بهترین روش های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی + تخفیف پنل پیامکی

اگر سایت شما مخاطب نداشته باشد تقریبا به هیچ دردی نمی‌خورد و یکی از روش‌های خوب تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایش شما به حساب نمی‌آید. وقتی مخاطبان زیادی داشته باشید بازدید سایت شما هم بالا می‌رود و گوگل آن را به دیگران هم پیشنهاد می‌کند. جهتداشتن مخاطب‌های بیشتر 2 روش پیش روی شماست.

با کمک پیامک می‌تو،د به مشتری‌های خود کوپن‌های تخفیف بدهید. همه ،ب‌وکارها بر اساس سیاست‌های خود تخفیف‌هایی را در بازه‌های زم، مختلف در نظر می‌گیرند. افرادی که پیش‌تر از شما ،ید کرده‌اند، از دریافت کدهای تخفیف و یا ارسال رایگان استقبال می‌کنند و در نهایت مجددا از شما ،ید می‌کنند.

امروز تخفیف ها رو از دست نده
تا آ، هفته همه چی تو تخفیفه
زود وارد سایت شو: Rojas،p (http://yun.ir/uppssc)
دریافت خبرنامه: 33

این روزها تبلیغات از روش‌های سنتی و قدیمی خود فاصله زیادی گرفته‌اند و به قول خودمان دیگر آن روش‌ها از مد افتاده است. پس بهتر است بد،د چه روش‌های جدیدی جایگزین تبلیغات گذشته شده‌اند و کدام یک بیشترین بازدهی و سودآوری را برای ،ب‌وکار شما دارند. در ادامه همراه ما باشید تا روش‌های مختلف تبلیغات را با هم بررسی کنیم.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

ممکن است مخاطب‌ شما حوصله خواندن پست‌های متنی بلند را نداشته باشد. پس بهتر است خودتان جلوی دوربین بروید و ، ضد آفتابی که به تازگی به محصولات خود اضافه کردید را به مشتری‌ها معرفی کنید. با این کار هم یک ویدئو جذاب ساخته‌اید، هم مخاطب به راحتی آن را می‌بیند و هم اعتمادش برای ،ید جلب می‌شود.

با وصل ، وبسایت به وب سرویس پیامکی، می‌تو،د جشنواره‌ها و فروش‌های شگفت‌انگیز خود را به افراد اطلاع‌رس، کنید. مثلا پیامکی با متن «مشتری گرامی، محصول ،، شگفت انگیز شد.» برای آن‌ها ارسال شود.

برای اینکه بیشتر با قابلیت‌های پنل اس ام اس فروشگاه لوازم آرایشی آشنا شوید و به درستی از آن استفاده کنید، می‌تو،د از روش‌های زیر بهره ببرید.

برای مخاطبان خود پیامک من،تی ارسال کنید

همین حالا به پیج‌های برتر که در زمینه لوازم آرایشی فعالیت می‌کنند سری بزنید. هیچ کدام از آن‌ها حتی یک روز هم از فعالیت دست نمی‌کشند و به طور مستمر تولید محتوا می‌کنند. رمز موفقیت در اینستاگرام فعالیت مستمر به همراه حوصله و خلاقیت با،ت.

کمک گرفتن از بازایابی پیامکی، یکی از روش‌های مهم تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی شماست. برای اینکه بتو،د در بازاریابی پیامکی بهترین عملکرد را داشته باشید، باید بد،د که مخاطبان شما در چه دسته‌ای قرار دارند، چه نیازهایی دارند، چه چیزهایی برای آن‌ها هیجان‌آور است و چه چیزهایی آن‌ها را ترغیب می‌کند. در ضمن بهتر است بد،د ،ب‌و‌کار شما در این مسیر چطور باید فعالیت کند و از چه راه‌هایی برای جذب مشتری خود استفاده کند.

