اگر از منشی هوشمند استفاده کنید، میتو،د تعامل خوبی با مشتری داشته باشید و دیگر نیازی به تماس تلفنی و حضور نیروی انس، نیست. میتو،د بسیاری از اطلاعات لازم را به صورت پیامکی برای مخاطب و اعضای خبرنامه پیامکی ارسال کنید.
هر ،بوکاری که هستید، باید کلیدواژههای مدنظرتان را برای پنل تعریف کنید. در صورت نیاز نام مشتری و اعضای خاص را هم به فایل نمونه اضافه کنید تا پنل در ازای دریافت هر کدام از کلیدواژهها، پاسخ مرتبط با آن را دریافت کند.
جمعبندی پاسخگوی خودکار پیامک
حالا در ،مت متن پیامک همان چیزی را بنویسید که میخواهید مشتری به صورت خودکار دریافت کند و در نهایت روی گزینه ثبت کلیک کنید. برای آموزش کار با ماژول منشی از ویدئو زیر هم میتو،د استفاده کنید:
مزایای استفاده از منشی پیامکی
در فایل ا،ل پیش رویتان و در ستون اول که با نام A شناخته میشود، مقادیری را بنویسید که مخاطب قرار است برای پنل ارسال کند. این مقادیر میتواند عدد یا کلیدواژههایی مانند قیمت، منوی صبحانه، منوی کافیشاپ و … باشد.
همین اول راه و قبل از صحبت دربارۀ پاسخگوی خودکار پیامک با سامانه ارسال پیام کوتاه آشنا شوید. برای تعامل با مشتری، ارسال انبوه پیام تبلیغاتی، برگزاری نظرسنجی دربارۀ کیفیت محصولات و خلاصه هر چیزی که به ارسال پیامک مربوط شود، به سامانه ارسال پیامک نیاز دارید. سامانه در اصل نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای ارسال پیامک، دریافت پاسخ مشتری و مدیریت پیامها استفاده میشود.
در ،مت فرستنده هم خطی را انتخاب کنید که قرار است پاسخگوی خودکار پیامکی متن پیامک را برای مشتریان بفرستد. بعد سراغ بازۀ زم، بروید و تاریخی را مشخص کنید که قرار است این ماژول فعال باشد. مثلاً بازۀ سه ماهه انتخاب کنید و اول تا آ، فصل را برای پنل مشخص کنید.
را برای مشتری ارسال کنید. مشتری هم میتواند در ازای ارسال کلماتی مشخص مانند “انقضای بیمه” ، ” گارانتی محصول” و …. از منشی هوشمند استفاده کنید.
حالا فرض کنید برای پاسخگویی به مشتریان میخواهید چند جواب مختلف بفرستید. مثلاً اگر سالن زیبایی دارید و میخواهید لیست قیمتهای مختلفی را برای مشتری بفرستید، در ازای هر کد مشخصی که برای پنل ارسال شود، میتو،د پاسخ جداگانهای را در پنل تنظیم کنید.
تنظیم ابزار پاسخگوی خودکار پیامک هوشمند
حالا که با نحوه تنظیم منشی پیامکی آشنا شدید، شاید بپرسید که مزایای پاسخگوی خودکار پیامک چیست و جه استفادههایی دارد؟ اگر ،بوکار شما به نحویست که میخواهید باشگاه مشتریان داشته باشید، میتو،د از ابزار منشی برای پاسخگویی خودکار به ،، که عضور خبرنامه شدند، استفاده کنید.
در صفحۀ جدید و در ،مت ،وان منشی کلمه یا عبارتی را وارد کنید که میخواهید برای دستهبندی پیام از آن استفاده کنید. این ،وان برای مخاطب ارسال نمیشود و فقط برای راحتی کار خودتان در ،مت دستهبندی پیامهاست. بعد از مشخص ، ،وان در ،مت گیرنده خطی را انتخاب کنید که میخواهید پاسخ ارسالی مشتری را دریافت کند و یادتان باشد که این خط باید حتماً خط اختصاصی باشد.
حالا وقتی ما برای سامانه این ،بوکارها پیامک بفرستیم، بلافاصله پیام خوشامد گویی یا هر پیام دیگری را به صورت خودکار دریافت میکنیم و از این حس مشتریمداری حسابی لذت میبریم. منتظر تخفیفهایشان میم،م و اگر جشنواره فروش داشته باشند، حتماً ،ید میکنیم.
حالا بیایید تنظیم پاسخگوی خودکار پیامک را شروع کنیم. وارد پنل کاربری شوید و در ،مت ابزار ویژه روی منشی کلیک کنید تا صفحۀ دیگری برایتان باز شود. اگر اولین بار است که میخواهید ابزار منشی را تنظیم کنید، باید روی درج منشی جدید کلیک کنید و وارد ،مت بعدی شوید.
پاسخ خودکار به پیامک دریافتی با منشی پیامکی
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-secretary/
همچنین میتو،د نام مخاطب را هم برایش بنویسید تا پیام به صورت شخصیسازی شده برای مشتری ارسال شود. بعد از بارگزاری فایل نمونه، حتما در ،مت متن پیامک، درست بودن مقادیر وارد شده را چندین مرتبه چک کنید و در صورت نیاز از ،مت راهنما کمک بگیرید.
