راهنمای تبلیغات خلاقانه برای فروش بیشتر – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

مشاهده مزایای محصولات و نحوه استفاده از آن‌ها به‌صورت تصویری، تاثیر فوق‌العاده‌ای در ذهن مخاطب می‌گذارد؛ زیرا افراد با مشاهده یک تصویر آن را در ذهن خود ثبت می‌کنند و به آن بال و پر می‌دهند. از این‌رو، مخاطب شما می‌تواند خود را در هنگام استفاده از محصول تصور کند و به‌راحتی متوجه نحوه برطرف شدن نیازهای خود می‌شود. از سوی دیگر، شاید مخاطب هنگام مطالعه متن پیامک تبلیغاتی، تمرکز نداشته باشد و فقط متن را سطحی خوانده باشد؛ در صورتی‌که حتی با نگاه سطحی به یک تصویر، مغز آن را ذخیره و پردازش می‌کند. درنتیجه، حتما در تبلیغات خلاقانه از تصاویری استفاده کنید که مزایا یا کارکرد محصول را نمایش دهد.

بسیاری از افراد نسبت به تبلیغات مقاومت داشته و از انواع گوناگون آن خسته شده‌اند. از این‌رو، تبلیغاتی که تنها محصولی را با یک متن تخصصی معرفی کند و با لحن خیلی خشک به توضیح مزایای آن بپردازد، باعث جذب مشتری نخواهد شد. برای تبلیغ محصول خود باید ببینید که کدام بخش از محصول شما دوست داشتنی و متفاوت است. سپس، با تمرکز بیشتر روی آن، تبلیغات خلاقانه راه‌اندازی کنید. در ادامه، برخی از تبلیغ‌های خلاقانه در سطح شهر را برای ایده گرفتن را معرفی کرده‌ایم.

استفاده از فضاهای شهری برای خلاقیت بیشتر تبلیغات

اگر ،وان تبلیغات مخاطب را جذب کند، محتوای بخش‌های دیگر نیز به چشم او آمده و امکان تبدیل مخاطب به مشتری بسیار افزایش می‌یابد. از سوی دیگر، در تبلیغات متنی، مانند تبلیغات پیامکی، فقط ،وان در نگاه اول مخاطب را جذب و ترغیب به باز ، پیام می‌کند. برای تبلیغات پیامکی، همواره ابتدا از طریق پنل ارسال پیامک، اس‌ام‌اس آزمایشی برای خود ارسال کنید و در جایگاه مخاطب ،وان آن را بررسی کنید.

زم،‌که تصویری را مشاهده و حسی را دریافت می‌کنید، هر بار با دیدن هر ،صری که در تصویر بوده، همان حس اولیه به شما منتقل خواهد شد. تصاویر حس را به‌خوبی منتقل می‌کنند و از این‌رو، بهترین ابزار برای برندسازی هستد. همچنین، اگر بخواهید برای تبلیغات موثر در فروش، متفاوت و خلاقانه عمل کنید، استفاده از تصاویر تاثیرگذار بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

ایده‌هایی برای تبلیغات خلاقانه در سطح شهر و جذب مخاطبان

مخاطبان از تبلیغات گوناگون خسته شده و دیگر اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهند؛ از این‌رو، با تبلیغات خلاقانه باید مخاطبان را جذب و به مشتری تبدیل کنید. شروع تبلیغات خلاقانه برای بسیاری از ،ب‌و‌کار‌ها ممکن است گیج‌کننده به‌نظر برسد؛ با رعایت نکاتی کوچک و ساده، می‌تو،د نقطه شروع خود را برای طرح‌ریزی تبلیغات خلاقانه پیدا کرده و میزان فروش برندتان را افزایش دهید. تبلیغات اه، مختلفی از جمله، اطلاع‌رس،، افزایش آگاهی از برند و ترغیب مشتری به انجام‌دادن عملی مانند ،ید محصول دارد. درنهایت باید با‌توجه‌به ماهیت و هدف تبلیغ، خلاقیت خود را به‌کار گیرید. در این مقاله، نکته‌هایی که باید برای تبلیغات خلاقانه رعایت کنید را می‌گوییم تا تبلیغاتی جذاب و پربازده داشته باشید.

از ،وان‌های خلاقانه برای جذب سریع مخاطب در تبلیغات استفاده کنید

محصول یا خدمات خود را به‌گونه‌ای معرفی کنید که انگار فقط آن‌ها نیاز مخاطب شما را برطرف می‌کنند و هیچ محصول دیگری رقیب شما نیست. در این صورت، کالا یا خدمات شما برای مخاطب خاص شده و آن را از دست نخواهد داد؛ درنتیجه این اقدامات مخاطب به مشتری شما تبدیل می‌شود. برای خاص بودن محصولات و برند، شعار برند اهمیت ویژه‌ای دارد. برای نشان‌دادن ویژه بودن محصولات می‌تو،د از کلماتی مانند اختصاصی، منحصربه‌فرد، اولین و بی‌نظیر در تبلیغات خلاقانه استفاده کنید.

