در صفحۀ جدید و در ،مت ،وان منشی کلمه یا عبارتی را وارد کنید که میخواهید برای دستهبندی پیام از آن استفاده کنید. این ،وان برای مخاطب ارسال نمیشود و فقط برای راحتی کار خودتان در ،مت دستهبندی پیامهاست. بعد از مشخص ، ،وان در ،مت گیرنده خطی را انتخاب کنید که میخواهید پاسخ ارسالی مشتری را دریافت کند و یادتان باشد که این خط باید حتماً خط اختصاصی باشد.
همچنین میتو،د نام مخاطب را هم برایش بنویسید تا پیام به صورت شخصیسازی شده برای مشتری ارسال شود. بعد از بارگزاری فایل نمونه، حتما در ،مت متن پیامک، درست بودن مقادیر وارد شده را چندین مرتبه چک کنید و در صورت نیاز از ،مت راهنما کمک بگیرید.
مزایای استفاده از ماژول منشی هوشمند
اگر بوتیک دارید و میخواهید از کالکشن جدید رونمایی کنید، میتو،د از مشتری، که قصد حضور در ایونت را دارد، بخواهید کلمه ثبتنام را بفرستند. حتی برای برگزاری نمایشگاه، همایش، گردهمایی،
دوره آموزشی جدید در موسسه میتو،د از ابزار منشی پیامکی استفاده کنید.
در این دوره و زمانه اگر ،ید برویم، با دوستانمان سری به کافه یا رستوران بزنیم، به کلینیک زیبایی برویم و خلاصه هر ،بوکار دیگری حتماً بعد از ،ید یا موقع ،وج به ما میگویند: اگر تمایل به دریافت کد تخفیف دارید یا میخواهید در جریان برنامهها و جشنوارههای ما باشید، به این سامانه عدد 1 یا … را بفرستید تا با پاسخگوی خودکار پیامک (منشی پیامکی) پاسخی از پیش تعیین شده برای شما ارسال کنند. بعضیهای دیگر هم مثل فروشگاه جین وست موقع ،ید شماره ما را میگیرند و در سیستم ثبت میکنند.
در ،مت فرستنده هم خطی را انتخاب کنید که قرار است پاسخگوی خودکار پیامکی متن پیامک را برای مشتریان بفرستد. بعد سراغ بازۀ زم، بروید و تاریخی را مشخص کنید که قرار است این ماژول فعال باشد. مثلاً بازۀ سه ماهه انتخاب کنید و اول تا آ، فصل را برای پنل مشخص کنید.
حالا در ،مت متن پیامک همان چیزی را بنویسید که میخواهید مشتری به صورت خودکار دریافت کند و در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید. برای آموزش کار با ماژول منشی از ویدئو زیر هم میتو،د استفاده کنید:
مزایای استفاده از منشی پیامکی

دوست عزیز برای شرکت در فود پارتی فستفود شیلا عدد 1 را ارسال کنید
بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور میتو،د وارد پنل شوید. در ،مت ارسال ویژه، ابزار منشی پیامکی یا منشی هوشمند را تنظیم کنید و از همان لحظه از مشتریان بخواهید به سامانه پیامکی شما پیام بفرستند و پاسخ خودکار دریافت کنند.
همین اول راه و قبل از صحبت دربارۀ پاسخگوی خودکار پیامک با سامانه ارسال پیام کوتاه آشنا شوید. برای تعامل با مشتری، ارسال انبوه پیام تبلیغاتی، برگزاری نظرسنجی دربارۀ کیفیت محصولات و خلاصه هر چیزی که به ارسال پیامک مربوط شود، به سامانه ارسال پیامک نیاز دارید. سامانه در اصل نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک، دریافت پاسخ مشتری و مدیریت پیامها استفاده میشود.
اولین ابزار پاسخگوی خودکار پیامک منشی پیامک است که برای پاسخگویی خودکار به مشتری استفاده میشود. دوباره به مثالی که اول مقاله زدم، توجه کنید:
هر ،بوکاری که هستید، باید کلیدواژههای مدنظرتان را برای پنل تعریف کنید. در صورت نیاز نام مشتری و اعضای خاص را هم به فایل نمونه اضافه کنید تا پنل در ازای دریافت هر کدام از کلیدواژهها، پاسخ مرتبط با آن را دریافت کند.
جمعبندی پاسخگوی خودکار پیامک
اگر ،بوکاری دارید که ممکن است جابهجا شود، برای فرستادن آدرس جدید میتو،د از منشی استفاده کنید و از مخاطب بخواهید در ازای فرستادن کلمهای مشخص مثلاً لوکیشن، آدرس جدید شما را دریافت کند.
حالا بیایید تنظیم پاسخگوی خودکار پیامک را شروع کنیم. وارد پنل کاربری شوید و در ،مت ابزار ویژه روی منشی کلیک کنید تا صفحۀ دیگری برایتان باز شود. اگر اولین بار است که میخواهید ابزار منشی را تنظیم کنید، باید روی درج منشی جدید کلیک کنید و وارد ،مت بعدی شوید.
دوست عزیز برای شرکت در فود پارتی فستفود شیلا عدد 1 را ارسال کنید
را برای مشتری ارسال کنید. مشتری هم میتواند در ازای ارسال کلماتی مشخص مانند “انقضای بیمه” ، ” گارانتی محصول” و …. از منشی هوشمند استفاده کنید.
حالا شاید بپرسید که اگر قرار باشد، پنل برای هر مخاطب یک پاسخ جداگانه بفرستند، باید جکار کنیم؟ برای چنین کاربردی ابزار منشی جواب نمیدهد و باید سراغ منشی هوشمند بروید.
ابزار منشی هوشمند، پاسخگویی هوشمندانه
حالا فرض کنید برای پاسخگویی به مشتریان میخواهید چند جواب مختلف بفرستید. مثلاً اگر سالن زیبایی دارید و میخواهید لیست قیمتهای مختلفی را برای مشتری بفرستید، در ازای هر کد مشخصی که برای پنل ارسال شود، میتو،د پاسخ جداگانهای را در پنل تنظیم کنید.
تنظیم ابزار پاسخگوی خودکار پیامک هوشمند
آرایشگاهها و سالنهای زیبایی، فستفودها و رستورانها، فروشگاههای بزرگ و بوتیکها، نمایندگیهای بیمه و فروشندگ، که که محصولاتشان گارانتی دارند، میتوانند از امکان پاسخگویی خودکار استفاده کنند. در صورتی که هنوز نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، میتو،د با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیب، ملی پیامک صحبت کنید یا در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا راهنماییتان کنیم.