نزدیک سال نو خانم‌های زیادی در حال ،ید لوازم آرایشی و بهداشتی هستند. پس بهتر است حواس‌تان به این زمان‌ها باشد. برای تبریک سال نو پیام جذابی آماده کنید و به همراه کد تخفیف برای آن‌ها ارسال کنید. چه ،ی از این پیشنهاد خوب آ، سالی بدش می‌آید؟

نمونه پیامک:

وقتی وبسایت خود را راه‌اندازی کنید، می‌تو،د انواع محصولات آرایشی و بهداشتی خود را در منوی سایت دسته‌بندی کنید. مثلا دسته‌ای به نام محصولات آرایشی درست کنید و زیر مجموعه‌های آن کالاهایی مانند سایه چشم، ریمل و… را قرار دهید. بدین ترتیب مشتری‌های شما به راحتی می‌توانند محصولات شما را پیدا و ،یداری کنند.

وبلاگ‌های به‌روز بنویسید

ممکن است شما زمان و تخصص کافی برای فعالیت در اینستاگرام را نداشته باشید. نگران این موضوع نباشید. آکادمی دیدوگرام می‌تواند در این راه به شما کمک کند و ادمین‌های اینستاگرام خوبی برای مدیریت و تولید محتوا پیج‌ اینستاگرام شما معرفی کند.

طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی

وقتی مشتری شما ،ید خود را ثبت کرد، به کمک پیامکی که به وب سرویس خدماتی متصل است، کد رهگیری 20 تا 24 رقمی برای آن ارسال می‌شود. مشتری با وارد ، این کد در سایت پست، می‌تواند روند ،ید خود را بررسی کند.

ارسال ال بی اس ارسال تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی شما از طریق پیامک زنده همراه اول (LBS) نیز امکان‌پذیر است. در ارسال به روش LBS، پیامک به دارندگان سیمکارت‌های همراه اول ارسال می‌شود. فرق این روش با BTS در این است که در لحظه شما می‌تو،د بفهمید چه افرادی در نزدیکی فروشگاه شما هستند.

خبرنامه پیامکیشما می‌تو،د با ارسال یک پیامک از مشتری‌های خود بخواهید در صورت تمایل در خبرنامه شما عضو شوند. یکی دیگر از روش‌های خوب تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی شما، استفاده از همین خبرنامه پیامکی است. به کمک این روش می‌تو،د اخبار تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و یا رویدادهای خود را برای مشتریان ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با خبرنامه پیامکی، وبلاگ ما را مطالعه کنید.

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی با تبلیغات گوگلبیشتر ما وقتی قصد داریم محصولی را ،یداری کنیم، اسم و نوع محصول را در گوگل سرچ می‌کنیم. مثلا اگر همین حالا عبارت «،ید ، ضد آفتاب» را سرچ کنید، گوگل سایت‌های زیادی را به شما معرفی می‌کند. شما برای ،ید کدام سایت را انتخاب می‌کنید؟

این پیامک‌ها با اه، تبلیغاتی و خدماتی برای شما ارسال می‌شوند. بیاید با هم درباره بازاریابی پیامکی بیشتر صحبت کنیم.

بازاریابی پیامکی چگونه به تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی کمک می‌کند؟

یکی از ،‌های نرم‌کننده پوست در سایت شما تمام شده است؟ در کنار محصول دکمه «وقتی موجود شد به من خبر بده» قرار دهید تا وقتی این ، شارژ شد، به صورت خودکار یک پیامک برای مشتری شما ارسال شود.

ارسال پیامک رهگیری مرسوله پستی و نظر سنجی پیامکی

بیایید اول درباره انواع تبلیغات صحبت کنیم.

بهترین روش‌های بازاریابی برای فروشگاه لوازم آرایشی چیست؟

در زیر چند نمونه از نحوه قرارگیری و پیشنهاد تخفیف ویژه در متن پیامک تبلیغاتی را آورده ایم:

برای مثال اگر به مدت یک روز برای فروشگاه خود تخفیف در نظر گرفته‌اید می‌تو،د به افرادی که در نزدیکی شما هستند پیامک ارسال کنید:

ارسال رایگان روژا فقط تا 12 امشب❤
هر روز به روژا سر بزن!✨
1 روز در هفته ارسالمون رایگانه
،ید اینترنتی: yun.ir/uppssc
لغو11
Rojas،p

برای اینکه بتو،د با افراد بیشتری در حوزه کاری خود ارتباط بگیرید و یا مخاطبان بیشتری فروشگاه لوازم آرایشی شما را بشناسند، برای تبلیغات از بلاگرها استفاده کنید. چند بلاگر خوب که زمینه کاری‌شان تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی است پیدا کنید و برای تبلیغ با آن‌ها صحبت کنید.

