بهترین منابع کمک درسی پایه دوازدهم | ketabko

کتابانه فرصت خرید کتاب را به صورت اینترنتی و غیرحضوری فراهم کرده است. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. برای مطالعه این درس به شما دو منبع معرفی می کنیم که این دو مکمل هم هستند و به شما پیشنهاد می کنیم این دو منبع را در کنار هم مطالعه کنید و جلو ببرید. تست‌ها در کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای شیمی دوازدهم جلد اول به چهار دسته تقسیم می‌شوند که در این بخش به توضیحاتی در رابطه با آنها اشاره خواهیم کرد. ساختار کتاب دارای درسنامه است اما نه درسنامه‌ای که در ابتدای هر درس از این کتاب عنوان شده باشد. ایستگاه‌هایی با عنوان درس و نکته در کتاب وجود دارند که در این نکات با مفاهیم بسیاری از درس می‌توانید آشنا شوید.

انتشارات مبتکران

در آخر درسنامه یکسری سوال تشریحی آورده شده که خودتان باید پاسخ دهید و به یک جمع بندی برسید، نام این قسمت “درسنامه را جمع و جور کنیم” است. اگر در این درس سطح قوی دارید، می توانید از کتاب خیلی سبز برای این درس استفاده بکنید که بهترین منبع عربی اختصاصی کنکور است و جزو منابع رتبه برترهای کنکور انسانی در این درس است. این کتاب درسنامه کامل و جامعی دارد و در کنار آن تست های خوبی هم دارد و نیاز شما را برطرف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش قوانین و مقررات سایت مراجعه کرده یا با شماره‌گیری ۰۲۱۶۶۴۰۰۴۰۰ از راهنمایی کارشناسان فروش مارکا کتاب بهره‌مند شوید. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. تقسیم شده و در قسمت پاسخنامه در کنار هر سؤال میزان سختی آن تست نیز بیان شده است.

این کتاب دارای درسنامه‌ای روان و ساده است که این ویژگی در کل کتاب قابل درک کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی بوده است. این بخش شامل 4 درسنامه می باشد که در انتهای هر درس سوالات چهارگزینه ای مرتبط با آن قرار دارد. این بخش شامل 6 درسنامه می باشد که در انتهای هر درس سوالات چهارگزینه ای مرتبط با آن قرار دارد. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

  • حجم تست ها هم خوب است و به عبارتی بهترین منبع تاریخ و جفرافی کنکور هستند.
  • بر اساس بررسی‌های انجام شده هندسه جامع الگو، هندسه دوازدهم تست خیلی سبز و هندسه جامع میکرو گاج گزینه‌های عالی برای دانش آموزان دوازدهم ریاضی هستند.
  • این کتاب مفاهیم را خیلی روان توضیح داده و آموزش کاملی را ارائه داده است.
  • این کتاب درسنامه کامل و جامعی دارد و در کنار آن تست های خوبی هم دارد و نیاز شما را برطرف می کند.

برای این کار کتاب‌های کمک آموزشی پرشماری به چاپ رسیده که می‌توانند در این مسیر به داوطلبان کمک کنند. کتب کمک درسی دوازدهم ریاضی شامل 5 دسته تست، گام به گام، آموزش، نمونه سوالات امتحانی و کتاب کار هستند که در ادامه به صورت مفصل به توضیح ویژگی‌های هر کدام آنان می‌پردازیم. کتاب های کمک آموزشی دوازدهم ریاضی این دسته، کتاب‌هایی هستند که هدف خود را بر آموزش و تفهیم مطالب درسی متمرکز کردند. درسنامه‌های کامل به همراه مثال‌های متعدد، انواع سوالات تشریحی و تستی برای فهم بهتر مفاهیم و پاسخنامه‌های تشریحی، سه ویژگی اصلی این دسته آثار هستند. پایه دوازدهم ریاضی، به خودی خود یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است؛ پایه‌ای که دانش‌آموزان در آن از یک طرف باید خود را آماده امتحانات نهایی کنند و از طرفی برای شرکت در آزمون سراسری و ورودی به دانشگاه آماده شوند. به این سبب، استفاده از کتاب‌های کمک درسی مناسب نقش پررنگی در موفقیت دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

کتاب تست عربی 3 دوازدهم خیلی سبز

بهترین منابع کمک درسی پایه دوازدهم | ketabko