رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانههای معتبر اینترنتی منتشر میکنید. با انتشار یک رپورتاژ آگهی میتو،د با یک تیر دو نشان بزنید. در واقع با این روش هم میتو،د پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برس،د و هم به بهبود سئو سایت خود کمک کنید. تقریبا همه ،ب و کارها میتوانند از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی خود استفاده کنند؛ اما برای موفق شدن در این فرآیند باید بتو،د یک رپورتاژ حرفهای، استاندارد و جذاب بنویسید.
5. تبلیغات کلیکی؛ روشی برای افزایش فروش و ترافیک فروشگاههای اینترنتی
در این مطلب 5 روش برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی و دوبرابر ، فروش را به شما معرفی کردیم. اکنون با مطالعه این مطلب دریافتید که بهترین روشها برای تبلیغ ،ب و کار در گوگل چیست و هر کدام از آنها چه مزایایی دارند. توجه کنید که هدف از تبلیغ مشاغل و ،بوکارها، افزایش ورودی و بازدهی سایت است. همچنین فراموش نکنید که تبلیغات را در یک نقطه نگه ندارید؛ بلکه همیشه به دنبال راهی برای معرفی ،بوکار خود باشید.
طبق آمار، ایر،ها بهطور میانگین بین ۶ تا ۹ ساعت از روز را در صفحات مجازی و دنیای اینترنت میگذرانند. این آمار نشان میدهد که تبلیغ ،ب و کار اینترنتی در فضای آنلاین، باعث معرفی برند و محصولات شما به افراد متعددی در طول روز میشود. تبلیغ ،ب و کار در گوگل بسیاری از معایب بازاریابی سنتی مانند چاپ بنر و بروشور و تبلیغ در صدا و سیما را رفع میکند. اگر قصد تبلیغ ،ب و کار اینترنتی را دارید، پیشنهاد میکنیم روشهایی که در ادامه این مقاله برای تبلیغ ،ب و کار در گوگل معرفی کردهایم را مطالعه کنید؛ با استفاده از این روشها برای ،بوکارتان، فروش خود را دوبرابر کنید!
1. SMS مارکتینگ؛ موثرترین و کم هزینهترین روش تبلیغ ،ب و کار اینترنتی
تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات گرافیکی (بصری) هستند که در ،متهای مختلف وبسایتهای پربازدید قرار میگیرند. این بنرهای آنلاین تبلیغاتی بازگوکننده پیامی هستند که در بالای سربرگ سایت، امتداد پاورقی یا در نوار کناری یک وبسایت نمایش داده میشوند. تبلیغات بنری راهی عالی برای تولید لید هستند. وقتی بازدیدکنندگان روی تبلیغ کلیک میکنند، وارد وبسایت میشوند. با استفاده از این روش، میتوان اطلاعات تماس لیدها را گرفت و ارتباطات بعدی را فراهم کرد.
نرخ باز ، پیامکهای تبلیغاتی توسط کاربران، به بیش از ۹۸ درصد میرسد. از این رو برندهای مختلف میتوانند از SMS مارکتینگ برای تبلیغات موثر و ارتباط قوی با مخاطبان خود استفاده کنند. استفاده از بازاریابی پیامکی برای برندها به هیچوجه پیچیده نیست؛ در واقع، شروع تبلیغات پیامکی حتی از بازاریابی ایمیلی یا رسانههای اجتماعی نیز آسانتر است. این روش هم مشتریان عادی فعلی را به مشتریان بالقوه تبدیل میکند و وفادار نگه دارد و هم در جذب مشتریهای جدید موثر خواهد بود.
یکی دیگر از روشهای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است. ۷۹ درصد از بازاریابان، ایمیل مارکتینگ را جزو سه کانال بازاریابی مؤثر خود قرار میدهند. با ایمیل مارکتینگ، میتوان مشتری یا مخاطب جدید به دست آورده و مشتریهای فعلی را نیز حفظ کرد. از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- روشی ارزان و سریع
- انعطافپذیری بالا
- قابلیت رصد رفتار مصرفکننده
- بازگشت سرمایه بالا
- هدفگیری مستقیم
فراز اس ام اس برای تبلیغات ،بوکارهای اینترنتی ابزارهای گوناگونی را به بازار عرضه کرده است که پنل پیامکی، یکی از محبوبترین آنها محسوب میشود. با امکانات رایگان و غیررایگان متعددی که این پنل در اختیار صاحبان ،بوکار قرار میدهد، بهراحتی میتوان با کمترین هزینه به میزان فروش بالایی رسید. برای آشنایی با انواع پنلهای پیامکی فراز اس ام اس پیشنهاد میکنیم که با کارشناسان ما از طریق شمارههای درج شده در سایت تماس بگیرید.