به طور مستمر در اینستاگرام فعالیت کنید

وب سرویس خدماتی جدا از تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی برای بهبود خدمات رس، میتو،د از وب سرویس پیامکی نیز برای اتصال به وبسایت خود استفاده کنید. شما می‌تو،د از طریق وب سرویس، پیامک را به سایت خود وصل کنید. بیایید چند کاربرد اساسی این سرویس را بررسی کنیم.

ارسال پیامک خوشامد گویی و کد تایید

طراحی سایت به شما کمک می‌کند تا:

محصولات خود را دسته‌بندی کنید

ما بانک اختصاصی شماره‌هایی در دسترس خود داریم که به تفکیک مشاغل، ،ت، اصناف و… طبقه‌بندی شده‌اند. مثلا با کمک این روش در روز زن می‌تو،د برای بانوان اصناف مختلف پیامک تبریک و کد تخفیف ارسال کنید. به این روش، ارسال پیامک منطقه هدفمند گفته می‌شود.

021……

اتصال پنل پیامک به سایت فروشگاه لوازم آرایشی

با راه‌اندازی وبلاگ مخصوص محصولات آرایشی و بهداشتی، هم به دیده شدن وبسایت خود کمک کنید و هم مطالب آموزنده و مفیدی را برای مخاطبان خود تهیه کنید. مثلا در یک مقاله، چند برند ، پودر را با هم مقایسه کنید و یا برای روتین پوستی خانم‌ها و آقایان راهکارهای من، همراه با معرفی محصول ارائه کنید.

تبلیغات گوگل و سئو سایت، راه من، تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی

و یا حتی افتتاحیه شعبه لوازم آرایشی خود را به افراد نزدیک خود خبر بدهید و برای اولین ،ید نیز تخفیف بگذارید:

به افتتاحیه امروز برس
15% تخفیف ویژه افتتاحیه با نشان دادن این پیامک!
شيخ بهایی ج،ی،……

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی به خصوص در اینستاگرام بازده بالایی دارد. زیرا بیشتر کاربران این شبکه‌ قشر جوان هستند و از ،ید لوازم آرایشی استقبال می‌کنند.

نزدیک سال نو، با کدهای تخفیف خود افراد را به ،ید بیشتر ترغیب کنید.

به محض دیدن این پیام وارد لینک شدم تا ببینم محصولاتی که برای این ماه نیاز داشتم را می‌توانم با تخفیف بیشتر ب،م یا نه. بخش زیادی از سبد ،یدم تخفیف خورده بود. بهتر از این نمی‌شد. در ادامه برای اینکه بتوانم از تخفیف‌های دیگر آن‌ها با خبر شوم، عضو خبرنامه سایت‌شان شدم.

سهیلا عزیز تولد مبارک
به من،ت تولدت تا آ، امروز 30 درصد تخفیف برای ،ید محصولات آرایشی و بهداشتی برای شما در نظر گرفتیم.
کد تخفیف اختصاصی شما: SOHEYLA
بزن بریم: dgkl.me/JfxW5w

وقتی فردی در سایت شما ثبت‌نام می‌کند، یک پیامک خوشامدگویی و کد تایید ورود برای آن ارسال می‌شود. بدین صورت هم مخاطب شما احساس بهتری خواهد داشت و هم برای هر بار ورود می‌توان از وب سرویس درخواست کرد تا یک رمز عبور یک بار مصرف برای مشتری بفرستد. برای آشنایی بیشتر ویدئو ارسال پیامک خوشامد گویی را ببینید.

ارسال پیامک وضعیت سفارش

حالا که نزدیک مایی، تخفیف های امروز رو از دست نده
فروشگاه لوازم آرایشی آفتاب امروز تو تخفیف 50 درصدیه
اگه نزدیکی زودتر بیا پیشمون
آدرس: بلوار کشاورز ،…

برای این نوع ارسال می‌تو،د به روش‌های زیر عمل کنید

تبلیغات بر اساس منطقه‌، محله‌ و اصناف و مشاغل

برای اینکه سایت شما بدون هزینه تبلیغات و کاملا ارگ،ک بتواند بازدید خوبی بگیرد، باید روی سئو آن تمرکز کنید. میتو،د از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید تا با اهرم‌هایی که برای این کار در دست دارند، سایت شما را از جهت سئو بهینه کنند.

