قیمت و خرید کابل شارژ ایفون ایکس X اصلی iphone lightning to usb

از همین رو افرادی که به دنبال خرید شارژر آیفون اصل هستند، می‌توانند سفارش خود را از طریق سایت ثبت کرده تا محصول انتخاب شده در سریع‌ترین زمان ممکن به دستشان برسد. شارژر اصلی آیفون 11 پرو با بهترین کیفیت از نوع فست شارژ 18 وات است. شارژ تلفن همراه به صورت بی سیم شامل قرار دادن آن روی یک پد شارژر است که از طریق کابل به برق متصل است.

خرید کابل آیفونی

Assembled in China» که فونت مشخص دارد و پر رنگ بر روی سیم چاپ شده . محصول فیک هم ممکن ست این عبارت را داشته باشد اما یا پر از غلط تایپی است یا این که فونت آنها متفاوت می باشد. طبیعیست که کابل شارژ آیفون 7 پلاس اصلی قیمت بالاتری نسبت به نمونه ها بی کیفیت و تقلبی دارد.

تلفن های موبایل امروزی از باطری های خاصی بهره خواهند برد که جنس آنها لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری می باشد و قابلیت شارژ مجدد خواهندد اشت. یعنی شما خواهید توانست باتری موبایل خود را با اتصال به برق شارژ نموده و بعد تا مدت زمان مشخص از موبایل بدون نیاز به اتصال مستقیم برق استفاده نمایید تا شارژ باطری آن خالی بشود. گوشی یکی از این لوازم هایی است، که به اصطلاح مصرفی است و بعد مدتی (البته با توجه به کیفیت ساخت ) احتمال خراب شدن در آن ها وجود دارد، گوشی های اپل همیشه در ایران جزو گران ترین گوشی های بازار هستند.

کابل شارژ USB به لایتنینگ صفحه دار مک دودو مدل Mcdodo CA 1060

برای خرید شارژر آیفون لازم است تا یک محصول مناسب را خریداری کنید تا از بروز هرگونه آسیب برای کابل و گوشی جلوگیری شود. کیفیت بالایی دارد و برای آيفون با مدل های 11 به بالا، انتخاب مناسبی خواهد بود. درگاه های بسیار باکیفیت بوده و به دلیل استفاده از مواد مرغوب در هتگام تولید، جنس بسیار مناسبی هم دارد. برای خرید کابل شارژر آیفون پیشنهاد می‌کنیم این کابل یک متری را از دست ندهید. بهترین کار اینست که برای خرید کابل شارژ آیفون 7 پلاس جدید به اقدام نمایید ولی این محصول نمونه ها کپی زیادی با قیمتها متفاوت در بازار دارد.

کابل WUW01 یک ویژگی‌ مهمی‌ که دارد این است که در برابر آسیب و یا گره خوردگی مقاوم است. از این کابل می‌توانید برای انتقال اطلاعات و همچنین شارژ دستگاه خود استفاده کنید. ویژگی مهمی دیگری که در این محصول وجود دارد، سازگاری آن با انواع دستگاه های موجود در بازار است.

جک هندزفری IPHONE 7 PLUS مبدل لایتنینگ به 3.5 میلی متری ( اورجینال اپل استوری )

یکی از مشکلاتی که کاربران با کابل شارژر آيفون دارند، پارگی و خراشیدگی آن شارژر ایفون است. کابل‌های کنفی به دلیل کیفیت تولید بالایی که دارند، در برابر این آسیب‌ها و سایر حوادث مشابه مقاوم هستند. کابل کنفی تبدیل USB-C به لایتنینگ گرین محصولی است که می‌تواند ارزش خرید بالایی داشنه باشد و به دلیل بهره‌مندی از ویژگی‌های بالا، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین کابل شارژر آيفون شناخته می‌شود. از این کابل 1.2 متری می‌توانید برای انواع گوشی های آیفون و دیگر دستگاه های مجهز به درگاه لایتنینگ استفاده کنید. محصولات شرکت باسئوس همراه از بهترین و پرفروش ترین لوازم جانبی در سرتاسر دنیا می باشد.

شما می‌توانید علاوه بر شارژ تلفن همراه،برای انتقال اطلاعات نیز از آن استفاده کنید. سرعت انتقال اطلاعات با این کابل تقریبا 480 گیگ بر ثانیه است. عددی که فوق العاده بوده و می‌توانید در مدت زمان بسیار کم، اطلاعات زیادی را جابه‌جا کنید. روکش نایلونی آن باعث شده تا در برابر انواع خرابی ها در امان باشد.

قیمت و خرید کابل شارژ ایفون ایکس X اصلی iphone lightning to usb