شاید خنده تان بگیرد، اما این اتفاق بارها تکرار شده است. بارها شده است که بسیاری از کاربران ما برای محصولات خود به خوبی تبلیغ ، اند؛ اما فراموش کرده اند که کوپن تخفیف را برای مشتریانشان ارسال کنند. این کار می تواند هزینۀ سنگینی را برای تجارت شما داشته باشد، زیرا شما هرچه تلاش خواهید کرد بهبودی در میزان فروش خود نخواهید دید.
قرار دادن طریقۀ تماس در پایان هر پیامک
هر کمپین تبلیغاتی تنها باید یک هدف داشته باشد. برای هر کمپین تبلیغاتی خود چندین پیشنهاد و تخفیف ارائه ندهید، یک عدد تخفیف کافیست. برای مثال اگر رستوران دارید، به مشتریان خود پیشنهاد دهید: “اگر امروز به رستوران بیایید، 10% تخفیف شامل ،یدتان خواهد شد، همچنین می تو،د بال مرغ خود را به رایگان سفارش دهید”. این پیامک تبلیغاتی حواس مخاطبانتان را پرت می کند. بهتر است که به یک پیامک تبلیغاتی اکتفا کنید و در پایان پیامک خود یک طریقۀ تماس در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
علی رغم اینکه بیشتر متدهای بازاریابی دیجیتالی برای راحت تر شدن کار کمپین تبلیغاتی شما انعطاف پذیری بالایی را نشان می دهند، اما همیشه امکان خطاهایی وجود دارد تا تجارت شما را از بالای قلۀ موفقیت به پائین پرت کند. این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج به شهرت و اعتبار برند تجاری شما ضربه می زند، در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته خواهد شد.
اشتباه در املای یک کلمه
اگر علاقه دارید که از سامانه ملی پیامک نمایندگی ،ب کنید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند شما را بابت دریافت پنل نمایندگی راهنمایی کنند.
بهتر است که از کلمات اختصاری در پیامک های خود زیاد استفاده نکنید. حال این کلمات چه ،ی باشند یا چه ،یسی. در برخی از موارد استفاده از این کلمات قابل قبول است، اما اگر پیامک شما شامل تعداد زیادی از کلمات اختصاری باشد، نشانگر غیر حرفه ای بودن شماست.
عدم قرار دادن کوپن تخفیف
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.