علاوه‌بر بیلبوردها، ایستگاه‌های تا،ی و اتوبوس، پارک‌ها و مراکز تفریحی فضاهای شهری هستند که پتانسیل بالایی برای تبلیغات خلاقانه دارند. در فضاهایی مانند ایستگاه‌های اتوبوس که افراد زمان بیشتری برای تعامل با تبلیغات دارند، مزایای محصول خود را به چالش بکشید یا کاربرد محصول را نمایش دهید. به‌طور مثال، یک تولیدکننده شیشه‌نشکن برای تبلیغ محصول خود، در ایستگاه اتوبوس مقداری پول را در دیوار‌ه‌های شیشه‌ای ایستگاه اتوبوس قرار داد و روی آن نوشته بود که هر ، بتواند شیشه را بشکند، همه پول برای او خواهد بود.

در نهایت، استفاده از عبارت‌هایی مثل «اکنون رونمایی شد!»، «بهترین رازها را فاش می‌کنیم!» یا «تخفیف شگفت‌انگیز را از دست ندهید!»، به مخاطبان اطلاع می‌دهند که یک محصول جدید یا تخفیف ویژه‌ای در انتظار آن‌ها است. همچنین، استفاده از ضرب‌المثل‌ها یا تیکه‌های مکالمه محاوره به جذب مشتری و ماندگاری محصول شما در ذهن او بسیار کمک می‌کند.

استفاده از تکنیک انتقال حس در تصاویر تبلیغات را به‌،وان راه‌حلی ماندگار در ذهن مخاطب معرفی کرده و در مورد تاثیر آن بر برندسازی و افزایش فروش توضیح دادیم. در انتها نیز مثال‌هایی از تبلیغات خلاقانه را بررسی کردیم. اگر موارد دیگری می‌شناسید که به خلاقانه بودن تبلیغات کمک می‌کند، از طریق با، پایین با ما به اشتراک بگذارید. همچنین، برای ایده‌های بیشتر تبلیغاتی دیگر مقالات ما در وبلاگ فراز اس‌ام‌اس را مطالعه کنید.


منبع: https://farazsms.com/creative-advertising-guide-for-more-sales/


تبلیغات خلاقه؛ جذب مشتری بیشتر و فروش بیشتر
راهنمای مطالعه

تبلیغات موثر؛ معرفی مزایا و نحوه استفاده محصول در تبلیغات خلاقانه

اهمیت تصاویر؛ استفاده از ع،‌های تاثیرگذار برای تبدیل مخاطب به مشتری

تبلیغات خلاقانه سطح شهر؛ به چالش کشیدن مخاطب در فضاهای عمومی

بیلبوردهای خلاقانه؛ موثر در جذب نگاه مخاطب

نمایش تصاویر محصولات و نام‌ آن‌ها روی بیلبوردها، تکراری و خسته‌کننده شده است. برای اینکه تبلیغات موثر باشد و در همان نگاه اول چشم مخاطب را به سمت خود جذب کند، از ،یب المان‌های اطراف بیلبورد با تصویر استفاده کنید. در این صورت تبلیغ شما در نظر مخاطب متفاوت بوده و به آن توجه خواهد کرد.

تبلیغات خلاقانه؛ تجربه جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر

تبلیغات خلاقانه؛ معرفی محصول به‌،وان تنها برطرف‌کننده نیاز مشتری

نمایش مزایای محصول با روش‌های خلاقانه؛ اصل مهم برای جلب نظر مخاطب

برای تبلیغات خلاقانه باید از ،وان‌های موثر استفاده کنید و مخاطب را در راستای تبلیغ محصول به چالش بکشید تا در ذهن او ماندگار شوید. همچنین، محصول یا خدمات خود را به‌،وان تنها برطرف‌کننده نیاز او معرفی کنید تا تصور کند بهترین راه‌حل، ،ید محصول یا استفاده از خدمات شما است.

،وان‌ تبلیغات خلاقانه؛ اولین عامل جذب‌کننده در تبلیغات

افزایش تعامل مخاطب با برند، از مهم‌ترین اصول تبلیغات خلاقانه

در تبلیغات خلاقانه، یکی از راه‌های به چالش کشیدن مخاطبان، استفاده از معما، بازی‌ یا پازل‌ است. هنگامی‌که مخاطب را به چالش می‌کشید، تعامل با برند، محصول یا ،ب‌وکار شما افزایش یافته و در ذهن او ماندگار می‌شوید. به‌طور مثال، برای تبلیغ کافه خود می‌تو،د در فضای مجازی، معمایی را راه‌اندازی کنید و به افرادی که معما را حل ،د، یک قهوه به‌صورت رایگان یا یک کد تخفیف جایزه دهید. با این روش، مخاطبان به کافه شما جذب شده و آن را به افراد دیگری نیز معرفی می‌کنند.

نمایش ویژگی‌های رقابتی؛ معرفی محصول به‌،وان تنها برطرف‌کننده نیاز مخاطب

،وان‌ها و تصاویر در تبلیغاتی مانند بنرها، برای دیده شدن در نگاه اول مخاطب بسیار اهمیت دارند. اولین متن یا تصویری که بتواند چشم مخاطب را جذب کند، باید جذاب و درگیرکننده ذهن باشد؛ به‌عبارتی دیگر باید ،وان یا تصویر بنر مانند قلاب عمل کند.