همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راهها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب میآید. اساماس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روشهای نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد من، و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر میتواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
نتیجهگیری
- ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کمهزینهترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
- اطلاعرس، پیامکی میتواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
- یکی از بهترین راهها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
- با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
- همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقصهای آن را برطرف کنید.
برای اینکه بتو،د بهترین و بیشترین میزان اطلاع رس، ممکن را انجام دهید لازم است شماره ،، که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتو،د سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی من، برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
مؤسساتی که برای افراد بیخانمان و کارتنخواب خدماتی ارائه میدهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثالهای ذکر شده مهمترین کاربرد پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخهای مختلف هستند.
ارسال پیامک در من،تهای مختلف
با رعایت این نکات شما میتو،د موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفقتری انجام دهید. برای ،ب اطلاعات بیشتر میتو،د با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخو،د. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهمترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه پرداختهایم.
برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را بهجا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمنهای خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.
جذب خیرین و افراد فعال ثابت
- به نظر شما بهترین و من،ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمنها چیست؟
- آیا مؤسسات و ارگانهای مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
- پیامکهای تبلیغاتی چگونه میتوانند در جذب کمکهای مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.
- کرامت از ،من شما خوشه میچیند.
اگر نمیخواهید با پیامکهای خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پر، کنید. این در مورد تعداد پیامکهای شما در طول یک ماه نیز کاملاً صدق میکند. بهتر است پیغامهای بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حدا،ر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زم، در روز وجود ندارد که برای همۀ مخاطبان من، باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای ،، که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است. در این زمان ا،ر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رساندهاند و با چک ، پیامکهای خود مشکلی ندارند.
هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخو، به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقصهای آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کردهاید رضایت دارید؟ آیا لینکهای ارسال شده به درستی کار میکنند؟ آیا این پیامک برای ،ی که اولین بار آن را دریافت میکند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بینقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن ،ب خواهید کرد.
شما که شادم، را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.
در این باره تفاوت چند، بین پیامک و دیگر شکلهای بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کرده و اجازه ندهید بدون مطالعه کامل پیامک شما آن را پاک کنند. البته یک فرق و تفاوت اساسی بین پیامک و دیگر روشهای تبلیغاتی وجود دارد. چرا که فضای شما برای ارسال پیام بسیار محدودتر بوده و مست،م اثرگذاری سریعتر و کوتاهتر است. با وجود محدودیت ۷۰ کارکتری پیامک دیگر فضایی برای نوشتن یک مقدمه و مقاله طول، وجود ندارد. به همین دلیل لازم است فوراً به سراغ اصل مطلب رفته و با ارائه یک بک لینک اقدام به جلب توجه مشتری کنید. در نتیجه مشتری پیام شما را سریعتر خوانده و از او خواهید خواست که سریعتر با شما تماس بگیرد.
از زبان اختصار استفاده کنید
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری من، برای جذب کمکهای مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگانهای خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب میآیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتو،م این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
امروز خدا در همین نزدیکیها نعمت می پاشد.
ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کردهاند.
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای ،ید تج،ات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
امروز زمینیان آسم، شدهاند.
مشتریان پیامکی را جمع آوری کنید
یکی از بهترین و مؤثرترین راهها برای به دست آوردن مش،ان مورد نظر، راهاندازی یک مسابقه یا نظرسنجی پیامکی است. بدین ترتیب نرخ تعامل با مشتریان بالاتر رفته و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک شما میپیوندند. شما همچنین لازم است به ا،ریت مخاطبان مؤسسه خود توجه کنید. احتمال اینکه افراد جوان به برنامه پیامکی شما و کمکهای مالی توجه کنند این است که مشتریان پیامکی خود را جمع آوری کنید. بنابراین همواره سعی کنید که تمرکز خود را بر روی این قشر از جامعه بگذارید.
زمانبندی و تعداد پیامکها حائز اهمیت است
امروز از آسمان عطوفت میبارد و درختان عاطفه را میبینی که میوههای ایثار نثار میکنند.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان میبرند. امروز، روز نیکوکاری است.
- باید نگریست. باید با دقت به مهرب، اینان نگریست.
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمنهای خیریه نیازمند اطلاعرس، و خبررس، به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار من، و منطقی به حساب میآید.
نمونه متنهای پیامکی موسسات خیریه
- محقق شدن اه، موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شماست. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
- اعمال بلندتر از کلمات صحبت میکنند و امروز شما نشان دادهاید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به مؤسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.
- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین میکنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
- کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور میکرد. صمیمانه، از همه کمکهای باورن،ی شما متش،.
- با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلبهای گرم و بزرگ به خود جلب کردهایم.
- شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تأیید میکند. از شما متش، که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
- شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیدهاید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما میخواهیم بد،د که یک «متش،» ساده نمیتواند جبران کار خیر شما باشد.
- شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان من، در مکان من، بودید.
از شما نهایت تشکر را دارم. - افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا میشوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به ،وان یک انسان اینقدر با طراوت محبت میکنید و میبخشید.
- شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت بردهام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفتانگیزی است، بلکه نشان میدهد که شما چه قلب بزرگ و مهرب، دارید.
- قدرد، من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات میتوانند توصیف کنند، از شما متش،!
- کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعاً نمیتوانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
- به ،وان یک انسان، از صمیم قلب از کار خیر شما قدرد، میکنیم. کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بیبضاعت ادامه دهیم.
- از کمک شما به مبلغ _____________ که به ما این امکان را داد تا تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه ___________ حفظ کنیم، متشکریم. ما از لطف شما قدرد، می کنیم.
- موسسه خیریه ما، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که میخواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
- خانوادههای نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدرد، میکنند. یاری مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما میکند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
- از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانهای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت میکنند.
- هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمانها برای کمک به نیازمندان را نشان میدهد. از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.
- با تشکر ویژه از شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این مؤسسه خیریه را ببندیم.
- لطف شما نسبت به خیریه، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اه،مان، بتو،م به راهمان را ادامه دهیم. با تشکر از کمک مالی شما.
- با تشکر از شما برای شرکت در جمعآوری کمکهای مالی برای خیریه ما، کمکهای مالی خیرین محترم پس از جمعآوری، در بهترین جاها هزینه میشوند. از شما عزیزان بابت کمکهای مالی و کار خیر متشکریم.
- تلاش های شما برای تبلیغات، جمعآوری کمک مالی برای مؤسسه خیریه ما، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهرب، بازتاب واقعی انس،ت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
- امروز طراوت میهمان دلهای ماست.
در ارسال پیامکهای تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به ،وان مثال اگر مؤسسه خیریهای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول میتو،د برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرس، نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آنها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
بیشتر افراد گوشیهای هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده میکنند. محبوبیت گوشیهای هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامکهای تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان میدهند که در حال حاضر ا،ر پیامکها ظرف چند دقیقه به دریافتکننده رسیده و توسط آنان خوانده میشوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک میتو،د رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برس،د. داوطلب، که برای امور خیریه دست میجنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانههای دیگران را نیز جمعآوری میکنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب میتو،د بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/charity-sms-marketing/
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما میبارد و مهرب،، دست به دامان شماست.