اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟ انواع تبلیغات انتخاباتی

تا اینجا، بحث ما درباره روش‌های تبلیغات آفلاین بود. بهتر است دیگر از تبلیغات آفلاین فاصله بگیریم و موضوع بحث را به نوع دیگری از تبلیغات تغییر دهیم که این روزها طرفداران بیشتری دارد!

دقیقا به همین دلیل است که اس‌ام‌اس مارکتینگ به یکی از روش‌های بسیار کارآمد در عرصه تبلیغات انتخاباتی تبدیل شده و با حداقل هزینه، شما را به نتایج شگفت‌انگیزی می‌رساند.

پیام کوتاه ولی قدم‌های بلند!

برای شروع یک کمپین انتخاباتی طوف،، لازم است تا اول از یک سامانه پیامک استفاده کنید. سامانه پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه، با هزاران نفر در سراسر ایران در ارتباط باشید. توجه کنید که سامانه پیامکی که انتخاب می‌کنید حتماً قابلیت‌های بالا را داشته باشد، گزارشات لازم را در اختیار شما بگذارد و از آن مهم‌تر، پشتیب، خوبی داشته باشد! 

مزایا و معایب تبلیغات پیامکی

اگر بعد از خواندن مطلب بالا، در مورد تبلیغات انتخابی سوالی برایتان پیش آمد یا در انتخاب روش تبلیغاتی من،، نیاز به مشورت داشتید؛ کارشناسان ما در ملی پیامک در خدمت شما هستند. می‌تو،د از طریق شماره 63404-021 با ما در تماس باشید.

از آنجایی که همه مردم از نظر سن و سال صلاحیت رای دادن ندارند، می‌تو،د با استفاده از این قابلیت فقط برای افراد بالای 18 سال پیامک بفرستید یا اگر برنامه خاصی برای رای‌اولی‌ها دارید، به آن‌ها اطلاع دهید.

چطور پیامک گروهی بفرستم؟

رپورتاژ آگهی در تبلیغات انتخاباتی

کجا رپورتاژ آگهی منتشر کنم؟

هزینه بسته: 9,800,000 تومان8,900,000 تومان