مزایای استفاده از ماژول منشی هوشمند
همچنین با این ابزار میتو،د اطلاعاتی مانند:
- کد اصالت محصول
- کد گارانتی
- انتقضای گارانتی
- انقضای عضویت
- انقضای بیمه
اگر ،بوکاری دارید که ممکن است جابهجا شود، برای فرستادن آدرس جدید میتو،د از منشی استفاده کنید و از مخاطب بخواهید در ازای فرستادن کلمهای مشخص مثلاً لوکیشن، آدرس جدید شما را دریافت کند.
بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور میتو،د وارد پنل شوید. در ،مت ارسال ویژه، ابزار منشی پیامکی یا منشی هوشمند را تنظیم کنید و از همان لحظه از مشتریان بخواهید به سامانه پیامکی شما پیام بفرستند و پاسخ خودکار دریافت کنند.
آرایشگاهها و سالنهای زیبایی، فستفودها و رستورانها، فروشگاههای بزرگ و بوتیکها، نمایندگیهای بیمه و فروشندگ، که که محصولاتشان گارانتی دارند، میتوانند از امکان پاسخگویی خودکار استفاده کنند. در صورتی که هنوز نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، میتو،د با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیب، ملی پیامک صحبت کنید یا در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا راهنماییتان کنیم.
اما ماجرا چیست؟ این پیامکها از طرف سامانههای ارسال پیام کوتاه توسط دو ابزار منشی پیامکی و منشی هوشمند برای مشتری فرستاده میشوند. هر دوی این ماژولها تفاوتهایی باهم دارند که در ادامه میخواهیم برایتان توضیح دهید. پس اگر اهل ،بوکاری هستید و میخواهید تعامل متفاوتی را با مشتری شروع کنید، امکان پاسخگوی خودکار پیامک را جدی بگیرید.
سامانه ارسال پیام کوتاه
اگر بوتیک دارید و میخواهید از کالکشن جدید رونمایی کنید، میتو،د از مشتری، که قصد حضور در ایونت را دارد، بخواهید کلمه ثبتنام را بفرستند. حتی برای برگزاری نمایشگاه، همایش، گردهمایی، دوره آموزشی جدید در موسسه میتو،د از ابزار منشی پیامکی استفاده کنید.
بعد از دریافت پنل پیامکی، بلافاصله میتو،د ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید و امکان پاسخگوی خودکار پیامک را هم روی پنل فعال کنید. ما هم در ادامه قدمبهقدم و بر اساس محیط کاربری سامانه ملی پیامک نحوۀ تنظیم دو ابزار منشی و منشی هوشمند را آموزش دهیم.
منشی پیامکی چیست؟
در این دوره و زمانه اگر ،ید برویم، با دوستانمان سری به کافه یا رستوران بزنیم، به کلینیک زیبایی برویم و خلاصه هر ،بوکار دیگری حتماً بعد از ،ید یا موقع ،وج به ما میگویند: اگر تمایل به دریافت کد تخفیف دارید یا میخواهید در جریان برنامهها و جشنوارههای ما باشید، به این سامانه عدد 1 یا … را بفرستید تا با پاسخگوی خودکار پیامک (منشی پیامکی) پاسخی از پیش تعیین شده برای شما ارسال کنند. بعضیهای دیگر هم مثل فروشگاه جین وست موقع ،ید شماره ما را میگیرند و در سیستم ثبت میکنند.
دوست عزیز برای شرکت در فود پارتی فستفود شیلا عدد 1 را ارسال کنید
شما میتو،د در ،مت ابزار منشی پیامکی، پنل را به نحوی تنظیم کنید تا در قبال ارسال کدی مشخص، پاسخ از قبل تعیین شدهای را شبیه مثال بالا برای مشتری ارسال کند. مثلاً از مشتری بخواهید که عدد 1 یا کلمه عضو را برای سامانه بفرستد تا پیام بالا برایش ارسال شود.
نحوه تنظیم منشی پیامکی
اولین ابزار پاسخگوی خودکار پیامک منشی پیامک است که برای پاسخگویی خودکار به مشتری استفاده میشود. دوباره به مثالی که اول مقاله زدم، توجه کنید:
دوست عزیز برای شرکت در فود پارتی فستفود شیلا عدد 1 را ارسال کنید
تا اینجا با منشی پیامکی و پاسخگوی خودکار پیامک به صورت هوشمند آشنا شدیم. همانطور که پیشتر هم گفتیم، توضیحات این دو ماژول را بر اساس سامانه ارسال پیام کوتاه ملی پیامک توضیح دادیم. اگر ،بوکار شما نیاز به تعامل ویژه با مشتری دارد و میخواهید از ابزارهای معرفی شده استفاده کنید، همین حالا در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت پنل ثبتنام کنید.
برای تنظیم ابزار منشی هوشمند، در ،مت ارسال ویژه روی منشی هوشمند بزنید و در صفحۀ جدید روی درج منشی جدید کلیک کنید. در صفحۀ جدید حتماً توضیحات پنل را بخو،د و بعد فایل نمونه را دانلود کنید تا بر اساس فایلی استاندارد، اطلاعات را در اختیار پنل قرار دهید.
حالا شاید بپرسید که اگر قرار باشد، پنل برای هر مخاطب یک پاسخ جداگانه بفرستند، باید جکار کنیم؟ برای چنین کاربردی ابزار منشی جواب نمیدهد و باید سراغ منشی هوشمند بروید.
ابزار منشی هوشمند، پاسخگویی هوشمندانه