ساخت صفحه اینستاگرام یکی از جذابترین و موثرترین روشهای تبلیغات فروشگاهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش است. در این پلتفرم پرطرفدار و پرکاربر میتوان ایدههای جذابی برای تبلیغات و رقابت با ،بوکارهای مشابه پیدا کرد. به،وان مثال صاحبان فروشگاههای لوازم آرایشی بهداشتی با جستجو هشتگهای مرتبط با محصولاتشان میتوانند چندین ایده تبلیغ لوازم آرایشی برای برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان پیدا کنند.
برای جذابتر شدن و اثربخشی بیشتر تبلیغات ساینیج انتخاب تصاویر باکیفیت،، متنهای جذاب و قرار دادن تابلوها در مکان من، اهمیت بسیار بالایی دارد. تبلیغات ساینیج باید در نقاط قابل مشاهده برای مشتریان نصب شوند. پیام تبلیغاتی نیز باید کاملا واضح و مخصوص به محصول یا تخفیف موردنظر باشد. فراموش نکنید که مشتریان باید در عرض چند ث،ه بفهمند چه محصولی معرفی شده است و ،ید آن چه مزیتهایی دارد.
درصورت انتخاب روش تبلیغات از طریق اینستاگرام برای افزایش ابتدا باید یک نام کاربری و تصویر من، برای پروفایل اینستاگرام فروشگاهتان انتخاب کنید. فراموش نکنید که پروفایل شما باید به روز و محتوای صفحه مرتبط با خدمات و محصولاتتان باشد. انتشار ع،های باکیفیت، ویدیوهای جذاب و تخفیفها و پیشنهادهای ویژه باعث افزایش بازدید و در نتیجه رشد فروش میشود. برای معرفی محصولات و ترغیب افراد به بازدید از صفحه و پستهایتان میتو،د از بلاگرهای اینستاگرام کمک بگیرید یا از هشتگهای مرتبط استفاده کنید.
با استفاده از تبلیغات و بهکارگیری صحیح ابزارهای تبلیغاتی میتوان به بهترین نحو و با صرف هزینه من، محصولات جدید را به مشتریان معرفی کرد و باعث افزایش شناخت برند شد. این موارد باعث جذب مخاطبان جدید، تبدیل آنها به مشتریان وفادار و درنتیجه افزایش فروش خواهد شد. باتوجهبه نوع ،بوکار روشهای مختلفی نیز برای تبلیغات وجود دارد. شاید هر روش و ابزار تبلیغاتی برای هر ،بوکاری من، نباشد. به،وان مثال روشهای تبلیغات فروشگاهی متفاوت با تبلیغات سازم، خواهد بود. در ادامه با بهترین روشهای تبلیغاتی همچون ارسال پیامک و نکات مهم بهترین پنل پیامکی، استفاده از شبکههای مجازی، تبلیغات ساینیج و تبلیغات چریکی آشنا خواهیم شد.
ارسال پیامک تبلیغاتی؛ افزایش فروش فروشگاه با استفاده از سامانه پیامکی
یک مزیت دیگر تبلیغات پیامکی برای فروشگاهها سرعت بالای ارسال است. این موضوع در مواردی اهمیت بالایی دارد که صاحبان ،بوکار از تخفیفها یا پیشنهادات ویژه برای یک محصول استفاده میکنند. زم،که فرصت محدود باشد افراد بیشتر به ،ید ترغیب میشوند. امکان قرارگیری لینک تخفیف در پیامکهای تبلیغاتی نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات فروشگاهی و افزایش فروش است. همه این موارد باعث میشود تا استفاده از پنل پیامکی به،وان یکی از بهترین و مقرونبهصرفهترین روشهای تبلیغات فروشگاهی شناخته شود.
بهطورکلی تبلیغات کلیکی با جلب ترافیک مستقیم، تارگت گروههای مشخص، اندازهگیری دقیق نتایج، افزایش تبدیلپذیری و امکان بهینهسازی مستمر منجربه افزایش فروشگاهها میشود. با این روش تبلیغات میتو،د مخاطبان را بهطور مستقیم به فروشگاه آنلاینتان هدایت کنید. همچنین این امکان را دارید که تعداد کلیکها، نرخ تبدیل (Conversion Rate)، هزینه هر کلیک (CPC)، و بازدهی سرمایهگذاری (ROI) را بهطور دقیق تحلیل و بررسی کنید. این موضوع نقش موثری در بهینهسازی استراتژیهای تبلیغاتی خواهد داشت.
تبلیغات چاپی؛ تبلیغات ماندگار برای فروشگاه با هزینه پایین
تبلیغات ساینیج (Signage) یکی از روشهای تبلیغاتی کاربردی برای افزایش فروش فروشگاهها محسوب میشود. منظور از این روش تبلیغات استفاده از هر نوع علامت یا تابلوی تبلیغاتی است که در مکانهای عمومی نصب میشود. تابلوها در روش تبلیغات ساینیج بهصورت ثابت و موقت در مکانهای مختلفی همچون ایستگاههای مترو و اتوبوس، مراکز ،ید و پارکینگها بهمنظور جلب توجه، اطلاعرس، و تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند.
برای افزایش سهم فروشتان در بازار، معرفی برند، محصولات و خدماتتان و جذب مخاطبان جدید مهمترین کاری است که باید انجام دهید. تبلیغات بهترین و کاربردیترین ابزار برای تحقق این موارد است. تبلیغات فروشگاهی و افزایش سهم فروش را میتوان از راههای مختلفی انجام دهید. در بسیاری از این روشها همچون استفاده از سامانه پیامکی با صرف هزینه پایین میتوان نتایج ماندگار و اثربخشی دریافت کرد. توجه داشته باشید افرادی که از طریق تبلیغات به فروشگاهتان هدایت میشوند، تمایل بالایی به ،ید دارند و ممکن است دوباره به فروشگاهتان برای ،ید مراجعه کنند؛ بنابراین آثار این تبلیغات تا مدتها برای ،بوکارها منجربه درآمدزایی خواهد شد. برای برخورداری از امتیازات تبلیغات پیامکی و ارسال هدفمند و انبوه پیامک پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت برای تهیه سامانه پیامکی فراز اس ام اس اقدام کنید.