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی در گوگل

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی به صورت من،تیمثلا وقتی ،ی در سایت شما ثبت‌نام می‌کند، تاریخ تولد را در فرم ثبت‌نام آن قرار دهید. بدین ترتیب برای تولد آن‌ها مانند پیامکی که در بالا بود، تخفیف تولد در نظر بگیرید و به آن‌ها تبریک بگویید. این حس همدلی و مهرب، برند شما برای مخاطب، حس خوشایندی است.

روز زن و دختر نزدیک است؟ چه پیشنهادی بهتر است یک تبریک زیبا به همراه پیشنهاد ،ید با کد تخفیف اختصاصی؟

برای آشنایی بیشتر با تبلیغات گوگل به صفحه نوین مراجعه کنید.

بازاریابی پیامکی برای فروشگاه لوازم آرایشی

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی در شبکه های اجتماعی

پیامک‌های من،تی شامل، تبریک تولد، سالگرد ازدواج، من،ت‌های مذهبی و عید نوروز و… می‌شوند. با این حساب به راحتی می‌تو،د برای مشتری‌های خود برنامه‌های جالبی طراحی کنید.

در بخش ارسال پیامک من،تی به ارسال پیامک به شیوه BTS و LBS اشاره کوتاهی کردیم. بیایید ارسال به این دو روش را با مثال توضیح دهیم.

ارسال پیامک از روی دکل ایرانسل BTS

طراحی وبسایت برا فروشگاه لوازم آرایشیاگر هنوز برای ،ب‌وکار خود سایتی طراحی نکرده‌اید همین حالا دست به کار شوید. زیرا بخش زیادی از فروش شما از همین راه است. بسیاری از افراد برای ،ید محصولات مورد نیاز خود، ،وان محصول را در گوگل سرچ می‌کنند و محصولات و قیمت‌های سایت‌های مختلف را بررسی می‌کنند و در نهایت آن کالا را ،یداری می‌کنند.

در پایان شما می‌تو،د به کمک این روش از مشتری‌های خود بخواهید نظرشان را درباره پک مراقبت پوستی ثبت کنند.

مشاوره تلفنی رایگان تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی

مثلا طبق بانک شماره‌ها، یک صنف را انتخاب کنید و برای خانم‌های آن صنف کد تخفیف ،ید عیدانه ارسال کنید.

ساخت یک پیج اینستاگرام برای فروشگاه لوازم آرایشی، اولین قدم برای شروع کار شماست. برای اینکه در بازار رقابت فروشگاه‌های لوازم آرایشی دیده شوید، روی نکات کلیدی پیج خود مثل طراحی گرافیک و تولید محتوا وقت بیشتری بگذارید. برای مثال از محصولات خود ع،‌های با کیفیت بگیرید و در پیج خود قرار دهید. همچنین سعی کنید پست‌های شما یک تم گرافیکی ی،ان و زیبا داشته باشند. برای مثال انتخاب رنگ‌های شاد برای فروشگاه لوازم آرایشی پیشنهاد خوبی است.

محصولات خود را به شیوه‌های مختلف معرفی کنید

فروشگاه لوازم آرایشی که همیشه از آن ،ید می‌کنم، امروز این پیام را برای من ارسال کرد. قصد داشتم فردا از آن‌ها ،ید کنم. ولی حالا که امروز ارسال آن‌ها رایگان است، سفارشم را ثبت می‌کنم.

همین حالا به پیام‌هایی که امروز از شماره‌های ناشناس مختلف دریافت کرده‌اید توجه کنید. در بین آن‌ها پیامک‌های بانکی، تخفیف‌ها و اطلاع‌رس،‌های مختلف وجود دارد.

