در روش پرداخت به ازای اقدام کاربر که به اختصار (CPA) گفته میشود، در ازای انجام هر عمل توسط کاربر، میزان هزینه از قبل تعیین شده، از حساب شما ،ر میشود.
پرداخت به ازای هر نصب (CPI)![پرداخت به ازای نصب](https://sms.ir/wp-content/uploads/2022/11/Pay-Per-Install.jpg)
از قابلیتهای تبلیغات اپلیکیشن گوگل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
- تنظیم هزینه کمپین و بهینه سازی آن از نظر هزینه
- ایجاد کمپین مطابق با هدف اپلیکیشن و نصب با کیفیت
- جلوگیری از هدر رفتن هزینه جهت نصبهای هرز
- نمایش هوشمند تبلیغات اپلیکیشن در بهترین و من،ترین جایگاهها
هزینه تبلیغات اپلیکیشن
یکی از راههای دیگر برای این که بتو،د در معرفی اپلیکیشن خود موفق عمل کنید، داشتن سایت یا شبکه های اجتماعی است. در واقع حتی بهتر است قبل از ساخت اپلیکیشن نسبت به طراحی سایت و جذب مخاطبین اقدام کنید. در این صورت به راحتی میتوان در سایت یا شبکه اجتماعی موردنظر، لینک مربوط به اپلیکیشن خود را قرار داد تا در صورت ،وم مخاطب به راحتی به اپلیکیشن دسترسی داشته باشد.
برای تأثیرگذاری بیشتر بهتر است در صفحه خود مسابقه یا نظرسنجی بگذارید و برای آن جایزه هم در نظر بگیرید. نمایش ویدئوهای معرفی و آپدیت در مورد اپلیکیشن، داخل سایت و شبکه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.
تبلیغ در نتایج جستجوی اپلیکیشنها![تبلیغ در نتایج جستجوی اپلیکیشنها](https://sms.ir/wp-content/uploads/2022/11/Advertising-search-results-applications-1.jpg)
![بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن](https://sms.ir/wp-content/uploads/2022/11/best-way-promote-application-1.jpg)
تبلیغات ویدئویی در جایگاه خود به ،وان یکی از بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن در نظر گرفته میشود. در تبلیغات ویدئویی شما میتو،د یک ویدئو جذاب و کوتاه در رابطه با اپلیکیشن خود بسازید. به طوری که نحوه کار و اه، اپلیکیشن به طور مختصر بیان شده باشد. با نمایش این ویدئو در آپارات، یوتیوب و اپلیکیشنهای دیگر امکان تبلیغ برای شما فراهم میشود. این نوع تبلیغات به سه دسته تبلیغات ویدئویی همسان، تبلیغات ویدئویی به همراه پاداش و ویدئویی ساده ت،یمبندی میشوند.
تبلیغ در سایت و شبکه های اجتماعی
تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل (UAC) از بزرگترین روشهای نصب اپلیکیشن است که امکانات و قابلیتهای بینظیری دارد. گوگل با فراهم آوردن یک بخش جهت ایجاد کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن در گوگل ادز باعث جذب طرفداران بسیاری شده است.
این روزها بلاگرها و اینفلوئنسرها نقش مؤثری در رونق بازاریابی داشتهاند. بر این اساس در زمینه تبلیغ اپلیکیشن نیز میتوان از بلاگرها استفاده کرد. به این صورت که بلاگر مربوط به حوزه اپلیکیشن خود را پیدا کنید و از او بخواهید در جهت معرفی و نقد اپلیکیشن شما اقدام کند.
شبکههای مربوط به تبلیغات نصب اپلیکیشن![شبکههای مربوط به تبلیغات نصب اپلیکیشن](https://sms.ir/wp-content/uploads/2022/11/Networks-related-app-install-ads-1.jpg)
در این روش نیز همانطور که مشخص است به ازای هر کلیک کاربر روی تبلیغ، هزینه کم میشود.
جمعبندی
- طراحی و ساخت اپلیکیشن از اموری است که نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد.
- با توجه به اهمیت طراحی و تولید اپلیکیشن، تبلیغ آن نیز به مراتب از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.
- روشهای تبلیغاتی متنوعی جهت معرفی اپلیکیشن به مخاطبان وجود دارد.
- در این مقاله به معرفی لیستی از بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن پرداختیم.
