اتاق فرار خونه جنی تهران, ستارخان-آل اسکیپ

مدت زمان این بازی 100 دقیقه می باشد و در دسته بندی بازی های نسبتا سخت قرار می گیرد. برای شرکت در این بازی گروهی 4 تا 8 نفره نیاز می باشد و مبلغ بلیط برای هر نفر 85 هزار تومان است. سناریوی این بازی حکایت از جولای 1992 دارد که در بالتیمور پیرمردی تنها به نام استفن درو، در خانه خود خودکشی می کند.

سانس معمولی 130 تومان

تکرار این کار در مراحل مختلف می تواند به بهبود مهارت مدیریت زمان کمک کند. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است. تخفیفان به مشتریان خود تجربه‌ای جدید و هوشمندانه در خرید کردن ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. شما چه به دنبال یک خرید آنلاین یا خرید از مغازه‌های نزدیک محل سکونت خود باشید و چه به دنبال یک تجربه خاص، چشیدن یک طعم متفاوت یا یادگیری چیزاهای جدید باشید، با تخفیفان یک خرید هوشمندانه و با قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد.

اتاق فرار خونه جنی تهران, ستارخان-آل اسکیپ

تقریبا به وسط بازی که می رسید، متوجه می شوید اجنه در اداره این مجموعه نقش دارند. این اتاق فرار تهران به جز ژانر فانتزی، موضوع دلهره چاشنی آن بوده و از 4 تا 6 نفر می توانند در آن حضور داشته باشند. فریداکالو در آدرس تهران، امیرآباد، خیابان کارگر شمالی، خیابان مظفری خواه، کوپه آراسته پلاک 3 واحد 2 طبقه اول قرار دارد. چرا که اتاق فرار از بازی های گروهی معمایی است که شما در فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید با تدبیر خود در زمانی که بازی تعیین می کند، برسید و از آن فرار کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی های موجود 10 ژانر برتر در اتاق فرار تهران، و مدت زمان استفاده از آن بپردازیم.

حال این ماموریت برای پیدا کردن قاتل به شما واگذار شده و به کمک سرنخ هایی که دارید قاتل را در کمتر از 1 ساعت پیدا کنید. تصور کنید ویروس مرگباری سراسر دنیا را فرار گرفته و باعث شده جمعیت کره زمین کمتر از 2 میلیون نفر شود. حتی افرادی که زنده ماندند نیز همگی بینایی خود را از دست داده باشند و باعث کاهش جمعیت جهان شده است. تنها تعداد اندکی افراد بینا در دنیا وجود دارد که همگی داخل یک شکنجه گاه هستند و نابینایان نیز به دنبال این افراد برای پایان دادن به زندگی آن ها هستند. در این صورت شما وارد شکنجه گاهی می شوید که 60 دقیقه فرصت دارید تا اطلاعات افراد بینا را پیدا کرده و با نابودی آن ها جلوی نابودی نسل بینایان را بگیرید.

مبلغ رزرو 2 نفر به صورت آنلاین به عنوان بیعانه دریافت می شود و مابقی هزینه به ازای تعداد شرکت کنندگان بازی، حضوری دریافت می شود. پس اگر شما هم به دنبال تفریحی در غرب تهران هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. لطفا تمامی اعضای تیم باهم، سرموقع به مجموعه مراجعه فرمایید و از سر و صدا مقابل ساختمان و داخل ساختمان قبل از ورود به بازی جدا خودداری فرمایید.

اتاق فرار غار مخوف

اتاق فرار تاج اسکیپ در ادامه لیست پرطرفدارترین اسکیپ روم ها در کرج را معرفی و راه های دسترسی از قبیل آدرس، شماره تلفن و لینک سایت هر یک را ارائه می دهد. به جرات می توان گفت رازماز یکی از بزرگترین مراکز اسکیپ روم در شیراز می باشد و حتی در مقایسه با بسیاری از اتاق فرارهای تهران نیز تنوع بالاتری از نظر بازی دارد. این مجموعه در پاییز ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر دارای ۵ شعبه و ۱۸ بازی بسیار مهیج می باشد. علاوه بر تنوع بالا در بازی ها و هیجان فوق العاده آنها، مجموعه رازماز به دلیل فضا حرفه ای که طراحی نموده در میان سایر اسکیپ روم های شیراز از طرفداران بیشتری برخوردار است. اتاق فرار خونه جنی افرادی که علاقه زیادی به ترس و تجربه قرار گرفتن در خانه های قدیمی و جنی دارند، قطعا باید سناریوی خونه جنی را در مجموعه تاج اسکیپ تجربه کنند. این سناریو خونه جنی بسیار معروف در شمال ایران را پیاده سازی نموده و گذر از معماهای آن کمی سخت و همراه با هیجان بالا می باشد.

اتاق فرار تهران؛ تجربه ای منحصر بفرد از احساسات مختلف

در توضیح این بازی آمده است که شما و اعضای گروه‌تان به عنوان دانشجویان برتر سال آخر رشته بیولوژی، دعوت نامه ای برای پروژه فارغ اسکیپ روم تئاتر تعاملی التحصیلی دریافت می‌کنید. و لذت کافی رو از بازی ببرید باید به تمامی جزییات، دیالوگ ها، اکت ها و سرنخ ها دقت کنید تا متوجه داستان عمیق و اتفاقی که برای محمود افتاده بشید. در بازی امانت دار شیطان خبری از سناریو کلیشه ای و ساده ای نیست و باید کاملا در محیط و جو بازی غرق بشید تا متوجه سناریو شوید.

  • هر اتاق فرار تهران در ژانرهای مختلفی به فعالیت پرداخته که به عقیده بسیاری از مردم دشوارترین آن ها موضوع ماجراجویی و معمایی است.
  • مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند.
  • چرا که اتاق فرار از بازی های گروهی معمایی است که شما در فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید با تدبیر خود در زمانی که بازی تعیین می کند، برسید و از آن فرار کنید.
  • این اتاق فرار تهران به جز ژانر فانتزی، موضوع دلهره چاشنی آن بوده و از 4 تا 6 نفر می توانند در آن حضور داشته باشند.
  • همچنین تخفیفان از طریق همکاری با بهترین اتاق فرار های غرب تهران توانسته بلیط مجموعه‌های مختلف را با تخفیف ویژه در اختیار کاربران سایت خود قرار دهد.