نام‌های خداوندی، سطوح مرمرین، فرش‌ها و چلچراغ‌ طلایی آن سکوتی پر معنا را بر روحتان غالب خواهند نمود. اگر تا پیش از این شکوه و جلال را تنها در کاخ‌ها می‌پنداشته‌اید، تعریف خود را از زیبایی دگرگون خواهید کرد و شاید ناخواسته دعایی برای عافیت آنکه فرصت بازدید از این زیبایی را در اختیارتان نهاد زمزمه نمایید. آنان که بسیار سفر کرده باشند، سفر باتور عمان را تجربه‌ای به تمام معنا متفاوت خواهند یافت.

سفر با تور عمان، تجربه ای شگفت انگیز!

این مجتمع در نزدیکی ساحل واقع شده‌است و دارای پارک تفریحی تور عمان ویژه کودکان است. این مرکز خرید یکی از مراکز محبوب و معروف در زمینه همایش‌های مد و کنفرانس‌های عربی و اروپایی است. اگرچه تفاوتی بارز در ظاهر عمان مشهود نیست، اما آنچه که متمایزشان می‌سازد تاریخچه پر فراز و نشیب عمان است. قلعه‌های عمان به مانند تکه‌ سنگ‌هایی عظیم، جدا شده از دل صخره‌های سختند. برج و باروهایشان یادآور قدرت‌هاییست که هیچگاه ترس از زوال امانشان نداد. گاه بر فراز تپه‌ای بلند قدم علم کرده‌اند و فارغ از عظمت عمان متواضعانه سایش شن‌ها بر اندامشان را تاب می‌آورند و گاه بی‌هیچ دغدغه‌ای در میان نخلستان‌ها آرام گرفته‌اند.

  • کشتی هایی شیک و لوکس که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند و تجربه شگفت انگیزی خواهد شد.
  • هرگونه برداشت از مطالب این سایت با ذکر عنوان سایت عمان۷۷۷ بلامانع است.
  • اما در عوض اقامت در هتل ‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه ‌های سفر به عمان می شود و نرخ تور عمان را متعادل‌ تر میکند.
  • در ادامه با ما همراه باشید تا درباره سفر به این کشور رنگارنگ و تاریخی، اطلاعات مفیدی به شما بدهیم و بهترین زمان سفر به آن را به شما معرفی کنیم.
  • در ادامه از آن جایی که ویزای توریستی عمان فرودگاهی است، دغدغه ای برای اخذ ویزا ندارید و به محض وارد شدن به خاک این کشور ویزای شما در فرودگاه صادر می شود.

عمان یکی از کشورهای همسایه می باشد که بسیاری از ایرانیان به آن جا سفر می کنند. برای مثال در فصل بهار و زمستان قیمت تور بالاتر از فصل های تابستان و پاییز می باشد زیرا با توجه به آب و هوای عمان در این فصل ها تعداد گردشگران بیشتر است. همچنین با توجه به رزرو نوع تور، مدت اقامت، خدمات تور، هتل انتخابی و … شما علاقه مندان جهت خرید تور ارزان و مقرون به صرفه به مقصد عمان می توانید در تماس با کارشناسان سفریار مشاوره و با اعلام شرایط و تاریخ سفر خود از زمان قیمت تور ارزان عمان مطلع و از این شرایط نهایت بهره را ببرید. کشور عمان در لبه شبه جزیره عربستان و در سواحل خلیج فارس قرار گرفته و معمولا توسط گردشگران نادیده گرفته می‌شود. در حالی که این کشور، سرزمین عجایب است و در آن انواع جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، و تفریحی وجود دارد.

ویزای عمان چقدر طول می کشد؟

در این بخش تورهای عمان از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید قیمت هر کدام از گزینه ها را با ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی نیز مقایسه و مشاهده نمایید. عمان یک کشور پادشاهی بوده و در همه فصل‌ها آفتابی و گرم است؛ دمای هوا در زمستان‌ها اغلب بین 17 تا 25 درجه سانتی‌گراد تغییر می‌کند و در تابستان نیز چیزی در حدود 30 تا 40 درجه سانتی‌گراد است. توجه داشته باشید که هوا در ارتفاعات سرد می‌شود و ارتفاعات عمان به‌خصوص در هنگام شب، هوای بسیار سردی دارند. مردم عمان ارزش زیادی برای آداب و رسوم و سنت‌هایشان قائل هستند این موضوع در نوع پوشاک و رفتار آن‌ها نیز بروز پیدا کرده است. در عمان ساختمان‌های دیدنی فراوانی وجود دارد که هر یک از آن‌ها جذاب و خاص هستند بنابراین برای سفر بهتر باید از قبل خوب برنامه‌ریزی کنید. مردم هر منطقه‌ای در این سرزمین، آداب مخصوص و جشن‌های ویژه‌ای دارند و می‌توانید از قبل بنابر سلایق خود بهترین جشن‌ها را انتخاب و در آن‌ها شرکت کنید.

قیمت بلیط هواپیما عمان

تور عمان ، مشاهده لیست قیمت تورهای عمان مقتدر سیر-عمان 777