منبع: https://sms.ir/anniversary-sms-samples/
در انتها لازم مید،م چند نمونه متن سالگرد تاسیس را با هم مرور کنیم. آنچه در اینجا گفته شد بیشتر به نکات و ایدههایی برای بهینهسازی متن پیامک اشاره داشتند. ایجاز نویسی و اختصار، متن رسمی یا صمیمانه، تعداد کارکترهای پیامک و چندین مورد دیگر در این زمینه مطرح هستند که میتو،د با مقداری خلاقیت به آن دست یابید.
پیامکهای تبلیغاتی زیاد و متنوعی در طول روز و بین مردم جابهجا میشوند اما تنها تعداد کمی از آنهاست که میتوانند به هدف غایی خود دست یابند. اگر ،بوکاری دارید و به دنبال ،ب سود و منفعت بیشتر از آن هستید لازم است ابزار قدرتمندی که در دست دارید را بهتر و بیشتر بشناسید. بهتر است بد،د که چگونه میتو،د از این طریق به ،ب درآمد بیشتر پرداخته و مشتریان بیشتری را جذب خود کنید. شما میتو،د با استفاده از پیامک هدفمند، مشتریان بیشتری را جذب خود کرده و فروش بیشتری داشته باشید. اما این اتفاق چطور رقم میخورد؟ در ابتدا لازم است مروری بر چیستی و چگونگی اساماس هدفمند داشته و روشهای ارسال آن را بشناسیم.
وقتی صحبت از متن سالگرد تاسیس میشود مشخصاً با یک پیامک هدفمند روبرو هستیم. در اینجا ما قصد داریم پیامکی را به من،ت سالگرد تأسیس یک شرکت ارسال کنیم. پس مخاطب هدف ما کاملاً مشخص و پیداست. پیامکهایی که با هدف از پیش تعیینشده برای افراد یا گروههای خاص ارسال میشوند، پیامکهایی هدفمند هستند. برای ارسال این نوع پیامک باید شناخت خوبی از مخاطب داشته باشید، بدون برنامهریزی تبلیغات نکنید و ارسال پیامک هم نداشته باشید.
شاید بخواهید از پیامک هدفمند برای تبلیغ ،ب و کارتان استفاده کنید. مثلاً قصد دارید به من،ت سالگرد افتتاحیه یکی از کافی شاپهای اطراف محل زندگیتان، تبلیغی برای مؤسسه خیریه خود انجام دهید. از این رو میتو،د بر اساس منطقه جغرافیایی خود عمل کرده و از این طریق کمک بخواهید. اما این مسئله در مورد متن سالگرد تاسیس به این سادگیها نیست. بلکه منظورمان تنها این است که بتو،د درک بهتری از ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.
زمانبندی برای ارسال پیام هدفمند از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا بدون آن نمیتوان بازخورد از تبلیغات پیامکی را بالا برد. با رعایت زمانبندی میتوان در ذهن مشتری ماندگار شد. چون در این صورت است که نام تجاری شما در ذهن میماند و بر سر زبانها میافتد. به زبان ساده، مشتریها از طریق بازاریابی دهان به دهان است که ،بوکارتان را دنبال میکنند.
نمونههای متعددی برای متن سالگرد تاسیس وجود دارند. سالگردهای تأسیس همواره موقعیتی من، برای تقویت ارتباطات بودهاند. اگر شما هم صاحب شرکت یا کارخانهای هستید احتمالاً متنهای مشابهی از آنها را دریافت کردهاید. اما چگونه میتوان پیامک را تبدیل به یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات کرد؟ پیام کوتاه چگونه میتواند به صاحبان شرکتها کمک کند تا ارتباطاتی قویتر با همکاران خود ایجاد نمایند؟ یک پنل اساماس خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟ در این بخش و بخشهای بعدی به تفصیل در مورد این سؤالها صحبت خواهیم کرد.
امتیاز به این مطلب