دریچه داکت اسپلیت ایخرید

دریچه داکت اسپلیت ایخرید

این جای پیچ ها حتما باید قبل از عملیات رنگ کاری صورت گیرد تا پس از رنگ، اسیب یا صدمه ای به ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت وارد نشود. پس از این مرحله نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی ساده لولایی می‌رسد. برای این کار ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. تعداد قفل های منصوب بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت رابطه مستقیمی دارد و هرچه ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر باشد تعداد قفل هایی که باید روی دربِ این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه شود بیشتر می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت ا توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود. دریچه‌های بازدید معمولاً از جنس آلومینیوم، پی وی سی و‌ام دی اف در بازار موجود هستند که هر یک بر اساس شرایط مختلف کاربرد دارند. این دریچه‌ها به طور معمول بر روی سقف کاذب نصب و تعبیه می‌شوند و از طریق آن‌ها به راحتی می‌توان برای بازدید و تعمیر تاسیسات ساختمان اقدام کرد.

هنگامی که کلاف زیر کار این دریچه ، ساختاری بدون مشکل و به صورت استاندارد داشته باشد ، از پروفیل 3 سانتی برای ساخت فریم استفاده میکنند که به محصول نهایی ،دریچه بازدید داکت اسپلیت گفته میشود؛ اما در صورتی که کلاف زیر کار دچار ایراداتی باشد، برای پوشاندن آنها از پروفیل 5 سانتی استفاده میکنند. این محصول، یکی از عمومی ترین انواع دریچه داکت اسپلیت به شمار میرود.درب این دریچه را به صورت کاملا صاف و بدون هیچگونه شیار و منافذی از پروفیل آلومینیوم می سازند و به وسیله یک لولا آن را به ساختار فریم متصل میکنند. در حال حاضر چند نمونه از دریچه‌های بازدید در وبسایت موجود است و شما می‌توانید از لحاظ مشخصات فنی این محصولات را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت و همچنین دریافت مشاوره فروش رایگان می‌توانید با شرکت دانا تهویه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بر اساس شرایط استفاده و سطح نیاز، گزینه مناسبی را به شما پیشنهاد دهند تا بتوانید انتخابی مطمئن و دقیق داشته باشید. دریچه داکت اسپلیت را میتوان به دو صورت پیچ از رو و پیچ از تو (پیچ مخفی) نصب کرد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی با درب شیار دار لولایی:

در واقع وقتی ما از واژه دریچه داکت اسپلیت استفاده می کنسم منظور ما دو محصول را تداعی می کند.اول دریچه بازدید داکت اسپلیت و دوم دریچه دهش هوای داکت اسپلیت که در جلوی قسمت دمنده دستگاه تعبیه می گردد.دریچه داکت اسپلیت بازدید از چند نوع متریال از جمله آلومینیوم،چوب،پلاستیک یا abs قابل تولید می باشد و ساختار اصلیِ آن نیز از یک فریم و یک درب تشکیل یافته است.فریم درب دریچه داکت اسپلیت بصورت ثابت می باشد اما درب دریچه داکت اسپلیت با دو حالت وزنه ای و لولایی امکان تولید و کاربرد دارد. مدلِ بعدیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت مدل خطی است.این دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی زاویه دار است. ترکیب این دو دریچه در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی می‌شود.در مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز همین موضوع صادق است و زمان کاربری برای ساخت آن بیشتر از موارد قبلی است و همین امر موجب افزایش قیمت این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به موارد قبلی می‌باشد. بعد از معرفی و مقایسه دیگر انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت به مدل گل سقفی می‌رسیم. این دریچه که به دریچه بازدید داکت اسپلیت با شیار محیطی معروف می‌باشد به صورت تک شیار یا دو شیار قابل تولید می باشد. اگر بخواهیم از دریچه بازدید داکت اسپلیت در فضاهایی با کاربری بهداشتی و کلین روم ها استفاده نماییم بهتر است از دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل بهره ببریم.

دریچه بازدید داکت اسپلیت از لحاظ متریال

این سیستم ظاهر خود را حفظ می کنند و با کمک دریچه داکت اسپیلت شما می توانید دکوراسیون داخلی خود را به زیبایی تکمیل کنید. دریچه داکت اسپیلتکه در روی سقف کاذب نصب می شود به این سیستم دسترسی پیدا می کنید. کانال فلکسیبل الاستومری مقاوم در برابر انتقال صوت و زوزه برای هوارسانی و مکش هوا در سیستم های تهویه مطبوع در ساختمان های مسکونی استفاده می شود. لرزه گیر کانال رابط برزنتی جهت جلوگیری از انتقال ارتعاشات و لرزه هایی که ممکن است از کارکرد دستگاه ایجاد و به کانال هوا منتقل شود کاربرد دارد. دریچه ای که با جنس pvcساخته می شود، از فرسایش های که رطوبت ایجاد می کند در امان هستند. گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید.

