منبع: https://sms.ir/carpet-cleaning-sms-samples/
از این رو اگر شماره قالیشویی شما در اینترنت وجود داشته باشد به احتمال زیاد شانس بیشتری برای مشتریان جدید خواهید داشت. از طرف دیگر، مشتریان همیشه به دنبال خواندن نظرات دیگر مشتریان در مورد ،بوکار شما هستند.
بدین ترتیب میتوانند از انتخاب خود در این زمینه مطمئن باشند. تجربه نشان داده است که حتی در روستاها و شهرهای کم جمعیت نیز افراد زیادی با جستوجو در گوگل اقدام به یافتن ،بوکار و خدمات مورد نیاز خود میکنند. اگر قصد طراحی سایت برای ،بوکار قالیشویی خود دارید بهتر است هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام کنید. شما میتو،د اطلاعات تماس و آدرس شرکت خود را در بخش تماس با ما در وبسایت درج کنید.
پس از دوران همهگیری کرونا، دنیای ،ب و کارها به شکل جدی تغییر کرده است. این روزها تقریباً همه ما با سرچ یا جستوجو در گوگل آشنا هستیم. کمتر ،بوکار موفق و رو به پیشرفتی وجود دارد که برای خود یک وبسایت نداشته باشد. به همین دلیل بسیاری از مشتریان، خدمات و محصولات خود را از طریق جستوجو در گوگل پیدا میکنند. بنابراین شما هم اگر میخواهید از بازار عقب نم،د لازم است یک وبسایت خوب و حرفهای برای خود داشته باشید. روزانه تعداد قابل توجهی از مشتریان با کلمات کلیدی مشخص اقدام به جستوجو در اینترنت میکنند.
اگر واقعبینانه به این قضیه نگاه کنیم در مییابیم که آگاهی دادن به مخاطب هدف اصلی از انجام تبلیغات است. پس اگر درست، اصولی و منطقی عمل کنید سرمایهگذاری خوبی روی ،بوکارتان انجام دادهاید. بنابراین لازم مید،م برخی از اصول و راهکارهای اساسی برای این کار را بلد باشید.
دومین روش در جذب مشتریان جدید، ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی است. مطمئناً هر یک از شرکتهای موفق حداقل یک بار به انجام این کار اقدام کردهاند. این روش بر خلاف دیگر روشها یک روش دائمی برای جذب مشتری نیست. بلکه با چند بار انجام تبلیغات میتو،د تعداد قابل توجهی از مشتریان را از ،بوکارتان آگاه کنید. ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی بازخورد سریعی نسبت به روشهای قبلی دارد. اما سؤال اینجاست که چه نوع متنی برای این کار من،تر است؟ همچنین چرا افراد زیادی به استفاده از این روش روی آوردهاند؟
برای اینکه بازخورد خوبی از ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی بگیریم باید محتوای خوبی برای آن تهیه کنیم. در تبلیغات پیامکی باید از ،وان من، و قوی به این منظور استفاده کرد. شغل مانند قالیشویی مانند فروشگاه نیست که هر زمان دلمان خواست اقدام به ارسال پیامک کنیم. بلکه بیشتر در من،تهای مختلف و افرادی که در آپارتمان زندگی میکنند باید اقدام به آن کرد. همچنین که این شغل تقریباً فصلی بوده و بیشترین بازخورد را در روزهای شلوغ مانند عید و تابستان دارد. از طرفی ارسال پیامک آنقدر زیاد شده که بسیاری از مردم چنین پیامکهایی را اصلاً باز نمیکنند. پس زمان و متن پیامک تأثیر بسزایی در بازخورد و کارایی آن دارد. در ادامه برخی از نمونههای پیامک برای تبلیغات قالیشویی را آوردهایم که ممکن است به دردتان بخورند:
برای انتخاب سایت من، برای تبلیغات قالیشویی ابتدا ،یب نام قالیشویی با شهر مورد نظرتان را در گوگل جستوجو کنید. سپس ببینید این وبسایت دارای رتبه در گوگل است یا خیر. مثلاً عبارت «قالیشویی تهران» را در گوگل جستوجو کرده و رتبه آن وبسایت را مشاهده کنید. اگر این وبسایت دارای رتبه نباشد شانس کمی برای دیده شدن خواهید داشت. بدین منظور لازم است از وبسایتهایی استفاده کنید که رتبه بالایی در گوگل داشته باشند. با انجام آگهیهای تبلیغاتی یا رپورتاژ نیز میتو،د مشتریان قابل توجهی از طریق گوگل پیدا کنید.
اول از هر چیز یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی نباید کلیگویی کرد. بلکه باید به زبان مشتری سخن گفته و به نوعی نیازهایش را به او یادآوری کنید. به ،وان مثال به سراغ زندگی آپارتم، و کمبود فضای باز برای شست و شوی قالی بروید. به زندگی پر مشغله و شلوغ اشاره کنید و بگویید که دیگر مثل زمانهای قدیم فرصتی برای قالیشویی و خانهتک، باقی نمانده است. خلاصه به کمک تبلیغات، شما باید به مشتری نشان دهید چه مشکلاتی دارند و راه حل شما برای حل آن چیست؟
نمونه تبلیغات قالیشویی را که در ادامه مطالعه میکنید، شاید از قبل بد،د. همچنین ممکن است برخی از این روشها را تست کرده و بازخورد چند، از آن نگرفته باشید. بازگشت سرمایه شما بستگی به عوامل مختلفی دارد. اینکه کدام روش تبلیغاتی را انتخاب کرده و در کدام شهر فعالیت دارید. همچنین شیوه ارائه خدمات نیز به تصمیمات شما در این حوزه بستگی دارد. با این همه تصمیم گرفتیم برخی از بهترین روشهای پیامکی و دیجیتال را برای ،بوکار قالیشویی شما ارائه کنیم.
امتیاز به این مطلب