اگر طرفدار رشد و پیشرفت در حوزه ،بوکار باشید، باید نقش ویدیوها را در تولید محتوا جدی بگیرید. مشخص ، موضوعات ترند برای تولید محتوای ویدئویی به شما اجازه میدهد تا روند پیشرفت شما در بازاریابی بسیار سریعتر باشد. بازاریابی در هر حوزهای از ،بوکار راه و روشها و اصول خاصی دارد. برای آشنایی با تعریف بازاریابی به زبان ساده پیشنهاد میکنیم، حتما مقاله فراز اس ام اس را مطالعه کنید.
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه لید چیست و جذب آن چه تاثیری در ،بوکار دارد، پیشنهاد میکنیم این مقاله از فراز اس ام را مطالعه کنید تا در پیشرفت ،بوکار خود موفقتر باشید.
۹۰ درصد کاربران معتقدند که ویدئوها در تصمیمگیری برای ،ید، به آنها کمک میکند. ساخت ویدئو یا ویدئو مارکتینگ، بهراحتی با کمک موسیقی، کلام، ویدئو و جذابیتهای بصری، در ذهن مخاطب جایگاه ویژهای باز میکند. شما در هک رشد، با کمک محتوای ویدئویی میتو،د برندسازی کرده، هدفتان را مشخص کنید و مخاطب را به سمتوسوی هدفتان سوق دهید.
خلاقیت پایه و اساس هک رشد است. برای استفاده از هک رشد و داشتن خلاقیت نباید هر کاری که دیگران انجام میهند را انجام دهید. این ویژگی در ،بوکار باعث میشود هر لحظه به دنبال امتحان ، راهکارهای جدید باشید. همچنین باید بتو،د ایدههای خود را به اجرا درآورده و شجاعت انجام کارهای تازه را نیز داشته باشید. در اجرای ایده ساختارشکن باشید، به،وان مثال شما میتو،د در ارسال پیامک انبوه با ارسال متنهای تبلیغاتی خلاقانه و استفاده از نوع بیان متفاوت، کاربران را به ،ید محصولات خود و همچنین استفاده از خدماتتان ترغیب کنید.
برای استفاده از گیمیفیکیشن (Gamification) باید سازوکار بازی را به ،بوکار خود اضافه کنید. شاید در ابتدا کمی تعجببرانگیز باشد، اما باید گفت در اینجا قواعد حاکم بر بازی به کمک ،بوکار میآیند تا در رسیدن به هدف نهایی که همان فروش محصول است به شما کمک کنند.
امروزه شبکههای اجتماعی یکی از مهمترین کانالهای جذب و ارتباط با مشتریان محسوب میشوند. هرچه از کانالهای مجازی بیشتری در هک رشد استفاده کنید، به نفع خودتان است. فعالبودن در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین و توییتر یکی از موثرترین روشها برای افزایش آگاهی از برند و جذب ترافیک بیشتر در همان مراحل ابتدایی قیف هک رشد است. با تبلیغ نویسی حرفه ای در این شبکهها فعال باشید، نقاط ضعف رقبای خود را شناسایی کرده و آنها را در صفحات خود رفع کنید.
هک رشد (Growth Hacking) یا خلق رشد، به فرآیند آزمایش و پیادهسازی ،متی از استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی گفته میشود. این فرآیندها بر رشد سریع و پربازده ،بوکار متمرکز هستند. با Growth Hacking به دنبال این هستیم که با هزینهای کم و در مدت زمان کوتاه به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم. در واقع هک رشد نوعی نگرش و مدل ذهنی است که طرز برداشت شما در مورد تغییرات را بیان میکند.
2. برای تبلیغ ،بوکار خود از صفحات مجازی غافل نشوید
چگونه هک رشد را انجام دهیم؟
مهمترین فاکتور پیروزی در بازار جه، اینترنت، بهروز بودن و پیشرفت مداوم است. با پیشرفت دنیای تجارت و توجه بیشتر به موفقیت ،بوکارها، مفاهیم جدیدی در حال شکلگیری هستند. هک رشد یکی از این مفاهیم محسوب میشود که از معرفی آن زمان زیادی نگذشته، اما اهمیت آن برای ،بوکارها قابل توجه بوده است. مفهوم Growth Hacking درواقع کلیه مزیتهایی که شامل سرعت بخشیدن به موفقیت و تحلیل دقیق نتایج میشود را برای صاحبان ،ب و کار فراهم میکند. هدف ما در این مقاله آموزش تکنیکهای هک رشد است؛ قطعا با خواندن این محتوا میتو،د تحولی عظیم در ،بوکار خود ایجاد کنید.
هک رشد چیست؟ مفهومی نسبتا جدید و کشف شده توسط ،بوکارهای نوپا
روش هک رشد به شما کمک میکند تا با حداقل زمان و هزینه، بیشترین بازده را برای ،بوکار خود دریافت کنید. فراز اس ام اس امکاناتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد که با استفاده از آنها میتو،د به رشد ،بوکار خود کمک کنید. برای استفاده و آشنایی با این امکانات با کارشناسان و مشاوران ما از طریق شماره 02171333036 تماس بگیرید.