فروش چیلر، داکت اسپلیت و فن کویل تهران

با توجه به وزنه‌ای بودنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از ایجاد شیار در داخل و ایجاد لبه های اطراف درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تقریبا مراحل اولیه‌ی ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به پایان می‌رسد و نوبت به عملیات رنگ کاری بر سطح دریچه می‌رسد. برای زیباتر شدنِ ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت و نیز هماهنگیِ آن با نمای محیط و همچنین محافظت ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در برابر ضربه ‌یا صدمات احتمالی از پوشش رنگ کوره‌ای استاتیک بر سطح دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌شود.کدرنگ های مختلف و متنوع باعث آزادیِ عملِ بهره بردار در انتخاب رنگ مورد نظر برای جلوه‌ی زیبای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. البته رنگ های معمول برای نقاشی دریچه بازدید داکت اسپلیت سفید، کرم، قهوه ای، مشکی، طوسی، نقره ای و… است. لازم به ذکر می‌باشد هم در انتخاب رنگ و هم در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت به لحاظ ابعاد و تعداد هیچ محدودیتی نیست. پس از خشک شدنِ رنگ در کوره و خارج کردنِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از کوره رنگ، برای محافظت از ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان انتقال به محل پروژه باید از پوششهای ضربه گیر و مشمعی ضخیم دریچه داکت اسپلیت استفاده نمود.. پس از گوشه زنیِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت، این اضلاع به وسیله‌ی کُرنرها یا گوشه‌های فلزیِ مخصوص بدون استفاده از جوشِ خاصی به هم متصل و تشکیل یک چهارچوبه به نام فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌دهد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی دارای دو مدل درب بصورت لولایی و وزنه ای می باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده با دو مدل وزنه ای و لولایی با قفل زیمنس تولید می گردد. دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی به وسیله قفل زیمنس بسته می شود اما دریچه بازدید وزنه ای هنگام تعمیر یا بازدید داکت اسپلیت، کاملا از چهارچوب فریمِ دریچه جدا و بعد از بازدید مجددا در محل خود جانمایی می شود. با توجه به فِلت بودنِ سطوح درب دریچه بازدید داکت اسپلیت برای استحکام بیشتر و عدم تا خوردگی و یا دفرمه شدنِ قسمت های داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در محیطِ دربِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت ،یک لبه ی یک و نیم سانتی به داخل ایجاد می شود تا هم ایستاییِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت مستحکم پابرجا باشد و هم ساختار داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیک تر به نظر برسد. این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از عمومی ترین انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت می باشد.در این مدل هم جنس درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و هم جنس فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت از آلومینیوم است. برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیاز است که قابی طراحی شود تا ورق بر روی ان سوار شود.

این کرنر در واقع نقش جوش را برای اتصال بازی می‌نماید.با تدارک فریم باید جای پیچ ها را بر روی آن ایجاد کرد.این جای پیچ ها، هم می‌تواند بر روی نمای فریم و هم بر روی دیواره‌ی فریم دریچه بازدید فن کویل ایجاد گردد. با اتمام مراحل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت،نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی می‌رسد.جنس درب از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل به بالا است.از آنجا که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت هم مشخص است دریچه‌ی هوارسانِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع خطی کله قندی است.به همین خاطر با توجه به تناسب ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت حفره ای با چهارچوبه‌ی مستطیلی بر روی این درب ایجاد می نماییم که به راحتی دریچه هوای خطیِ کله قندی را بر روی این حفره تعبیه و متصل کرد. ظول و عرضِ این دریچه خطی به تناسب ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت مشخص می‌شود. ایجاد پوششِ رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه داکت اسپلیت هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط می شود.دریچه داکت اسپلیت را می توان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی می توان در محل خود نصب نمود.

این محصول نیز با توجه به نیاز در طرح ها و رنگ های متنوع قابل تولید و عرضه است. دریچه بازدید داکت اسپلیت بعداز رنگ،در همین مراحل اولیه ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ایجاد خزینه ها یا حفره های سوراخ پیچ ها با دستگاه پرس اقدام می کنیم. لبه های ورقِ درب دریچه بازدید فن کویل از طرفین به میزان ۱.۵ تا ۲ سانت بصورت ۹۰ درجه خم می خورد که عوارضی چون تاب خوردگی یا دفرمگی بر روی ساختار درب دریچه بازدید فن کویل نمایان نگردد. ابعاد فریم از ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید فن کویل بر روی آن تعبیه گردد مشخص می شود.البته برای تسهیل و امکانپذیر بودنِ عملیات نصب باید به میزان نیم سانت از هر طرف بعنوان بادخور کسر گردد که نصاب در زمان نصب دریچه بازدید فن کویل خطی کله قندی دچار مشکل نگردد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز در زیرمجموعه ی درب های ساده و فِلَتِ دریچه های بازدید قرار دارد.برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت از پروفیل مخصوص تحت عنوان فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت و ساختارِ ورقیِ بعنوان درب دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می گردد. از جمله ویژگی های دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده آلومینیومی لولایی، این است که درب، در حال باز بودن از ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت کاملا جدا نمی شود و همواره بواسطه لولا به ساختار فریم متصل می ماند.

  • در دریچه‌های بازدید گل سقفی به علت رعایت بیشتر استاندارد‌ها، مکش بسیار مناسبی در دور تا دور دریچه دارد که راندمان و بازدهی دستگاه را بالا می‌برد.
  • باید به این نکته اشاره نمود که دلیل نام گزاری این دریچه به ساده بودن این است که هیچ شیاری و هیچ منافذ جریان هوا بر روی آن طراحی نشده است و هنگامی درب این دریچه باز میشود از بدنه (قاب) جدا نمیشود و توسط لولایی که به آن اشاره کردیم متصل می‌ماند.
  • گروه صنعتی تهویه سان با کادری مجرب و حرفه ای در راستای خدمات بهتربا قیمت بسیار عادلانه و مناسب به شما مشتریان عزیز دست به طراحی سایت خدماتی تهویه سان زده تا با شیوع کرونا شما عزیزان بتوانید از خدمات اینترنتی ما بهره‌مند شوید.
  • دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده در دو مدل درب وزنه‌ای و درب لولایی ساخته می‌گردد.