همه حقوق محفوظ است

شامپوهایی که مخصوص موهای خشک فرموله می شوند حاوی روغن، سیلیکون یا سایر مواد حالت دهنده هستند که پوششی روی ساقه مو ایجاد می کنند تا رطوبت بیشتری را ایجاد کنند. البته بدیهی است که راهها جلوگیری از افزایش وزن همان راههای کاهش وزن یا لاغری هستند. از آنجایی که شما محدود به رژیم غذایی مایع خواهید بود، باید پس از مسواک زدن دهان خود را کاملاً بشویید و همچنین چندین بار در روز با آب نمک بشویید تا باکتری ها از لثه ها پاک شوند و از تجمع الو پزشک پلاک جلوگیری کنید.

قیچی های کوچک روسی یکی دیگر از ابزارهای کاشت ناخن بوده که کارایی نظیر نیپر دارند و در مانیکور برای بریدن پوست های اطراف ناخن استفاده می شوند. با استفاده از نیپر پوسته های اضافه اطراف ناخن را ببرید و جدا کنید. گاهی اوقات احساس ضعف و خستگی داریم و اغلب از اطرافیان خود این جمله را میشنویم که میگویند ویتامین های بدنت کم شده است. برای افراد سیگاری مفید است که بیشتر ویتامین ث استفاده کنند. پس از موادگذاری پرایمر استفاده میشود و قالب روی ناخن قرار داده میکشد. در مطلب کاشت ناخن قالبی و کاشت قالبی با پلی ژل نحوه صحیح استفاده از قالب آموزش داده شده است. در کاشت قالبی موادگذاری داخل قالب انجام می شود. ایجاد زخم علاوه بر حس بدی که برای مشتری ایجاد می کند در کار موادگذاری نیز وقفه ایجاد می کند چرا که شما باید صبر کنید تا خونریزی بند بیاید تا بتوانید موادگذاری را انجام دهید.

مراقبت از پوست

شناخت کامل مواد کاشت ناخن برای پیشنهاد نوع کاشت با توجه به مکان زندگی و نوع فعالیت های مشتری بسیار مهم است. حال که با ابزارهای کاشت ناخن آشنا شدید و شناخت خوبی نسب به آن ها پیدا کرده و اطلاعات مفیدی کسب کردید، وقت آن است که اگر ابزاری را ندارید از جای مناسب و بورس لوازم کاشت ناخن تهیه کنید. اگر در زمان انتخاب این فرآیند ها دقت کافی را به خرج ندهید و اگر این فعالیت های حساس را در شرایط نامطلوب و کنترل نشده پشت سر بگذارید، هرگز نمی توانید به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. به بیان دیگر، اگر علت ریزش موهای ابرو در افراد بیماری های موضعی باشد، فرد ابتدا باید بیمار را تحت درمان قرار دهد. بعد از حمام ویتامین E را سوراخ کرده و با انگشت اشاره بصروت ضربه ای داخل ابرو بزنید. ممکن است لبه های عقب زن بر اثر ضربه وارده آسیب ببیند و کارایی لازم را نداشته باشد.

کمبود ویتامین

علاوه بر مزیت های بیان شده مشتری نیز حس بهتری دارد و با اطمینان بیشتری ناخن های خود را به شما می سپارد. نکته ای که در خرید نیپر باید به آن دقت کرد لبه های نیپر است. شناخت کامل ساختمان ناخن و اختلالات مربوط به ناخن برای مشاوره بهتر امری ضروری است. شناخت انواع کاشت ناخن و مزایا و معایب هر کدام از کاشت ها به شما کمک می کند که با توجه به شرایط مشتری بهترین گزینه را پیشنهاد دهید. شناخت و تسلط به انواع فرم ناخن باعث می شود با توجه به فرم ناخن مشتری بهترین گزینه را برای فرمدهی و کاشت پیشنهاد دهید.

برای مثال برای افرادی که صدف ناخن کوتاه و پهن دارند بهتر است از کاشت هایی با قد بلندتر و فرم گلدانی استفاده کرد، این فرم از کاشت ظرافت بیشتری به دست ها و ناخن ها می بخشد. بر روی فرمر خطوطی وجود دارد که با استفاده از آن می توان قد ناخن ها را در حین موادگذاری یکسان کرد. هدف از ایجاد این خراش ها از بین بردن چربی های روی صدف ناخن و ایجاد بستری بهتر برای موادگذاری می باشد. از این رو شما انتخاب های گوناگونی دارید.