- با توجه به مطالب گفته شده، هر فرد متن، با هدف و استراتژی خود از تبلیغ، میتواند بهترین روش تبلیغ را پیدا کند.
این نوع پرداخت جزء روشهای متداول برای تبلیغات اپلیکیشن است، زیرا بیشتر تولیدکنندگان و ناشران اپلیکیشن به دنبال افزایش تعداد نصب هستند. نحوه پرداخت به این صورت است که به ازای هر نصب، مقدار هزینهای از شارژ شما کم میشود. بنابراین میتوان گفت هزینه مصرفی متن، با تعداد نصب تعیین خواهد شد.
پرداخت به ازای کلیک (CPC)
طراحی اپلیکیشن و ساخت آن، یکی از کارهای سخت و پر هزینه است که هر ،ی از پس انجام آن برنمیآید. این کار به دقت و تخصص بالایی در این زمینه نیاز دارد، چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است. البته معرفی و تبلیغ اپلیکیشن نیز به اندازه طراحی آن مهم است. بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن، روشی است که بتوان با استفاده از آن، هرچه سریعتر تعداد مخاطبان اپلیکیشن را افزایش داد.
بعد از معرفی بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن، ،ت به استفاده از شبکههایی است که با کمک آنها بتوان کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن را راهاندازی کرد. کافه بازار و سیبچه دو مورد از بهترین شبکههای تبلیغات خارجی هستند که میتوان از آنها استفاده کرد. از معروفترین شبکههای تبلیغاتی خارجی هم میتوان به گوگل ادز اشاره کرد.
تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل (UAC)
تبلیغات پاپ آپ نیز به گونهای است که در همان لحظه نمایش، امکان بستن آن وجود ندارد و به صورت یک تصویر ثابت یا متحرک برای مخاطب نمایش داده میشود. در تبلیغات بنری هم به صورت یک بنر در بخشی از صفحه نمایش داده میشود و کل صفحه را اشغال نمیکند.
تبلیغات ویدئویی
روشهای پرداخت هزینه تبلیغات اپلیکیشن به سه روش مختلف قابل انجام است. در هرکدام از این روشها میزان مصرف شارژ با توجه به متفاوت بودن استراتژی نمایش متفاوت است.
پرداخت به ازای اقدام کاربر (CPA)
از قابلیتهای جذاب این روش، تنوع نوع تبلیغات است. به ،وان مثال تبلیغات ویدئویی، پاپ آپ و بنری انواع مختلفی از این تبلیغات هستند. در تبلیغات ویدئویی، هرچه ویدئو جذابتر باشد، امکان جذب مخاطب بیشتر است. در واقع ویدئو شما باید آنقدر جذاب و گیرا باشد که در همان چند ث،ه اول تأثیر خود را بگذارد و مخاطب را تحریک به نصب اپلیکیشن کند.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%9F-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-2/
یکی از روشهای تأثیرگذار تبلیغ، بعد از ساخت اپلیکیشن، قرار دادن آن در مارکتهای بزرگ است. به ،وان مثال جهت قرارگیری آن در دو مارکت بزرگ گوگل پلی و اپ استور، استفاده از گوگل ادز است.
تبلیغ در نتایج جستجوی اپلیکیشن، جزء مؤثرترین و بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن است. با استفاده از این روش به راحتی، بدون صرف هزینه اضافی و در کوتاهترین زمان، میتوان میزان نصب باکیفیت اپلیکیشن را افزایش داد.
گوگل ادز این امکان را فراهم میآورد تا تبلیغات مربوط به اپلیکیشن شما برای افرادی که اپ مشابه نصب کردهاند یا به دنبال نصب اپلیکیشن مشابه هستند، نمایش داده شود. گوگل پلی و اپ استور بالاترین طیف وسیع مخاطبان را به خود اختصاص دادهاند. جهت تبلیغ به کمک این دو، ابتدا لازم است اپلیکیشن را در آنها ثبت کرد سپس در قدم بعدی برای تبلیغ اپلیکیشن اقدام کرد.
در صورتی که بتو،د در طراحی بدون عیب و نقص اپلیکیشن، تولید محتوای باکیفیت و لودینگ سریع برنامه موفق عمل کنید، توجه سایتهای نقد و بررسی جلب میشود. در نتیجه تعداد نصب بیشتری برای اپلیکیشن فراهم میشود. سایتهای زیادی مانند (appreview) میتوانند در این زمینه به شما کمک کنند.
ارسال پیامک تبلیغاتی