یکی از روشهای حفظ مشتریان و تشویق آنها به بازگشت (ریتنشن مارکتینگ) ارائه هدیه جذاب و مورد نیاز مشتری است. هدیه را از محصولات و خدمات جدیدتان انتخاب کنید تا مشتریان قدیمی را دوباره به سمت خود بکش،د. همین که توجه مشتری دوباره به سمت شما برگردد، تشویق به ،ید تازه میشود.
تخفیفهایی دارای محدودیت زم، ایجاد کنید و به مشتریان از طریق پیامک اعلام کنید. ارسال پیامک برای شما هزینه چند، نخواهد داشت اما باعث میشود که تعدادی از مشتریان قدیمی شما ترغیب به ،ید دوباره خواهند شد.
منبع: https://farazsms.com/kankash-woocommerce-plugin/