تولید ملانین یک پاسخ دفاعی است که خداوند برای حفاظت هسته و DNA سلول های پوست و ارگانهای داخلی بدن در برابر اشعه مضر و مخرب آفتاب قرار داده است. در این مطلب برخی از ابزارهای کاشت ناخن که جزو ابتدایی ترین و مهمترین ابزارها هستند معرفی شدند و نکات کلیدی در مورد هر یک که به انتخاب و خرید صحیح شما کمک شایانی کند، بیان شد. اولین مرحله از مراحل کاشت ناخن مشاوره صحیح به مشتری می باشد. باقی ماندن کوتیکول ها باعث می شود که مواد کاشت ناخن به جای ناخن بر روی این کوتیکول ها بنشیند و پس از گذشت چند روز کاشت ناخن هوا می گیرد. در این مرحله از مراحل کاشت ناخن با استفاده از سرسوهان کاغذی نرم بر روی سطح صدف ناخن خراش ایجاد کنید. با ایجاد فشار به وسیله ی سرسوهان و یا سوهان کشی زیاد به کراتین صفحه ناخن آسیب وارد می شود که این امر نتیجه عکس داشته و دوام کاشت شما را پایین می اورد.

زاویه سرسوهان با صدف ناخن باید ۳۰ درجه باشد.

اگر به لبه های تیز یا سر نیپر ضربه وارد شود دیگر کارایی ندارد و باید نیپر جدید خریداری کنید. یکی از ابزارهای کاشت ناخن نیپر است که برای بریدن پوست های اطراف ناخن استفاده می شود. نگهداری و استفاده از این قیچی ها دقیقا مانند نیپر می باشد. بهتر است که کرم دور چشم خود را در یخچال نگهداری کنید تا بافت خنک آن به انقباض پوست و عروق دور چشم کمک کند. اگر هم تمامی وسایل کاشت ناخن را دارید، به طور صحیح از آن ها استفاده کرده و نگهداری نمایید. مرحله زیرسازی یکی از مراحل کاشت ناخن است که در تمامی کاشت های ناخن مشترک است و انجام صحیح آن تاثیر مستقیم بر ظاهر نهایی کار و دوام کاشت ناخن دارد.

قبل از شروع به کار از مشتری بپرسید که چه چیز می خواهد و در صورت امکان عکس ناخن مورد نظر را به شما نشان دهد. برای این کار از سر پهن عقب زن استفاده کنید و از ایجاد فشار بر روی صدف ناخن بپرهیزید. حرکت سرسوهان بر روی ناخن باید در یک جهت باشد و از حرکات رفت و برگشتی و یا ایجاد فشار بپرهیزید. زاویه سرسوهان با صدف ناخن باید ۳۰ درجه باشد. با استفاده از سوهان برقی و سرسوهان مانیکور اشکی کوتیکول ها را از روی ناخن بر می داریم.

کاشت ابرو توسط نیدل های مخصوص ظریفی انجام می شود و عمل پیوند کاملاً با بی حسی موضعی و سر پایی طی 4 الی 6 ساعت صورت می پذیرد و دوره نقاهت و پرهیز خاصی وجود ندارد. دقت کنید به مشتری تاکید کنید تا 24 ساعت به ابرو ها آب زده نشود تا مواد به خوبی جذب ابروها شوند. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل ابرو در مورد صورت های قلبی می توان گفت که توجه بیشتر به قسمت چانه شخص است. نیپر ها سایز های مختلف دارند که انتخاب سایز کاملا به ناخنکار بستگی دارد که با کدام سایز راحت تر کار مب کند. در این مرحله شما متوجه خواسته مشتری می شوید و مشتری نیز از زمان تقریبی کار و هزینه نهایی آگاهی پیدا می کند و تصمیم گیری راحت تری خواهد داشت. این لبه ها باید تیز باشند تا پوست را راحت تر ببرند.