ارسال پیامک اطلاع‌رس،

ارسال بی تی اس یکی دیگر از روش‌های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی، ارسال پیامک BTS است. BTS ی،ی ارسال پیامک با استفاده از اطلاعات دریافتی از دکل‌های مخابراتی. این اطلاعات از طریق دکل‌های مخابراتی ایرانسل جمع‌آوری می‌شوند و پیامک‌ها نیز فقط به شماره‌های ایرانسل ارسال می‌شوند. ایرانسل شماره افرادی که در زمان آپدیت اطلاعات در محدوده دکل‌ها باشند را شناسایی می‌کند.

امیدواریم با روش‌های تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی و استفاده از  پنل پیامکی، کاربردهای آن برای فروشگاه لوازم آرایشی و نحوه ارسال پیامک‌ها آشنا شده باشید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از بخش پشتیب،، تیکت ارسال کنید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/advertising-for-cosmetics-store/

تخفیف عید نوروز تا60% ،ید از سایت خانومی
تا 28 اسفند ،ید کنید و از ما تخفیف بگیرید
آدرس سایت: www.khanoumi.com/

،یدهای بالای 300 هزار تومان، ارسال رایگان
یک روز در ماه، ارسال با تخفیف
آ، هر ماه تخفیف 30 درصدی روی کالاهای سایت
اولین ،ید فروشگاه ما، 20% تخفیف

خبرنامه پیامکی ایجاد کنید

پنل اس ام اس فروشگاه لوازم آرایشی شما به کمک ابزارهای خود امکان ارسال پیامک‌های مختلف با قابلیت‌های گوناگون را در اختیار شما قرا می‌دهد.

بیایید با هم چند روش تولید محتوا و تبلیغ در اینستاگرام را بررسی کنیم.

برای شروع یک پیج اینستاگرام جذاب بسازید

ارسال تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی از طریق پیامک، یکی از روش‌های سریع، آسان و کم هزینه است تا به وسیله آن بتو،د با مشتریان خود ارتباط بگیرید و رشته اتصال شما و آن‌ها قطع نشود.

بازاریابی پیامکی

طبیعی است نخستین صفحه‌هایی که گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد شانس بیشتری برای فروش ضد آفتاب خود دارند.

شما می‌تو،د با صرف هزینه‌هایی، از گوگل بخواهید سایت شما را تبلیغ کند و در صفحه اول قرار دهد. گوگل ادز روش خوبی برای این است که مشتریان هدف من،ی جذب کنید. زیرا مثلا این افراد به دنبال ،ید محصولات آرایشی هستند و با سرچ کلید واژه‌های مرتبط، به سرعت به سایت شما می‌رسند.

تبلیغات برای فروشگاه لوازم آرایشی چگونه انجام می‌شود؟

به همین صورت شما می‌تو،د با انتخاب دکل موجود در نزدیکی فروشگاه خود، به شماره‌های ایرانسل آن پیامک ارسال کنید. با کمک این قابلیت می‌تو،د تخفیف‌های هفتگی خود را با یک پیامک به اطلاع افرادی که در نزدیکی فروشگاه شما زندگی می‌کنند برس،د. بزای آشنایی بیشتر مقاله BTS را مطالعه کنید.

ارسال پیامک زنده از روی دکل همراه اول LBS

پس از ثبت‌نام در سایت، ممکن است مشتری یک پک مراقبت پوستی را از شما ،یداری کند. به کمک وب سرویس می‌تو،د وضعیت سفارش مشتری را برایش پیامک کنید. مثلا زم، که ،ید نهایی شد پیامک «سفارش شما ثبت شد» برای مشتری ارسال شود و یا اگر سفارش به هر دلیلی لغو شد، فورا پیامکی با متن «سفارش شما لغو شد» به صورت خودکار برای آن‌ها ارسال شود.

ارسال پیامک اطلاع‌رس،

افتتاح بزرگترین فروشگاه م،ومات الکترونیکی تابلو های تبلیغاتی توسط گروه بازرگ، مرداس در روز دوشنبه سوم تیر ماه 99
تهران خیابان گرگان پلاک183
لغو خبرنامه: ارسال 021863

برای افراد نزدیک محل کار خود پیام ارسال کنید

تا قبل تحویل سال، لوازم آرایش تو کیفته
وارد سایت خانومی شو با تخفیف عیدانه ،ید کن
سایت: /www.khanoumi.com/

برای مشتری‌های خود کوپن و تخفیف در نظر بگیرید