علی رغم اینکه بیشتر متدهای بازاریابی دیجیتالی برای راحت تر شدن کار کمپین تبلیغاتی شما انعطاف پذیری بالایی را نشان می دهند، اما همیشه امکان خطاهایی وجود دارد تا تجارت شما را از بالای قلۀ موفقیت به پائین پرت کند. این اشتباهات و خطاها در بازاریابی پیامکی به تدریج به شهرت و اعتبار برند تجاری شما ضربه می زند، در نتیجه از اعتبار کمپین تبلیغاتی شما کاسته خواهد شد.
اشتباه در املای یک کلمه
***
هر کمپین تبلیغاتی تنها باید یک هدف داشته باشد. برای هر کمپین تبلیغاتی خود چندین پیشنهاد و تخفیف ارائه ندهید، یک عدد تخفیف کافیست. برای مثال اگر رستوران دارید، به مشتریان خود پیشنهاد دهید: “اگر امروز به رستوران بیایید، 10% تخفیف شامل ،یدتان خواهد شد، همچنین می تو،د بال مرغ خود را به رایگان سفارش دهید”. این پیامک تبلیغاتی حواس مخاطبانتان را پرت می کند. بهتر است که به یک پیامک تبلیغاتی اکتفا کنید و در پایان پیامک خود یک طریقۀ تماس در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیب، ملیپیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.
شاید خنده تان بگیرد، اما این اتفاق بارها تکرار شده است. بارها شده است که بسیاری از کاربران ما برای محصولات خود به خوبی تبلیغ ، اند؛ اما فراموش کرده اند که کوپن تخفیف را برای مشتریانشان ارسال کنند. این کار می تواند هزینۀ سنگینی را برای تجارت شما داشته باشد، زیرا شما هرچه تلاش خواهید کرد بهبودی در میزان فروش خود نخواهید دید.
قرار دادن طریقۀ تماس در پایان هر پیامک
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.